וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי התפטר ממכבי נתניה: "המאבקים הפנימיים השפיעו". פיירברג לועגת

26.3.2016 / 20:52

אחרי עזיבתו של היו"ר דורון אוסידון, גם המאמן החליט לעזוב: "המועדון נוהל וכוון על ידי אנשים שהתמקדו בניהול מאבק מכוער נגד בכירים במועדון". פיירברג לועגת לו, שחקני הקבוצה יערכו אסיפת חירום, עומר פרץ יעביר את האימון, בני לם עשוי להתמנות

one

מכבי נתניה מתפרקת. אחרי עזיבתו של יושב הראש, דורון אוסידון, גם המאמן מנחם קורצקי החליט להתפטר מהקבוצה, זאת בעקבות עזיבתו של אוסידון. במכתב שהעביר קורצקי לראשת העיר, מרים פיירברג, כתב המאמן בין היתר: "לפני חודשיים מוניתי לתפקיד מאמן מכבי נתניה על ידי דורון אוסידון. מיד שהגעתי מצאתי מועדון במשבר קשה שנוהל וכוון על ידי אנשים שהתמקדו בניהול מאבק מכוער נגד בכירים במועדון, מאבק שהשפיע קשות על היכולת המקצועית של השחקנים".

קורצקי המשיך: "לצערי האווירה שנוצרה סביב הקבוצה לא תמכה ביכולת שלי לניהולו המקצועי של המועדון. בנסיבות שנוצרו, בגללן החזיר דורון את השליטה לקבוצה לידי העירייה ובגלל תנאי אי הוודאות מחד והרצון לאפשר לכם להביא את איש האמון שלכם לאימון הקבוצה מאידך, אני מתפטר באופן מיידי מאימון מכבי נתניה. אני מאחל לכם בהצלחה רבה בניהולו של מועדון מפואר זה ומקווה כי תחת הנהגתכם הוא ישוב במהרה למקומו הטבעי".

מנחם קורצקי מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
"מאחל הצלחה רבה למועדון". קורצקי/מגד גוזני

עומר פרץ, ששימש עד כה כעוזרו של קורצקי, יעביר מחר את האימון. שחקני הקבוצה קבעו בשעה 9:45 אסיפת חירום בשל המצב הדרמטי אליו נקלע המועדון. במהלך האסיפה הם יחליטו האם לעלות להתאמן בכלל או לנסוע לבניין העירייה ולדרוש תשובות מראש העיר מרים פיירברג ומהמנכ"ל אבי בן חמו. ייתכן כי האימון דווקא יתקיים, אבל בסיומו השחקנים ייצאו לבית העירייה על מנת לקבל הבהרות אחרי שהם נכנסים כבר לשבוע שלישי ללא משכורות. פרץ מעוניין להמשיך לאמן את הקבוצה עד סוף העונה, אך ייתכן כי גם בני לם, שמנהל את מחלקת הנוער, יקבל את התפקיד.

ההתפטרות של קורצקי מגיעה יומיים אחרי ההתפטרות של היו"ר דורון אוסידון. במסיבת העיתונאים בה הודיע שהוא עוזב, אמר אוסידון: "נתניה זה מועדון גדול עם הרבה אנשים קטנים מסביבו. חיכו לאחי מחוץ לבית שלו, מנסים לפגוע בפרנסה של בני משפחתי, נחצו קווים אדומים".

קורצקי מונה למאמן מכבי נתניה ב-20 בינואר במקום גיא צרפתי, שבעצמו שימש מאמן זמני אחרי פיטורי ראובן עטר, שהחליף את שלומי דורה. הוא לא הצליח להוציא את הקבוצה מהמקום האחרון ובשמונה משחקים תחתיו היא רשמה מאזן של תיקו אחד ושבעה הפסדים.

ראשת העיר פיירברג הגיבה היום: "אוסידון בחר לעזוב משום שלא עמד יותר בלחץ האוהדים שקראו לו במשך תקופה ארוכה להתפטר ולא בשל סיבה אחרת. אנו בטוחים שכוונתו בבואו לכאן היתה טובה והוא השקיע את כל כולו בקבוצה ואני מודה לו על כך, אך לצערי לא הצליח בתפקיד שלקח על עצמו. התוצאות מדברות בעד עצמן ואני מצרה על כך. לגבי המאמן הרי שאם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק...הוא צודק, לא הצלחתי תחת הנהגתו להבקיע ולו שער אחד..מה לעשות?! קריירה של שחקנית כדורגל כבר לא תהיה לי".

עוד באותו נושא

דורון אוסידון: "כשקיללו את יעקב שחר הבנתי שאף אחד לא חסין"

לכתבה המלאה
מרים פיירברג בחתונתם של ציפי חוטובלי ואור אלון. מאי 2013. ניב אהרונסון
לועגת לקורצקי. פיירברג/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully