וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: כל הגורמים מתנערים, השחקנים מתכננים שביתה

24.3.2016 / 22:50

העירייה ("אין לנו עניין להיות בעלים"), אבי גרוס ("לא חוזר בי"), גיל לב ("לא יודע על כוונה להחזיר את הקבוצה לאלי שגב") וקובי בלדב ("הסיכוי שאחזור שואף למינוס 300") לא יושיעו ביום שאחרי אוסידון. בראיון שיתפרסם בבוקר מתאר אוסידון את האירועים שהובילו לעזיבתו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

שעות לאחר ההודעה של דורון אוסידון כי הוא נענה לבקשת ראש העיר מרים פיירברג איכר ועוזב לאלתר את מכבי נתניה, וכל הגורמים הקשורים לקבוצה בדרך ישירה או עקיפה מתנערים מאחריות לגביה.

עיריית נתניה שכאמור רצתה לראות את אוסידון מחוץ למועדון, לא מתכוונת לקחת את ניהול הקבוצה לידיה. "אין לנו שום עניין להיות בעלי המועדון", אמר הערב (חמישי) מנכ"ל עיריית נתניה אבי בן חמו. "צר לי על כך שדורון אוסידון החליט לעזוב את הקבוצה ועוד יותר מפריע לי שזה נובע גם מאלימות שהופגנה כלפיו וכלפי בני משפחתו כפי שהוא סיפר, אבל לעירייה אין שום רצון לקחת את מכבי נתניה לידיה ואנחנו מתכוונים למצוא את האיש שייקח על עצמו את המועדון".

אין תכנית מגרה לעירייה ליום שאחרי אוסידון?

"אנחנו נשב בשבוע הבא ונראה כיצד אנחנו ממשיכים מכאן".

יו"ר מכבי נתניה, דורון אוסידון, מודיע על עזיבה. קובי אליהו
אין תכנית מגירה ליום שאחרי. דורון אוסידון/קובי אליהו

איש העסקים אבי גרוס שהוזכר כמי שעשוי לקחת את המועדון ואף ניהל בעניין מגעים מול העירייה, אמר לוואלה! ספורט: "אני לא חוזר בי ממה שאמרתי, הכוונה היחידה שלי היא לעזור בניהול מחלקת הנוער של האגודה. אם ירצו לתת לי את זה, אני מוכן לעזור כי רק הילדים ובני הנוער לנגד עיניי. אין לי שום עניין לקחת את הקבוצה הבוגרת".

בעיריית נתניה גם הבהירו הערב שהם רואים עדיין בבעלי הקבוצה אלי שגב כמי שאמור להיות אחראי על המועדון כעת. בסופו של דבר מניות הקבוצה עדיין מוחזקות על ידי שגב שבכלל לא נמצא בארץ. עו"ד גיל לב שמייצג את שגב ובעבר היה קשור לניהול הקבוצה, אמר הערב: "אני לא יודע על שום כוונה להחזיר את הקבוצה לידיים של אלי שגב. זכויות הניהול עברו בצורה חוקית לדורון אוסידון ואני לא מכיר שום דבר אחר זולת העובדה הזו".

גם שמו של קובי בלדב מוזכר כתמיד בעניין ניהול מכבי נתניה והוא אמר הערב בצורה נחרצת: "הסיכוי שאחזור לנהל את מכבי נתניה שואף למינוס 300. אני לא מתקרב לזה יותר. בסך הכול התערבתי באחרונה כדי לנסות ולתווך בין אוסידון לבן חמו ואחרי שהם נפגשו בנוכחותי, זזתי הצידה ואין לי שום כוונה להיכנס לזה שוב".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
קובי בלדב מנהל מכבי נתניה. קובי אליהו
לא מתקרב לזה יותר. קובי בלדב/קובי אליהו

גורם המעורב בפרטים ומקורב לאוסידון אמר הערב כי ראש העיר פיירברג הייתה כל כך להוטה לפני שבוע לראות את אוסידון מחזיר את המנדט שהוא קיבל ממנה עד כדי כך שהיא שכחה שיהיה לה קשה מאוד למצוא שק חבטות חדש. "לא ברור מה פיירברג רצתה לעשות. הרי אוסידון היה המשענת לכל הטענות שהיו בתקופה האחרונה. הוא אכל את החרא בשביל כולם וספג את כל האש. עכשיו יצטרכו למצוא מישהו אחר וספק אם אפשר יהיה להפיל את הכול על מוטי שעיבי שמנהל את מחלקת הספורט. אני מאוד מקווה שיש לפיירברג תכנית מסודרת ליום שאחרי אוסידון".

בתוך כך התאכזבו הערב שחקני מכבי נתניה לשמוע על עזיבתו של אוסידון. קפטן הקבוצה ירין חסן היה בדיוק בבית המלון בו כינס אוסידון את מסיבת העיתונאים מאחר שחגג את יום הולדתו עם חברתו והוא מאוד הצטער לשמוע שהיו"ר עוזב. שחקנים במכבי נתניה ביקשו הערב לפתוח כמה שיותר מהר בשביתה על כל המשמעויות שלה, וזאת אם לא יקבלו מהעירייה בשבוע הבא את הכספים לתשלום משכורות חודש פברואר. "מספיק", אמר אחד השחקנים. "הם כבר לא יוכלו לטעון שם בעירייה שהם לא סומכים על אוסידון. הם גרמו לו ללכת, אז שיעמדו עכשיו אחרי מה שהבטיחו ויעבירו את הכסף".

ירין חסן שחקן מכבי נתניה. ניב אהרונסון
היה בבית המלון בזמן ההודעה של אוסידון. ירין חסן/ניב אהרונסון

"שלושה מקרים היו לי מאוד קשים", מספר דורון אוסידון בראיון מלא שיתפרסם בוואלה! ספורט מחר בבוקר אחרי ההודעה על
עזיבתו. "הראשון היה במשחק הגביע נגד נס ציונה כשישבתי עם אבא שלי ביציע ופתאום התחילו לקלל אותי. זו היתה פעם ראשונה שממש קיללו ובנוכחות אבא שלי זה היה קשה לי. אבא שלי פשוט קפא בכיסא. הפעם השנייה היתה השבוע עם אחי כשבאו אליו הביתה והדבר השלישי הקשה היה כשמרים התקשרה אלי וביקשה ממני להחזיר את המנדט".

אוסידון מספר על האירוע שהיה השבוע ליד הבית של אחיו בנס ציונה, דבר שבדיעבד היווה קטליזטור להחלטתו לעזוב.
"חבר טוב שיש לו מסעדה יפנית בתל אביב ביקש שאקפוץ אליו לביקור לילי כדי שנשב לדבר. זה היה ביום שלישי השבוע ונסעתי לשם ב-11 בלילה. ואז אני בא להיכנס למסעדה ליד כלבו שלום ואח שלי מתקשר ואומר לי: 'הם היו גם אצלי'. אחי הוא כוכב ילדים. אחד שחי את עולם הבידור. מה לו ולאלימות? הוא היה נשמע לי קצת לחוץ. החבורה הזו שהיתה אצלו כמעט דרסה איזה נער שהיה שם ברחוב ושאל אותם מה הם עושים שם. לצערי ברגע שהאלימות הגיעה לבית שלו, החלטתי שאחרי שמרים פיירברג אמרה לי לשים את המפתחות זה הזמן שלי ללכת".

הראיון המלא: מחר בבוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully