וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד הביסה את בטיס 1:5, הפסד לפאקו בבכורה

שלושה ימים לפני הביקור בקאמפ נואו, הקולצ'ונרוס נראו מצוין בקלדרון. טורס פתח עם הקפצה יפה, גריזמן כבש צמד וגם חואנפראן ופארטי חגגו. ולנסיה הפסידה 2:1 בחוץ מול לאס פלמאס, 1:1 בין סלטה לדפורטיבו בדרבי

one

המחזור ה-31 בספרד יתמקד כמובן בקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד, אבל ברחבי המדינה יתקיימו כמה משחקים מסקרנים נוספים. בשישי, ראיו וייקאנו ניצחה 0:2 את חטאפה. בשבת, אתלטיקו מדריד הביסה 1:5 את בטיס, ולנסיה ופאקו אייסטרן, בבכורה שלו על הקווים, הפסידו 2:1 בלאס פלמאס. הדרבי של גליסיה הסתיים ב-1:1 בין סלטה ויגו לדפורטיבו לה קורוניה.

seperator

אתלטיקו מדריד - בטיס 1:5

שלושה ימים לפני שהם מתארחים בקאמפ נואו למשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות, הקולצ'ונרוס נראו טוב וטיילו מול בטיס, שספגה הפסד שלישי ברציפות ונותרה קרובה לתחתית. פרננדו טורס כבש ראשון (37) אחרי בישול יפהפה של קוקה ועם צ'יפ שהזכיר את טורס הישן והטוב. חמש דקות לאחר מכן, אנטואן גריזמן ניסה להקפיץ לתוך הרחבה, אדן התבלבל והכדור עבר בין רגליו והלך פנימה.

בדקה ה-65, חואנפראן הגיע להגבהה של קוראה וכבש מקרוב את השלישי של אתלטיקו, שערו הרביעי בלבד ב-247 הופעות במדי הקבוצה והראשון מאז מאי 2013. רובן קסטרו הצליח לצמק בדקה ה-79 אחרי טעות נדירה של יאן אובלק, שעלתה לאתלטיקו בספיגה 15 בלבד העונה, אבל שתי דקות לאחר מכן, קוראה ניצל טעות בהגנה ופרגן נהדר לגריזמן, שמול שער ריק גלגל פנימה. דקה בתוך תוספת הזמן, גריזמן הפך למבשל והשאיר לתומאס פארטי, שבעצמו שלח לרשת ממטר מול שער ריק.

לאס פלמאס - ולנסיה 1:2

פאקו אייסטרן, מאמן מכבי תל אביב לשעבר שהחליף השבוע את גארי נוויל המפוטר, קיווה לפתוח את הקדנציה שלו כמאמן העטלפים בצורה יותר מוצלחת, אבל נחל הפסד ו-ולנסיה ממשיכה לצלול לכיוון מאבקי הירידה. לאס פלמאס המפתיע רשמה ניצחון חמישי בשישה משחקים בעזרת פנדל של ג'ונתן ויירה (50) ושער עצמי של שקודרן מוסטפי (63), שמחקו יתרון מוקדם של רודריגו (3).

צפו בתקציר

סלטה ויגו - דפורטיבו לה קורוניה 1:1

הדרבי הגליסיאני התנהל תחת גשם שוטף ובסיומו, המארחת נותרה מאוכזבת לאחר שבפעם השנייה העונה לא הצליחה לנצח את יריבתה ופספסה הזדמנות להתקרב למקום הרביעי, המוביל למוקדמות הצ'מפיונס. סלסו בורגס כבש לדפור בדקה ה-21, אבל נוליטו איזן כעבור תשע דקות. האורחים נותרו בעשרה שחקנים בדקה ה-68, לאחר שאלחנדרו אריבאס ראה צהוב שני, אבל סלטה לא הצליחה לנצל זאת.

ראיו וייקאנו - חטאפה 0:2

ראיו השיגה ניצחון חשוב וברחה מהתחתית, כשהיא מסבכת את חטאפה ומותירה אותה מתחת לקו האדום. חאבי גרה (15) וניקולאס פדור (71) כבשו את השערים לזכות המנצחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully