וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר טבארס: "סוארס זקוק לעזרה, המעט שאנו מצפים זה שלא ינשך שוב"

מאמן אורוגואי הגיב לחזרתו הצפויה של הכוכב מהשעיה בעקבות הנשיכה במונדיאל האחרון: "אחת המטרות שלנו היא לגרום לו לחשוב רק על כדורגל ולא שום דבר אחר". התכולים יפגשו את ברזיל

לואיס סוארס שחקן נבחרת אורוגוואי מחזיק את הפה לאחר שנשך את ג'ורג'יו קייליני מאיטליה. AP
נשך כבר שלוש פעמים. סוארס וקייליני/AP

לואיס סוארס חוזר לשחק בנבחרת אורוגוואי. החלוץ הלוהט, שהושעה מתשעה משחקים בינלאומיים בעקבות התקרית במונדיאל האחרון בה נשך את בלם איטליה ג'ורג'יו קייליני והחמיץ בשל כך את הקופה אמריקה בקיץ שעבר, יחזור ללבוש את המדים התכולים לקראת משחקי מוקדמות המונדיאל מול ברזיל בשישי הקרוב ופרו ארבעה ימים לאחר מכן.

"בטוח שיש לו רגשות ואחת המטרות שלנו היא לגרום לו לחשוב רק על כדורגל ולא שום דבר אחר", אמר מאמן אורוגוואי אוסקר טבארס על הכוכב שלו, "ניפטר מכל מה שעשוי להפר את השלווה בנבחרת. כמובן שנצטרך כל הזמן לשוחח איתו, זה הרעיון".

קייליני לא היה הקורבן הראשון של שיניו של סוארס, שהספיק לנעוץ אותן גם בעותמאן בקאל כאשר שיחק באייאקס ובברניסלב איבנוביץ' כשחקן ליברפול. טבארס לא יסבול חזרה רביעית של המקרה: "המעט שאנחנו יכולים לצפות זה שזה לא יקרה שוב. הוא חשוב מאוד כשחקן אך הוא חלק מקבוצה. הוא יתמודד מול קבוצות שיודעות כמה הוא פגיע והן תעשנה הכל כדי לשגע אותו. הוא חייב להיות טרי ומאוד בוגר, הוא זקוק לעזרה ואת זה אני יודע בוודאות".

שחקן ברצלונה לואיס סוארס. רויטרס
"המספרים מראים מה הוא השיג". סוארס/רויטרס

גם מבלי החלוץ המוביל שלה, אורוגוואי התחילה את שלב המוקדמות בצורה טובה עם שלושה ניצחונות מארבעה משחקים, והיא במקום השני בבית הדרום אמריקאי, אך כמובן שחזרתו של סוארס, שכבש 43 שערים העונה בברצלונה יכולה רק לעזור כל עוד הוא מתרכז בכדורגל.

"לואיס השיג הרבה דברים", הוסיף טבארס, "להיות במועדון כמו ברצלונה, מועדון שהפך את משחק הכדורגל לסוג של מוסד, גרם לו להיות חלק מדברים גדולים. אני יודע שהרבה אנשים אמרו שהוא לא יכול להצליח שם, אך הוא הראה פעם נוספת שהוא מתגבר על אתגרים. המספרים מראים מה הוא השיג, הוא כובש אתגרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully