וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה אופטימית: "אם נפגוש את ירושלים במאני טיים, ננצח"

29.3.2016 / 7:45

בכרמל יצאו עם תחושת פספוס מההפסד לירושלים, אבל בטוחים ביכולתם לנצח את האלופה אם ישחקו בסגל מלא. בלייזר, שהצטיין: "נתנו להם להרגיש בנוח. כשנותנים להם חופש הם יודעים לשחק"

one

תחושת פספוס גדולה במכבי חיפה אחרי ההפסד אמש (שני) בבית 95:89 להפועל ירושלים בתום הארכה. הירוקים חזרו מפיגור 15 ברבע השלישי בזכות הגנה לוחצת מצוינת ועלו ליתרון 4, דקה וו-20 שניות לסיום המשחק, אלא שמספר החלטות לא טובות, התקפיות והגנתיות, הובילו את המשחק להארכה, שם האוויר כבר נגמר לשחקנים של רמי הדר.

בחיפה הופיעו למשחק ללא הקפטן חנן קולמן שנקע את הקרסול באימון במוצאי שבת, ולמרות נסיונות להכשירו עד המשחק לא יכל לשחק. כמו כן המאמן רמי הדר היה צריך להסתדר עם 11 דקות בלבד של רג'י באקנר, הסנטר שמצטיין בחלק השני של העונה, וקיבל את אלכס צ'וברביץ' עם 33 דקות טובות שבהן רשם 11 נקודות ו-17 ריבאונדים. לירוי היקרסון, בהופעת בכורה, תרם רק 3 דקות.

וויל גרייבס שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
רק כמעט. גרייבס/יוסי ציפקיס

"הוכחנו העונה שאנחנו מסוגלים לנצח את הפועל ירושלים, וגם במשחק הזה היינו שווים ניצחון", אמר אחד מאנשי חיפה בסיום, "בסופו של דבר מדובר בקבוצה יותר מוכשרת מאיתנו, ועדיין עמדנו מולם עם שבעה שחקנים בלבד. לא היה על ירושלים בכלל לחץ, ואם נפגוש אותם במאני טיים, אז הלחץ שוב יהיה עליהם כמו בגביע ובמצבים כאלה נצא עם הניצחון".

עוז בלייזר, שרשם שיא עונתי של 19 נקודות ב-34 דקות, הוסיף: "קיבלנו החלטות לא טובות, חבל שפספסנו את זה, זה חלק מהמשחק אי אפשר לדון בזה יותר מדי, נראה מה לא היה בסדר, ונדע לטפל בזה בפעם הבאה. זה לא היינו אנחנו בחצי הראשון, נתנו להם יותר מדי חופשיות וכשנותנים להם חופש הם יודעים לשחק, זאת הייתה הבעיה שלנו היום, שנתנו להם להרגיש בנוח ולרדוף אחריהם זה הרבה יותר קשה". על הטענות לעייפות ולקראת המפגש נגד מכבי תל אביב אמר השחקן הצעיר: "אנחנו לא משחקים פעמיים או שלוש פעמים בשבוע, בסך הכל פעם בשבוע, נטפל בגוף ובשבוע הבא זה משחק חדש ואין שום קשר לעייפות, אין שום כוחות שנגמרו, נחדש הכל ונגיע בשיא המוטיבציה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully