וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: שתי הראשונות ניצחו, מגדל העמק התבססה במקום השמיני

גלבוע'גליל גברה 69:80 בחוץ על הפועל רמת גן ונותרה לפני קרית אתא שניצחה 76:83 בהוד השרון. מגדל העמק עם ניצחון שלישי רצוף, עמית תמיר צלף 28 בניצחון מכבי רמת גן ונאווי שוב הפסיד עם יבנה

גיא דותן שחקן עירוני קרית אתא מול טרנס ווטסון שחקן עירוני קרית גת. ברני ארדוב
גלבוע/גליל שמרה על הפסגה. גיא דותן/ברני ארדוב

חמישה משחקים נערכו הערב (שלישי) במחזור ה-24 בליגה הלאומית בכדורסל ולא בישרו על הפתעות מיוחדות. המוליכות גלבוע/גליל ועירוני קרית אתא השיגו ניצחונות חוץ, עירוני רמת גן דרסה את הפועל אשקלון האומללה, הפועל מגדל העמק התבססה במקום השמיני ואליצור יבנה שוב הפסידה.

הפועל רמת גן/גבעתיים - הפועל גלבוע/גליל 80:69

המוליכה מקווה לשמור על המקום הראשון שיבטיח לה יתרון ביתיות לאורך הפלייאוף, וידעה לא למעוד גם בזיסמן. יועד בית יוסף אמנם קלע הפעם 17 נקודות ועזר לתומר פיסצקי שהוביל את רמת גן עם 21, אבל גלבוע/גליל הציגה הגנה טובה והסתמכה על שני הזרים ג'ייסון סיגרס (29 נקודות) ודמיטריוס טרידוול (26 ו-19 ריבאונדים) בדרך לניצחון חוץ.

מכבי הוד השרון - עירוני קרית אתא 83:76

גם המדורגת השנייה עברה משחק חוץ לא פשוט, במהלכו פיגרה כבר בתשע נקודות. אחרי 14 חילופי הובלה, קרית אתא עלתה ליתרון 74:76 בזכות קליעות עונשין של דאליס ג'וינר והבטיחה את הניצחון הודות לחמש נקודות בסיום של ג'וליאן מילס (16 בסך הכול). ג'וינר הוביל את קרית אתא עם 18 ו-9 ריבאונדים, כאחד מחמישה שחקנים בספרות כפולות. איזייה סיקס קלע 18 למפסידים.

עמית תמיר שחקן עירוני רמת גן. ברני ארדוב
טיול באשקלון. עמית תמיר/ברני ארדוב

הפועל מגדל העמק - הפועל כפר סבא 71:87

ניצחון שלישי רצוף למגדל העמק, שניצבת במקום השמיני ומתקרבת להשגת המקום בפלייאוף העליון. כפר סבא המדורגת שביעית איבדה את המשחק כבר ברבע הראשון, בו פיגרה 20:9. הפער צמח בהמשך ל-22 נקודות, כשהאורחים הצליחו רק לצמק. ג'וש אלכסנדר ואנדי אוגיד הובילו את מגדל העמק עם 21 נקודות כל אחד, כשמנגד ורנון טיל בלט עם 26 נקודות ו-10 כדורים חוזרים.

אליצור אשקלון - עירוני רמת גן 117:79

הקבוצה החמה של הליגה לא התקשתה לדרוס את נועלת הטבלה האומללה. עמית תמיר צלף 28 נקודות ב-23 דקות (8 מ-12 לשתיים, 4 מ-6 לשלוש) והוביל את עירוני רמת גן למקום החמישי יחד עם ארד הררי (15), ג'רמיס סמית' (14) ושון דניאל (11). אלון לוין קלע 21 באשקלון.

אליצור יבנה - א.ס. רמת השרון 89:71

הפסד שמיני ברציפות ליבנה, כשעמי נאווי המיואש עדיין ממתין לניצחון בכורה. ברנדון ווד חזר מפציעה, אבל תרם רק 5 נקודות והמארחת חסרת הבית איבדה יתרון מוקדם באולם ברמלה ונחלה תבוסה כואבת שהותירה אותה במקום הלפני אחרון. רמת השרון שמרה על סיכוי להשתחל לפלייאוף העליון בזכות 23 נקודות של לורנזו גורדון ו-20 ו-12 ריבאונדים של בילי מקשפרד. אבי פוגל קלע 20 עבור יבנה.

עוד באותו נושא

בשם האב: השנה הקשה בחייו של עמית תמיר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully