וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב סוער בקליבלנד: למה לברון הפסיק לעקוב אחרי הקאבס בטוויטר?

מקורבי ג'יימס טוענים כי הסיר את הקאבס ממעקב כחלק מההכנה המנטלית לפלייאוף, אך בארה"ב לא קונים את זה: "הוא מנסה להרעיל את חדר ההלבשה?". קלרקסון ויאנג חשודים בהטרדה מינית

AP

בווידאו: לברון מדבר אחרי הניצחון על דנבר

קליבלנד ממשיכה לייצר שערוריות. למרות שהביסה הלילה (בין שני לשלישי) את דנבר 91:124 והוציאה עצבים אחרי התבוסה שספגה ממיאמי, הרוחות שוב גועשות אצל הקאבס, ושוב מהסיבות הלא נכונות. אמש, שעות ספורות לפני המשחק, התברר כי לברון ג'יימס הפסיק לעקוב אחרי חשבון הטוויטר של קליבלנד בצעד שלא משתמע לשתי פנים. ראוי לציין כי שחקני NBA רבים כלל לא עוקבים אחרי הקבוצה שלהם. קובי בריאנט, למשל, לא עוקב אחרי הלייקרס. אבל בקליבלנד התקשו להאמין שלא מסתתר סאבטקסט מאחורי המהלך של לברון, שנראה כעוס מאוד לפני המשחק וחרג מהרגלו כשהתחמק מלדבר עם העיתונאים.

התמונה המפלילה

אחרי המשחק, בו רשם טריפל דאבל 41 בקריירה עם 31 נקודות, 11 ריבאונדים ו-11 אסיסטים, ג'יימס לא ממש ניסה לפזר את הערפל. כשנשאל לגבי פרשיית הטוויטר, השיב בלקוניות: "שאלה הבאה". ב-ESPN עסקו בפרשה בהרחבה, וציינו כי על פי מקורותיהם, ג'יימס הפסיק לעקוב בשבועות האחרונים אחרי כמה וכמה חשבונות בטוויטר ובאינסטגרם כחלק מההכנה שלו לפלייאוף, בו הוא רוצה להיות מרוכז יותר מהרגיל. אבל גם זה לא מיישב את המחלוקת: ג'יימס עשה בעבר כמה וכמה פעמים שימוש ברשתות החברתיות כדי להעביר מסרים עמומים, כולל סדרת ציוצים מסתוריים לפני כמה שבועות.

ביל סימונס צייץ: "לברון לא שם לב שהוא כבר לא עוקב אחרי החשבון של קליבלנד? משום מה אני לא קונה את זה", וג'ו וארדון מ-Cleveland.com התייחס לכך בהרחבה וכתב: "בעולם של לברון ג'יימס, אולי השחקן הכי מתוקשר בעולם, להפסיק לעקוב אחרי החשבון של קליבלנד הוא מהלך מתוכנן שנועד מלכתחילה כדי למשוך תשומת לב. זה אכן הפך לעניין גדול תוך שעות, ועכשיו גם בקליבלנד מרגישים לא בנוח. זה לא ברור אם הוא מנסה להרעיל את חדר ההלבשה של הקאבס, אבל ברור שהוא ידע מה הולך לקרות. חוסר הרצון שלו לענות על השאלה הזאת אחרי המשחק אולי מראה שעומד מאחורי זה מניע נסתר".

למשחק עצמו לברון דווקא לא סירב להתייחס. "המשחק מול מיאמי ישב לנו בראש, זה בטוח", אמר. "אי אפשר פשוט למחוק תצוגה רעה כזו. זו לא הייתה עייפות, זה היה פשוט משחק רע". על העובדה שהקאבס הגיעו ל-50 ניצחונות: "במהלך המסע הזה אסור לקחת שום דבר כמובן מאליו. הדברים האלה לא באים בקלות. למזלי, הגעתי ל-50 ניצחונות בעונה כמה וכמה פעמים, אבל יש כאן שחקנים שחווים את זה בפעם הראשונה".

עוד באותו נושא

שארלוט הפתיעה את סן אנטוניו, גולדן סטייט ניצחה בקושי את מינסוטה

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
אין סוף לשערוריות. לברון/AP

* ב-ESPN מדווחים כי שחקני הלייקרס ניק יאנג וג'ורדן קלרקסון מואשמים בהטרדה מינית. אלכסיס ג'ונס, צעירה בת 24, פרסמה תמונה של ארבעה חשודים, בהם שני שחקני הלייקרס, וטענה כי הם הטרידו אותה בצעקות והערות סקסיסטיות כשעצרה את רכבה ברמזור אדום בעיר. טרם הוגשה תלונה במשטרה, אך מהלייקרס כבר נמסר כי "הנושא ייבדק וייחקר לעומק" וכי "המאמן ביירון סקוט כבר שוחח עם השניים כדי להבין מה בדיוק קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully