וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: קובאן לראשונה בהצלבה, באמברג עם ניצחון היסטורי על צסק"א

הקבוצה הרוסית הביסה את הכוכב האדום 62:86 וחגגה העפלה היסטורית. הגרמנים ניצחו לראשונה אי פעם את צסק"א עם 83:91 ביתי ועלו למקום השלישי. 84:86 לפנאתינייקוס על דרושפאקה.

שחקן לוקומוטיב קובאן, מאט ג'נינגס. Marina Kobzeva, GettyImages
דהר להצלבה. ג'נינגס/GettyImages, Marina Kobzeva

המחזור ה-12 של הטופ ביורוליג נמשך הערב (חמישי) עם שלושה משחקים. במוקד עמד הקרב גדול בבית ה' בין לוקומוטיב קובאן והכוכב האדום בלגרד, בו ניצחו הרוסים. עוד באותו הבית ניצחה פנאתינייקוס 84:86 בחוץ את דרושפאקה. באמברג הפתיעה עם ניצחון היסטורי - 83:91 ביתי על צסק"א מוסקבה.

לוקומוטיב קובאן - הכוכב האדום בלגרד 62:86

הרוסים דרסו את הסרבים, נמנעו מהפסד שלישי ברציפות וחגגו העפלה היסטורית לשלב ההצלבה של היורוליג. קובאן ניצחה בכל רבע בהפרש של עד 7 נקודות והתרחקה מהכוכב האדום בצורה שיטתית לכל אורך 40 הדקות. כריס סינגלטון ואנתוני רנדולף קלעו 17 נקודות כל אחד אצל המנצחת, מלקולם דלייני הצטיין עם 12 נקודות ו-9 אסיסטים וריאן ברוקהוף קלע 11. מרקו גודוריץ' הוליך את הקלעים של הכוכב האדום עם 13 נקודות וטרנס קינסי סיים עם 10. למרות ההפסד, הסרבים עדיין קרובים מאוד להצלבה.

דרושפאקה - פנאתינייקוס 86:84

היוונים עבדו קשה כדי להשיג את ניצחון החוץ הדרוש וכעת ימתינו לניצחון של מלאגה על אנאדולו אפס שיעלה אותם להצלבה. דרושפאקה איבדה את הסיכוי להמשיך הלאה, אבל שיחקה על הכבוד שלה, קלעה 30 נקודות ברבע הראשון והוליכה עד הרבע השלישי, בו פנאתנייקוס ביצעה מהפך. הטורקים המשיכו לעשות צרות והוליכו בחמש נקודות ברבע האחרון, אבל לא מצאו דרך לעצור את מירוסלב ראדוליצה וירדו מנוצחים. הסנטר הסרבי סיים עם 21 נקודות ב-23 דקות וגם קטף 6 ריבאונדים, כשאליוט וויליאמס עזר לו עם 19. סמיח ארדן קלע 18 עבור המפסידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מירוסלב ראדוליצה שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
הצגה מתחת לסלים. מירוסלב ראדוליצה/GettyImages

באמברג - צסק"א מוסקבה 83:91

ניצחון היסטורי לגרמנים, אחרי שהמאזן בין שתי הקבוצות באירופה עמד על 0:11 לצסק"א מוסקבה ערב המשחק. הרוסים רצו להבטיח יתרון ביתיות לקראת ההצלבה, אבל הביתיות של באמברג (1:9 העונה ביורוליג) שוב עשתה את ההבדל. צסק"א החזיקה ביתרון קל עד לרבע הרביעי, בו ההתלהבות של באמברג שיחקה תפקיד מפתח. ניקולו מלי (17 נקודות) ולאון ראדושביץ' (14) העלו ל-77:82 עם שתי שלשות גדולות, ועד לסיום שמרה המארחת על היתרון עם קליעות עונשין. ניקוס זיסיס עזר לשניים עם 14 נקודות משלו, כשמנגד 21 של ננדו דה קולו ו-19 של מילוש תאודוסיץ' לא הספיקו לצסק"א.

מילוש תאודוסיץ' שחקן צסק"א מוסקבה מול ניקוס זיסיס שחקן באמברג. GettyImages
הביתיות שוב הכריעה. מילוש תאודוסיץ' מול ניקוס זיסיס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully