וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס שב מהשעייה וכבש ב-2:2 של אורוגוואי מול ברזיל

זכר לנשיכה ההיא, חלוץ ברצלונה סיים הרחקה של תשעה משחקים ושב בדיוק למשחק הנהדר מול הסלסאו. דוגלאס קוסטה כבש אחרי דקה, אגוסטו הכפיל (26), אך קבאני (31) וסוארס (48) השוו

ניימאר חלוץ נבחרת ברזיל מול חורחה פוסילה שחקן נבחרת אורוגוואי. AP
הסתפק בבישול. ניימאר מול אגוסטו/AP

משחקי מוקדמות מונדיאל 2018 בדרום אמריקה המשיכו הלילה (בין שישי לשבת) עם המשחק המרכזי לסבב הנוכחי, בו סיימו ברזיל ואורוגוואי ב-2:2 נהדר באצטדיון איטאיפאבה שברסיפה. המשחק עמד בסימן חזרתו של לואיס סוארס לסגל של האורוגוואים לאחר השעייה של תשעה משחקים, זכר לאותה נשיכה על ג'יורג'יו קייליני במונדיאל 2014. סוארס פתח בהרכב של אוסקר טבארס לצידו של אדיסון קבאני והיה אחראי על הנקודה שסחטה נבחרתו ברסיפה בזכות שער נהדר בדקה ה-48.

ברזיל פתחה את המשחק בצורה אדירה, עם שער נהדר של דאגלס קוסטה מבישול של וויליאן. ניימאר, חברו של סוארס מברצלונה, כמעט הכפיל בדקה השמינית, אך רשם החמצה גדולה מתוך הרחבה. עם זאת, מספר 10 בצהוב היה אחראי לבישול השער השני. ניימאר שלח כדור נפלא לרנאטו אגוסטו, שניצל טעות קשה של אלבארו פריירה כדי להגיע לאחד על אחד עם פרננדו מוסלרה, לעבור אותו בקלות ולגלגל פנימה בדקה ה-26.

ניימאר חלוץ נבחרת ברזיל, לואיס סוארס חלוץ נבחרת אורוגוואי. AP
עדיין חברים. ניימאר וסוארס/AP

ואז, אורוגוואי נכנסה למשחק. בדקה ה-31 התרומם קרלוס סאנצ'ס לכדור גובה והשאיר אותו בצורה נהדרת לאדינסון קבאני, שבעט חזק מ-11 מטרים וצימק את התוצאה. בדקה ה-48 הגיע הרגע של סוארס. החלוץ פרץ לרחבה, ניער את דויד לואיז ובעט חזק בשמאל לפינה כדי להשאיר את אליסון חסר אונים. סוארס כמעט הכריע את המשחק בדקה ה-85, כשטעות קשה של לואיז הותירה אותו באחד על אחד מול אליסון, אך הפעם היה זה השוער הברזילאי עם ידו על העליונה.

הנקודה העלתה את אורוגוואי למקום השני בבית עם 10 נקודות, בעוד הברזילאים, עם שמונה נקודות, צמודים במקום השלישי לארגנטינה ולפרגוואי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully