וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב המרגש של לואיס סוארס: החזרה לנבחרת, שער השוויון וההקדשה

חלוץ אורוגוואי לבש את מדיה לראשונה מאז הושעה במונדיאל האחרון: "ככה רציתי לחזור". דונגה על ניימאר שיחמיץ את המשחק הבא בשל צהובים: "הוא תמיד יהיה מסומן". קבאני: "נמשיך לעבוד"

ברזיל ואורוגוואי נפרדו אמש (שישי) ב-2:2 בבית הדרום אמריקאי של מוקדמות מונדיאל 2018. המארחת צעדה כבר בבטחה ביתרון של שני שערים, אך נאלצה להסתפק בנקודה אחרי שלואיס סוארס חתם את הקאמבק של נבחרתו, במדיה שיחק לראשונה מאז הושעה בעקבות הנשיכה המפורסמת במונדיאל האחרון. החלוץ הלוהט, עם סרט הקפטן על ידו, וחברו לקבוצה וקפטן ברזיל, ניימאר, התערבו לפני המשחק על המבורגר למנצח. כעת לא ברור מה יעלה בגורל ההתערבות.

לואיס סוארס חלוץ נבחרת אורוגוואי. AP
הקדיש את השער שכבש. סוארס/AP

סוארס התייחס לחזרה שלו: "זה מה שרציתי, לעזור לקבוצה כמה שאני יכול והיום הבקעתי. לא הייתי מצליח ללא התמיכה של השחקנים, אשתי ושני ילדי ווולטר פריירה (פיזיותרפיסט שעזר לו להתגבר על פציעה ולהגיע כשיר למונדיאל האחרון, נפטר לאחרונה לאחר מאבק ממושך במחלה קשה) שנמצא שם למעלה. השער הזה בשבילו. אני יודע שהוא גאה בי עכשיו".

חברו לחוליית ההתקפה, אדינסון קבאני, שכבש גם הוא וסימן את תחילתו של הקאמבק: "ככה זה בכדורגל, ספגנו שניים אבל חזרנו. לפרקים שיחקנו כדורגל טוב, למרות שבמחצית הראשונה לא ממש היינו בעניינים. בשניה יצאנו בגישה אחרת, שיחקנו טוב והשגנו את הנקודה. צריך להמשיך לעבוד ולעשות את המיטב".

מאמן ברזיל, דונגה: "עשינו טעויות בהגנה שהן לא נורמליות עבורנו, קשה מאוד לשמור על סוארס". על ניימאר, שייעדר בשל צהובים מהמשחק מול פרגוואי אחרי שהחמיץ גם את שני המשחקים הראשונים במוקדמות בשל השעיה מהקופה אמריקה: "הייתי רוצה שהשופטים ישלפו אותם כרטיסים ליריבות כמו שניימאר מקבל, אך הוא יודע שהוא תמיד יהיה מסומן". גם דויד לואיז יחמיץ את המשחק הבא מאותה סיבה. "אני עוד לא יודע מי יחליפו אותם", והגן על בלם פ.ס.ז' שספג ביקורות על יכולתו במשחק: "כולם עשו טעויות".

הקפטנים מברצלונה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully