וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני נהריה גברה 88:89 על הפועל תל אביב אחרי 2 הארכות

דרמת ענק בעין שרה: האדומים הובילו, אך איפשרו למארחת לחזור ונכנעו אחרי 50 דק' של כדורסל. 17 לרובינסון, שיצא ב-5 עבירות, אלן הורחק. 18 ו-16 ריב' להאואל. הרצליה דרסה 79:103 את נס ציונה. 76:77 דרמטי לקרית גת על אילת

one
אדריאן הרבשטיין

המחזור ה-25 בליגת העל מגיע לסיומו הערב (שלישי) עם שלושה משחקים נוספים. במוקד, עירוני נהריה גברה 88:89 על הפועל תל אביב ונייט רובינסון אחרי 2 הארכות במשחק דרמטי וקשוח מאוד בו יצא כוכב האדומים ב-5 עבירות וג'ף אלן הורחק. מכבי קרית גת המשיכה במסע ההיחלצות שלה מהתחתית כשגברה 76:77 את הפועל אילת החמה בצורה דרמטית ומעוררת מחלוקת. בני הרצליה, אחת מקבוצות הבית הטובות בליגה, הביסה בביתה 79:103 את האחרונה עירוני נס ציונה.

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
ספג טכנית. רובינסון/אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה - הפועל תל אביב 88:89

אחד המשחקים המרתקים של העונה הלך לכיוונה של עירוני נהריה. אחרי מחצית ראשונה צמודה, האדומים פתחו מבערים, נייט רובינסון נראה טוב ונראה שהחבורה של שרון אברהמי בדרך לניצחון, אך אז העצבים התחילו, ג'ף אלן הורחק והאדומים נקלעו לבעיה מפני שג'ון וויליאמסון לא שיחק. נהריה חזרה בזכות משחק נהדר של גילברט בראון, ריצ'רד האואל ועודד ברנדווין אם כי הכדור האחרון היה של האדומים. רובינסון לא הגיע לזריקה ומסר לנאור, שהחטיא ושלח את המשחק להארכה. האדומים נראו יותר טוב בהארכה הראשונה, אך לא הצליחו לפתוח יתרון משמעותי. העניינים נראו גמורים כשסימונס הלך לקו עם יתרון 2 נקודות עם 4 שניות על השעון, אך חברו של רובינסון החטיא פעמיים מהקו, אסנטי השתלט על הריבאונד בדרך לחוף לחוף אדיר של סל ועבירה. עם זאת, אסנטי החטיא את הזריקה עם 0.3 שניות לסיום והמשחק הלך להארכה שנייה. רובינסון, שהתקשה במהלך המשחק, ביצע עבירה חמישית מוזרה וירד בריצה לחדר ההלבשה עם תחילת ההארכה השנייה. נהריה פתחה פער, אך הפועל חזרה והגיעה למצב של זריקה חופשית של תמיר בלאט עם הבאזר, אך הבן של... החטיא והעניק ניצחון לקבוצה של אריק אלפסי.

קלעו לעירוני נהריה: ריצ'רד האואל 18 (16 ריב', 4 אס'), עודד ברנדווין 17 (8 מ-10 מהקו), גילברט בראון 16 (5 מ-8 משתיים), מייקל אומה 13, קמרון קלארק 8, אנתוני פישר 4. שיחקו ולא קלעו: אורי קוקיה, ניב ברקוביץ ודניאל תמיר.

קלעו להפועל תל אביב: רוברט רות'בארט 23 (14 ריב'), נייט רובינסון 17, טרה סימונס (8 ריב') ורביב לימונד (9 ריב') 16 כל אחד. ג'ף אלן 9, מתן נאור 5, דימיטריוס קונגר 2. שיחקו ולא קלעו: תמיר בלאט, גיל אמיתי ודניאל איידן.

שחקן עירוני נהריה ערן אסנטי. אדריאן הרבשטיין
דרמת ענק. אסנטי/אדריאן הרבשטיין

רבע 1

האדומים פתחו היטב כשנייט רובינסון מוביל את החבורה של שרון אברהמי ליתרון קטן. החברים שלו לא הצליחו להדביק את הרמה שלו ונהריה הצליחה לחזור לעניינים בזכות נקודות חשובות של גילברט בראון.

רבע 2

רובינסון ירד לספסל, מה שאיפשר למארחת לקלוע כמה סלים ברצף ולעלות ליתרון של 8 נקודות. רובינסון אפילו ספג עבירה טכנית כשהיה על הספסל, בטענה שעמד במקום שלא היה אמור לעמוד בו. האדומים, בעזרת רביב לימונד וטרה סימונס, הצליחו לצמק עד לנקודה אחת במחצית. האואל בלט אצל המארחת. 31:32 לנהריה בהפסקה.

נייט רובינסון שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול ניב ברקוביץ' שחקן עירוני נהריה. אדריאן הרבשטיין
פתח מבערים. רובינסון/אדריאן הרבשטיין

רבע 3

נייט רובינסון, רוברט רות'ברט וטרה סימונס התעוררו והחלו לקלוע במקביל להגנה נהדרת. האדומים רצו, סגרו את הצבע ופערו יתרון דו ספרתי אחרי סל משוגע של מתן נאור עם הבאזר. 45:56 להפועל בתום הרבע.

רבע 4

הפועל החלה לבצע שטויות בעוד נהריה התחילה לכרסם ביתרון. אומה והאואל הצליחו לקלוע סלים חשובים והפועל איבדה עשתונות. ג'ף אלן הורחק וגם נייט רובינסון ספג עבירה בלתי ספורטיבית אחרי עימות עם ריצ'רד האואל. רובינסון, שהיה חלש במחצית השנייה, קיבל הזדמנות לנצח את המשחק, אך לא הגיע לזריקה ומסר למתן נאור, שהחטיא שלשה ושלח את המשחק להארכה.

שחקן הפועל תל אביב נייט רובינסון. אדריאן הרבשטיין
משחק מוזר. רובינסון/אדריאן הרבשטיין

הארכה 1

שתי הקבוצות לא שמרו בהגנה והראו לחץ רב. רובינסון החטיא, אך גם סידר לרות'בארט סל חשוב. אחרי ספק עבירה על ברנדוויין, השופטים לא שרקו ונראה היה שהמשחק גמור, אך במקום לגמור את המשחק, טרה סימונס החטיא פעמיים מהקו, אסנטי לקח את הריבאונד ורץ חוף לחוף כדי להשוות וללכת לקו עם 0.3 שניות לסיום. נגמר? אסנטי החטיא ושלח את המשחק להארכה שנייה.

הארכה 2

נהריה וגילברט בראון פתחו את ההארכה השנייה טוב יותר, אך האדומים הצליחו לחזור. רובינסון ביצע עבירה גבולית ויצא ב-5 עבירות. אגב, איך ששמע את השריקה, ירד בריצה לחדרי ההלבשה. רותב'ארט צימק לנקודה מהעונשין, ברנדויין החטיא, אך שלשה של תמיר בלאט עם הבאזר לא נכנסה והאדומים רשמו הפסד מאכזב.

כארם משעור שחקן בני הרצליה. עודד קרני, איגוד הכדורסל
דרס. משעור/איגוד הכדורסל, עודד קרני

בני הרצליה - עירוני נס ציונה 79:103

בני הרצליה גברה על נס ציונה המתרסקת והתאוששה מההפסד המפתיע להפועל חולון. הרצליה, ששלטה בעניינים מהדקה הראשונה, דרסה את החבורה האומללה של עופר ברקוביץ' ללא עוררין ועלתה למאזן של 11 ניצחונות מ-13 משחקי בית העונה. מנגד, נס ציונה ספגה הפסד ליגה שישי ברציפות ונותרה תקוע במקום האחרון. טריקו ווייט יתחיל לשחק ולנסות לעזור רק בשבוע הבא.

צפו בתקציר

קלעו לבני הרצליה: כרם משעור 16, דני רובין 15, דרו קרופורד 15, ג'מאר סמואלס 12 ו-8 ריבאונדים, סטיבן דניס 12 ו-6 אסיסטים, אבירם זליקוביץ' 10, יפתח זיו 9 ו-6 איבודים, ג'יימס סינגלטון 7, אמאדי אנג'אי 4, יונתן סיבוני 3. דין זהבי (2 דקות) שותף ולא קלע.

קלעו לעירוני נס ציונה: פוקוואן אדווין 12, סנדיאטה גיינס 10, יובל נעימי 10 (2 מ-7 ל-3), איגור נסטרנקו 10, מיטשל וואט 8 ו-7 ריבאונדים, יחזקאל סקוורר 8, טל דן 7, איוון אסקה 7, טל קרפלס 7.


רבע 1

ההרצליינים פתחו בצורה נהדרת כשהם מנצלים את החולשה הכללית של נס ציונה. דרו קרופורד וג'מאר סמואלס הובילו את המארחת ליתרון דו ספרתי. 13:25 להרצליה בתום הרבע.

רבע 2

דרו קרופורד, כרם משעור וסטיבן דניס שיחקו היטב ושמרו על היתרון הדו ספרתי של המארחת. יובל נעימי ופוקוואן אדווין מנעו מבוכה גדולה לנס ציונה. "רק" 38:49 במחצית להרצליה.

רבע 3

הרצליה המשיכה להביך את נס ציונה האומללה. קרופורד, זליקוביץ' ומשעור המשיכו לדרוס בעוד האורחת פשוט נתקעה. 50:73 להרצליה בתום הרבע.

רבע 4

גארבג' טיים מפואר ברבע האחרון. שישה שחקנים של הרצליה הגיעו לדאבל פיגרס. נס ציונה בצרות. 79:103 בסיום.

שחקן מכבי קרית גת מרקו קילינגסוורת'. קובי אליהו
משחק מצוין. קילינגסוורת'/קובי אליהו

מכבי קרית גת - הפועל אילת 76:77

אחרי הניצחון הענק באשדוד, מכבי קרית גת הצליחה להשיג ניצחון שני ברציפות ולברוח לנס ציונה האחרונה. המארחת הייתה בפיגור לאורך כל שלבי המשחק, אך ברבע האחרון השיגה ריצה משוגעת ואף עלתה ליתרון לפני שאילת קיבלה צ'אנס לנצח את המשחק. שמחון זרק עם הבאזר ואז הגיע הרגע הביזארי של המשחק. 'קילינגסוורת' התרומם וספק נגע בכדור ליד הטבעת. אחרי הרבה עצבים, התווכחויות והתלבטויות, השופטים לא אישרו את הסל. אילת ועודד קטש היו בטירוף וכנראה שהסאגה ממש לא הסתיימה עם ההחלטה הזו. אילת אגב, נעצרה אחרי ניצחון שלישי ברציפות.

צפו בתקציר

קלעו למכבי קרית גת: אלאנדו טאקר 21, פול דילייני 16 ו-7 אסיסטים, מרקו קילינגסוורת' 15, נמרוד טישמן 8, מאיר טפירו 7, דשון סימס 5, סטו דגלאס 3 (1 מ-7 ל-3), יוני ניר 2. בן אלטיט שותף (דקה) ולא קלע.

קלעו להפועל אילת: קאליף וואייט 19 ו-6 אסיסטים, לה-קווינטון רוס 13, אלאדה אמינו 13 ו-9 ריבאונדים, דיאנדרה קיין 10 ו-9 ריבאונדים, עמית שמחון 8, אלישי כדיר 7 ו-11 ריבאונדים, אפיק ניסים 4 (2 מ-9 מהשדה), אלון ספיר 2.

רבע 1

הרבע הראשון היה בסימן מרקו קילינגסוורת' שהחזיק לבדו את המארחת בתמונה מול משחק טוב של כדיר ואמינו. 14:18 לאילת בתום הרבע.

רבע 2

אלאנדו טאקר הצטרף לקילינגסוורת' כשבצד השני היה זה קאליף וויאט שהתחיל לקלוע. אף אחת מהקבוצות לא הצליחה לפתוח פער משמעותי. 37:38 לאילת בהפסקה.

רבע 3

לה קווינטון רוס ואלאדה אמינו נכנסו לקצב טוב וניצלו את הסיפסול של מרקו קילינגסוורת' כדי לפתוח יתרון קטן. דילייני וטאקר לא נתנו לאורחת לברוח. 56:62 לאילת בסיום הרבע.

רבע 4

קרית גת התחילה ללחוץ, חטפה כדורים ורצה ל-2:11 בדקות האחרונות כדי להפוך את התוצאה. טאקר היה מדהים, קילינגסוורת' גם כן תרם, כשהאורחת פשוט נתקעה. אירוע ביזארי נרשם בסיום כשעמית שמחון זרק על הבאזר וקילינגסוורת', בלי סיבה נראית לעין, התרומם וספק נגע בכדור כשהיה על הטבעת. אחרי עצבים משני הצדדים, התעצויות של השופטים ומה לא, הוחלט לא לאשר את הסל. פשוט הזוי. 76:77 לקרית גת בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully