וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "כשהגעתי לברצלונה תהיתי איפה אוכל לשחק"

החלוץ האורוגוואי חוזר למדים הלאומיים אחרי ההשעיה הארוכה, מתרגש לקראת הקאמבק מול ברזיל ("התערבתי על המבורגר עם ניימאר"), נזכר בהסתגלות לברצלונה ("מסי חברי הטוב ביותר") ומתעקש: "אף אחד לא ישנה את הסגנון שלי"

one

בווידאו: ה-2:2 האחרון של ברצלונה מול ויאריאל

אחרי כמעט שנתיים של היעדרות מנבחרת אורוגוואי, לואיס סוארס חזר לסלסטה. החלוץ הלוהט של ברצלונה, שהושעה מתשעה משחקים בינלאומיים בעקבות התקרית במונדיאל האחרון בה נשך את בלם איטליה ג'ורג'יו קייליני והחמיץ בשל כך את הקופה אמריקה בקיץ שעבר, יחזור ללבוש את המדים התכולים לקראת משחקי מוקדמות המונדיאל מול ברזיל בשישי הקרוב ופרו ארבעה ימים לאחר מכן.

לואיס סוארס, ניימאר שחקני ברצלונה. GettyImages
התערבו. החברים מבארסה/GettyImages

אתמול הוא ערך מסיבת עיתונאים, ובה התייחס לחזרה וליכולתו הטובה בברצלונה. "כשהגעתי לבארסה תהיתי איפה אשחק, כי אני כדורגלן שנלחם מול ההגנה ואוהב לרוץ, בעוד הסגנון של בארסה זה להחזיק בכדור. אבל אז הבנתי שהתנועה שלי, היכולת שלי להשתחרר והגישה שלי יוכלו לשפר כמה דברים שהיו נחוצים לקבוצה. זו הוכחה נוספת לאתגרים שהצלחתי לעבור לאורך הקריירה שלי".

סוארס גם התייחס ליחסים החמים שיש לו עם שני חבריו לשלישיית MSN, ליאו מסי ונימאר, אותו יפגוש ביום שישי כיריב. "תמיד יש על מה לצחוק", סיפר, "אנחנו גם צוחקים יחד מחוץ למגרש. ניי הוא בחור טוב, גם ליאו, למרות שאנשים לא חושבים ככה. התוצאות טובות, וגם זה עוזר כמובן. התערבתי עם ניימאר על המבורגר מי ינצח". סוארס חשף שמסי הוא חברו הטוב בקבוצה: "הילדים שלנו משחקים יחד, וגם הנשים שלנו מסתדרות".

עוד באותו נושא

אוסקר טבארס: "סוארס זקוק לעזרה, המעט שאנו מצפים זה שלא ינשך שוב"

לכתבה המלאה
מאמן נבחרת אורוגוואי אוסקר טבארס מחבק את לואיס סוארס. GettyImages
התגעגע. סוארס עם טבארס/GettyImages

סוארס טען בפני התקשורת האורוגוואית שהוא לא מתכוון להשתנות, למרות הטראומה מההשעיה. "אמשיך לשחק באותה גישה, להילחם על הדשא, כי זה הסגנון שבו אני משחק, ואף אחד לא ישנה את זה", אמר, "כמובן אשחק באותה אחריות שאני מציג בברצלונה. אני צריך להיות יותר אינטליגנטי בהרבה דברים. אני רוצה לנצל את כל ההזדמנויות שהחיים מציעים לי, לעשות את המיטב שלי, וליהנות גם מהחזרה שלי למדים הבינלאומיים וגם מהתמיכה של האוהדים".

סוארס נזכר ברגעים הקשים בגביע העולמי, אחרי ההשעיה שלו: "נראה היה שההפסד של הנבחרת לקולומביה היה רק באשמתי, ואחר כך גם הקופה אמריקה. אבל המוקדמות התחילו טוב יותר, ואני שמח שלנבחרת חזרה הגאווה הטיפוסית שלנו. אורוגוואי היא נבחרת מאוחדת, ולא מסתמכת רק על שחקן אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully