וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי אמסלם: "בגלל החלטה שגויה של שופטים יש קבוצה שתרד ליגה"

30.3.2016 / 8:28

יו"ר הפועל אילת פרסם פוסט תוקפני אחרי החלטת השיפוט השנויה במחלוקת שהובילה להפסד לקרית גת: "מפליא כיצד ב-2016 אין מוניטור באולם". ברנדווין: "הטראש טוק עם רובינסון עובד לטובתנו"

one

עירוני נהריה רשמה אמש (שלישי) ניצחון גדול במאבקי הפלייאוף כשגברה 88:89 אחרי שתי הארכות על הפועל תל אביב. הניצחון הבטיח באופן מעשי את מקומם של הסגולים ברבע גמר הפלייאוף, בזכות העובדה שלנהריה יש יתרון של ארבעה משחקים על פני התשיעית, הפועל תל אביב, וניצחון במאבקים הפנימיים, כשנותרו שמונה מחזורים לסיום העונה. בקבוצה שיבחו את היכולת של השלישייה שהובילה את הקבוצה מהרבע הרביעי - עודד ברנדווין עם 17 נקודות, גילברט בראון עם 16 נקודות וערן אסנטי עם 13 נקודות.

ברנדווין היה מופקד על נייט רובינסון ונכנס לכוכב ה-NBA לתוך הגופיה ועמוק לראש עם טראש טוק שמזכיר משחקים מעבר לים, "נייט רובינסון התחיל עם הרבה טראש טוק, לא משהו מיוחד, הבנתי שזה עובד גם לטובתנו", סיכם הגארד המצטיין של נהריה, "הוא חשב שדחפתי אותו באיזה מהלך, לא זוכר בדיוק, ראיתי שככל שהוא מדבר איתי יותר ככה הוא פחות בעניינים. הוא לא היה מרוכז בסוף. מבחינתי אנחנו לא הפתעת העונה כי אני רואה מה יש פה באימונים".

שחקן הפועל תל אביב נייט רובינסון עם עודד ברנדוויין. אדריאן הרבשטיין
הוציא אותו מריכוז. רובינסון עם ברנדוויין/אדריאן הרבשטיין

במשחק דרמטי נוסף הפסידה הפועל אילת 77:76 למכבי קרית גת, לא לפני ששמטה יתרון בן 10 נקודות, 3 וחצי דקות לסיום. במהלך האחרון של המשחק זרק עמית שמחון כדור קשתי, שספק עשה את דרכו לטבעת, ומרקו קילינגסוורת' נגע בכדור באזור החישוק והזיז את הרשת. השופטים התייעצו, ומאחר שלא היה באולם מוניטור, החליטו לא לאשר את הסל ונתנו לקבוצה המארחת את הניצחון. באילת החליטו שלא לערער על תוצאת המשחק.

"אני רק יכול להצר שכך מסתיים משחק כדורסל בהכרעה של השופטים", כתב יו"ר אילת מוטי אמסלם בחשבון הפייסבוק שלו, "לכל אלה שמבקשים שנערער, צר לי לאכזב. מנסיוני, אין כל סיכוי לשנות תוצאה של משחק גם אם השופטים טעו, ואכן הם טעו. מפליא מאוד כיצד ב-2016 אין מוניטור באולם, וזאת לאחר החלטה של מינהלת הליגה שמחייבת זאת. ליבי ליבי, למרות הכאב על ההפסד עם קבוצות התחתית שבהחלטה שגויה של השופטים יחרץ דינה של קבוצה להיפרד מהליגה בצורה כזאת. מקווה שמי שצריך להפיק לקחים אכן יעשה זאת. להזכירכם, גם במשחק בחולון היה מקרה דומה, שם השופט סרב ללכת למוניטור. כאן לא היה בכלל מוניטור. יחי הקדמה!!".

באילת שוקלים מה לעשות עם הגארד האמריקאי דיאנדרה קיין. הגארד האמריקאי שסבל מבעיות בגב בשבוע האחרון סרב בתחילה לעלות לפרקט, אך לבסוף השתכנע ושיחק. במהלך המחצית הראשונה היה נראה לא טוב, ונשלח לקצה הספסל. "הוא לא הדוגמא המצטיינת לשחקן מקצוען", אמרו בקבוצה אמש, "יש לו הרבה כישרון, אבל אפשר להבין איך הגיע אלינו". קיין סיים את המשחק עם 10 נקודות ו-9 ריבאונדים ב-22 דקות.

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני נהריה גברה 88:89 על הפועל תל אביב אחרי 2 הארכות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully