וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחון דרמטי לקוצ'ה על ריאל, צסק"א גברה על ז'לגיריס

שלשת ניצחון של ברטאנס הבטיחה לספרדים יתרון ביתיות בהצלבה. הבלאנקוס בסכנת הדחה. הרוסים גברו 86:100 על הליטאים. 86:90 לאוברדוביץ' בדרבי הטורקי. פאו בשלב הבא אחרי 60:76 על צדביטה

סרחיו רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
לא הספיק. רודריגס/GettyImages

המחזור הלפני אחרון בטופ 16 של היורוליג ננעל היום (שישי) עם ארבעה משחקים. בבית ה', פנרבחצ'ה גברה 86:90 על אנדולו אפס והעלתה למעשה גם את הכוכב האדום את פנאתינייקוס, שגברה 60:76 על צדביטה זאגרב, לשלב הבא. בבית ו', צסק"א מוסקבה גברה 86:100 ז'לגיריס קובנה והבטיחה יתרון ביתיות בהצלבה. גם לבוראל קוצ'ה הבטיחה ביתיות בשלב הבא אחרי 88:89 דרמטי על ריאל מדריד משלשת ניצחון של דייויס ברטאנס.

פנרבחצ'ה/אולקר - אנדולו אפס 86:90

פנר המשיכה במומנטום הביתי הנהדר שלה ועלתה ל-19 ניצחונות בית רצופים. אחרי שכבר הבטיחה את המקום הראשון בבית, היא התאוששה מההפסד המביך לצדביטה בשבוע שעברה ורשמה ניצחון שהעלה גם את הכוכב האדום וגם את פנאתינייקוס לשלב הבא ולמעשה סגר את הבית מבחינת העולות. לואיג'י דאטומה הוליך את המנצחת עם 24 נקודות, בוגדן בוגדנוביץ' הוסיף 21. פרו אנטיץ' תרם 13. תומאס הוארטל קלע 14 למפסידה, שסיימה כאמור את דרכה במפעל.

פנאתינייקוס - צדביטה 60:76

פאו ידעה שעלתה לשלב הבא במהלך משחקה אחרי ששמעה שפנר ניצחה את אנאדולו. היוונים שיחקו בנינוחות והשיגו ניצחון על הקבוצה שהדהימה את הטורקים במחזור הקודם, אך היא כבר מזמן מחוץ לתחרות. ג'יימס גיסט קלע 15 למנצחת, דיאמנטידיס הוסיף 10. מרקו אראפוביץ' קלע 11 למפסידה והיה השחקן היחיד בדאבל פיגרס.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

צסק"א מוסקבה - ז'לגיריס קובנה 86:100

הרוסים הבטיחו יתרון ביתיות בהצלבה אחרי ניצחון קל על הליטאים. אחרי ההפסד בשבוע שעבר לבאמברג, הרוסים התאוששו וגברו על הליטאים בפעם ה-17 ברציפות ביורוליג. הקבוצה של שאראס הודחה מזמן והיא מחכה לסיום הסיוט במחזור הבא. ננדו דה קולו הוליך את המנצחת עם 26 נקודות, מילוש תאודושיץ' הוסיף 15 וקייל היינס תרם 14. אוליבר הנלן קלע 15 בצד השני.

לבוראל קוצ'ה - ריאל מדריד 88:89

דרבי ספרדי גדול שהסתיים עם שלשת ניצחון ענקית של דייויס ברטאנס, שהבטיחה לקוצ'ה את יתרון הביתיות בהצלבה. ריאל נמצאת בסכנת הדחה ממשית ותצטרך לנצח במחזור האחרון את חימקי מוסקבה בקרב ישיר על העלייה. הבלאנקוס פתחו היטב והובילו 11:21 בתום הרבע הראשון, אך לבוראל נגסה בהפרש, עלתה ליתרון ברבע האחרון וניצחה אחרי אותה שלשה משוגעת של ברטאנס. מייק ג'יימס קלע 27 נקודות עבור המנצחת, יואניס בורוסיס הוסיף 25. 18 של סרחיו רודריגס בצד השני לא הועילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully