וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "תמיד קשה לנצח בחוץ, בטח מול נבחרת חזקה כמו צ'ילה"

כוכב ארגנטינה הביט קדימה אחרי הניצחון המרשים בצ'ילה, אך גם רשם נתון סטטיסטי מביך מבחינתו כשלא רשם אף בעיטה לשער. די מריה: "הגיע לנו לנצח". מרטינו: "רוצים לנצח גם את בוליביה"

המחזור החמישי במוקדמות מונדיאל 2018 יצא אמש (חמישי) לדרך כשבמשחק המרכזי השיגה ארגנטינה ניצחון מתוק, 1:2 בחוץ על אלופת היבשת צ'ילה. ליאונל מסי וסרחיו אגוארו פתחו בהרכב של מרטינו, אבל דווקא אנחל די מריה וגבריאל מרקאדו סידרו לתכולים מהפך אחרי שער מוקדם של פליפה גוטיירס.

מסי חזר אומנם לנבחרת אחרי שהיה פצוע במסע המשחקים הקודם, אך למרות שהוא מככב בברצלונה, הפרעוש לא בעט אפילו פעם אחת לשער במשחק הזה לראשונה אחרי 117 משחקים שזה לא קרה לו.

שחקן נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי. AP
הפעם ארגנטינה הסתדרה בלי השערים שלו. מסי/AP

"תמיד קשה לנצח מחוץ לבית, ועשינו את זה מול יריבה מצוינת. במחצית השנייה ידענו שאנחנו צריכים להחזיק בכדור כדי לגרום להם לרוץ, אבל זה לא תמיד קל כי הם לוחצים חזק". כך אמר ליאו מסי אחרי הניצחון והוסיף: "כעת אנחנו לא יכולים לאבד עוד נקודות בתקווה שהניצחון הזה יגרום לנו לחשוב על הקופה אמריקה".

חרארדו מרטינו, מאמן הנבחרת הארגנטינאית אמר: "דיברנו על כמה זה חשוב לקחת שש נקודות מהמשחקים מול צ'ילה ובוליביה כדי להגיע בראש שקט לקופה אמריקה בגלל שאם לא היינו מנצחים, היינו מוטרדים מהמצב שלנו במוקדמות המונדיאל".

אנחל די מריה כובש השער הראשון לארגנטינה אמר: "אני חושב שזה היה משחק קשה מאוד, ידענו כמה זה יהיה קשה לשחק כאן, צ'ילה נבחרת מאוד חזקה אבל היינו ראויים לניצחון הזה לאור המשחק שהצגנו במשך 90 דקות".

עוד באותו נושא

ארגנטינה נקמה בצ'ילה, ניצחון דרמטי לקולומביה בבוליביה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully