וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה נקמה בצ'ילה, ניצחון דרמטי לקולומביה בבוליביה

דרמות אדירות במוקדמות המונדיאל: די מריה ומרקאדו הפכו פיגור מוקדם בדרך ל-1:2 מרשים בסנטיאגו, שער בדקה ה-92 העניק לקולומביה 2:3, אקוודור השוותה ל-2:2 נגד פרגוואי בתוספת הזמן

שחקן נבחרת ארגנטינה אנחל די מריה חוגג. AP
שער נהדר, ניצחון נהדר. די מריה/AP

המחזור החמישי במוקדמות מונדיאל 2018 באזור הדרום אמריקאי יצא לדרך ביום חמישי בערב. בקופה נותרו עוד 42 נקודות והדרך לרוסיה ארוכה, אבל כבר ניתן לראות שהמאבק יהיה צמוד. ארבעה משחקים התקיימו ברחבי היבשת, כשבמוקד הניצחון המרשים של ארגנטינה 1:2 על צ'ילה. המשחק בין ברזיל לאורוגוואי ינעל את המחזור ויתקיים בלילה בין שישי לשבת.

צ'ילה - ארגנטינה 2:1

לזה קוראים נקמה. האלביסלסטה גמלו ליריבתם המושבעת על ההפסד בגמר הקופה אמריקה לפני כשמונה חודשים עם ניצחון מתוק בסנטיאגו והשיגו שלוש נקודות יקרות וחשובות אחרי פתיחת קמפיין עגומה. צ'ילה עלתה לכר הדשא בסנטיאגו נחושה ודרוכה ורצתה להעניק למאמנה החדש על הקווים, חואן אנטוניו פיצי, סיבה לשמוח בהופעת הבכורה שלו אחרי החלפתו של חורחה סמפאולי, אך סבלה קשות מחסרונם של ארתורו וידאל, חורחה ולדיביה וצ'ארלס אראנגיס בקישור, ולא הצליחה להשתלט על מרכז השדה. אם לא די בכך, כבר בדקה השביעית ספגה צ'ילה מכה נוספת כשמתיאס פרננדס נפצע והוחלף.

דווקא הביתיים היו אלה שכבשו ראשונים במהלך די מקרי, כשכדור קרן של מאוריסיו איסלה מצא את פליפה גוטיירס בלתי מכוסה, ונגמר בנגיחה לרשת בדקה ה-11. אך התשובה של ארגנטינה הייתה מהירה וחדה: אנחל די מריה השווה (20) בבעיטה מסובבת נהדרת ברגל ימין מתוך הרחבה, וכעבור חמש דקות גבריאל מרקאדו השלים מהפך עם בעיטה מקרוב אחרי עבודת הכנה של ליאונל מסי, שקיבל כדור עומק ספק בנבדל. עד הסיום צ'ילה הספיקה לאבד בפציעה גם את מרסלו דיאס, כששני נסיונות הבקעה של אלכסיס סאנצ'ס ממצבים קורצים מסתיימים בלא כלום. הפסד שני ברציפות ללה רוחה במוקדמות המונדיאל, בעוד ארגנטינה משלימה ניצחון שני ברציפות על אחת מיריבותיה העיקריות, אחרי 0:1 על קולומביה במשחקה הקודם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני נבחרת צ'ילה אלכסיס סאנצ'ס, מאוריסיו איסלה מאוכזבים. AP
שוב מאוכזבים. שחקני צ'ילה/AP

אקוודור - פרגוואי 2:2

דרמה גדולה בקיטו, שם אקוודור כבשה שער שוויון מאוחר ושמרה על מאזן נקי מהפסדים. הנבחרת הביתית עלתה ליתרון משער של אנר ולנסיה בדקה ה-20, אבל דריו לסקאנו איזן בהתקפה מתפרצת בדקה ה-38 והשלים מהפך בדקה ה-59. הנבחרת המקומית תקפה בחמת זעם במטרה להשוות, נעצרה כמה פעמים אצל חוסטו ויאר, אבל לבסוף כבשה כשאנחל מנה המחליף מצא את הרשת.

בוליביה - קולומביה 3:2

ניצחון דרמטי לקולומביה אחרי שכבר היה נראה שהיא בדרך לשברון לב נוסף בקמפיין. האורחת לא היטיבה לשחק, אבל שתי הזדמנויות במחצית הראשונה הספיקו בשביל שערים של חאמס רודריגס (10) וקרלוס באקה (41) שבישלו אחד לשני. בוליביה החלשה לא התייאשה ובמחצית השנייה איזנה בזכות שערים של חואן קרלוס ארסה (50, פנדל) ואלחנדרו צ'ומאסרו נמוך הקומה (62). המארחת קיבלה תיאבון ויצאה קדימה במטרה להשלים מהפך, אבל הפקירה את ההגנה ונענשה. שתי דקות בתוך תוספת הזמן אדווין קרדונה המחליף קיבל את הכדור על סף הרחבה ובעט כדור שטוח שקבע 2:3 לקולומביה בסיום.

פרו - ונצואלה 2:2

כבשו לפרו: פאולו גררו (61), ראול רוידיאס (90+4). כבשו לוונצואלה: רומולו אוטרו (33, פנדל), מיקל וילנואבה (57).

חאמס רודריגס שחקן נבחרת קולומביה. AP
חאמס חוגג את ה-0:2/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully