וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה הביסה את באמברג, אולימפיאקוס על סף הדחה

הקטלאנים חגגו עם 57:75 על אלופת גרמניה והם עם רגל וחצי בהצלבה. היוונים הושפלו עם תבוסה קשה 98:66 מול חימקי במוסקבה. הכוכב האדום הובסה מול דרושפאקה, קובאן חגגה

מלקולם דילייני לוקומוטיב קובאן מול אדווין ג'קסון מלאגה. Marina Kobzeva, GettyImages
15 נקודות ו-10 אסיסטים. מלקולם דילייני, מימין מול אדווין ג'קסון/GettyImages, Marina Kobzeva

המחזור ה-13 והלפני אחרון בטופ 16 של היורוליג יצא לדרך הערב (חמישי) עם ארבעה משחקים ששניים מהם היו גורליים מאוד בבית ה' עם שני מאבקים ישירים על ההצלבה, אך ההכרעות נדחו למחזור הסיום. חימקי מוסקבה מחצה 66:98 את אולימפיאקוס שנמצאת על סף הדחה, בעוד ברצלונה הביסה 57:75 את באמברג והיא עם רגל וחצי בהצלבה. בבית ו' הכוכב האדום הובסה בביתה 80:61 מול דרושפאקה ופספסה הזדמנות להבטיח את מקומה בהצלבה, בעוד שלוקומוטיב קובאן הביסה 60:81 את מלאגה והתקרבה להבטחת המקום השני.

מרקו סימונוביץ' הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
הפסד מאכזב מאוד. מרקו סימונוביץ'/GettyImages

הכוכב האדום בלגרד - דרושאפקה 80:61

פראיירים. רק ככה ניתן לכנות את הכוכב האדום שהייתה יכולה להבטיח העפלה היסטורית להצלבה אם הייתה מנצחת את הטורקים, שמצידם מזמן איבדו סיכוי להעפיל אבל נתנו פייט והשיגו ניצחון מפתיע מאוד בקומאבק ארנה שהיה גדוש במעל 18,000 אוהדים סרבים משולהבים שחזרו הביתה מאוכזבים ומושפלים. המשחק הזה עוד היה צמוד במשך שלושה רבעים, אבל רבע רביעי מדהים של הטורקים של 12:25 סידר להם ניצחון קליל ומפתיע. סקוטי ווילברקין הוליך את הטורקים עם 19 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 שלשות. ג'מון גורדון הוסיף 14 למנצחים. קווינסי מילר הוביל את הסרבים עם 18 נקודות, אבל צירבס תרם רק 7 לכוכב, שתהיה חייבת לנצח את צ'בדיטה זאגרב במחזור הסיום כדי להבטיח העפלה.

לוקומוטיב קובאן - אוניקאחה מלאגה 60:81

אחרי שהבטיחה את מקומה בפלייאוף בשבוע שעבר, קובאן עשתה עוד צעד משמעותי בדרך להבטחת המקום השני עם ניצחון קל על הספרדים. כעת, הרוסים יקוו שפנאתינייקוס וגם הכוכב האדום יפסידו במשחקים שלהן ויבטיחו בכך את המקום השני בבית. מלאגה עוד עשתה קולות של מאבק בשלושת הרבעים הראשונים ופיגרה בהפרש חד ספרתי, אבל נעצרה על 5 נקודות ברבע הרביעי ונחלה עוד תבוסה בעונת היורוליג המאכזבת שלה. מלקולם דילייני הצטיין כרגיל אצל המארחים עם 15 נקודות ו-10 אסיסטים, ויקטור קלאבר הפורוורד הספרדי הוסיף 14 ומאט ג'נינג תרם 15 עם 5 מ-9 מחוץ לקשת. קוזמינסקאס היה היחיד שקלע בדו ספרתי אצל מלאגה עם 16 נקודות.

ג'סטין דולמן ברצלונה. GettyImages
עוד משחק מצוין וניצחון. דולמן/GettyImages

ברצלונה - באמברג 57:75

אחרי ההפסד הכואב ללבוראל בשבוע שעבר, ברצלונה עשתה הערב צעד גדול לקראת העפלה להצלבה עם ניצחון גדול על אלופת גרמניה ותעפיל לשמונה האחרונות אם תנצח במחזור הסיום את ז'לגיריס קובנה החלשה. הקטלאנים לא הרשימו בהתקפה, אבל עצרו את הגרמנים על 23 נקודות בלבד במחצית ורק הגדילו את הפער ברבע האחרון. אלכס אברינאס המצוין הוביל את המנצחים עם 13 נקודות, כשאנטה טומיץ' וג'סטין דולמן הוסיפו 12 כל אחד וחיפו על יכולת פושרת על סאטורנסקי (3) ונבארו (2). בראדלי וואנמקר קלע 16 נקודות לגרמנים שיפגשו במחזור הסיום את לבוראל במשחק שבו הם יהיו חייבים לנצח ויקוו לטוב במגרשים האחרים.

חימקי מוסקבה - אולימפיאקוס 66:98

ניצחון מוחץ לרוסים, ששברו את השוויון המחומש בבית ו', עשו צעד לעבר השלב הבא ובעיקר סיבכו קשות את אולימפיאקוס שנמצאת על סף הדחה. אחרי רבע ראשון צמוד, חימקי עלתה ליתרון דו ספרתי וביצעה בריחה נוספת לאחר ההפסקה, בדרך לתוצאה מרשימה . פטרי קופונן כיכב עם 21 נקודות ונעזר ב-19 של אלכסיי שבד (5 מ-10 מחוץ לקשת) ו-18 ו-10 ריבאונדים של ג'יימס אוגוסטין, בעוד טייריס רייס הסתפק ב-4 בלבד. אות'לו האנטר עם 14 היה היחיד בספרות כפולות אצל אולימפיאקוס המושפלת, שהפסידה בחוץ בפעם השישית ברציפות.

פטרי קופונן חימקי מוסקבה מול דניאל האקט אולימפיאקוס. GettyImages
כיכב במדי חימקי. פטרי קופונן, מימין, מול דניאל האקט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully