וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסיוט החל כשמתיו נכנס": בברצלונה מצאו את האשם באיבוד הנקודות

בקטלוניה ביקרו את הבלם שנכנס כמחליף וכבש שער עצמי ב-2:2 מול ויאריאל. סולדאדו זעם על ניימאר ("אתה ליצן"), לואיס אנריקה דווקא מרוצה, במדריד זועמים: "עד מתי השופטים יהיו איתם?". וגם: כל המספרים

one

בברצלונה מצאו את האשם באיבוד הנקודות במשחק הערב (ראשון) מול ויאריאל. קוראים לו ז'רמי מתיו. שחקן ההגנה הצרפתי בכלל לא החל את המשחק על כר הדשא, אלא על הספסל, ורק נכנס בדקה ה-55, אך זה הספיק עבור האוהדים, וכן עבור אחד האתרים הגדולים בחבל קטלוניה, כדי למצוא את האשם.

מתיו נכנס לכר הדשא בדקה ה-55 כשהחליף את ג'רארד פיקה ושתי דקות לאחר מכן, סדריק בקאמבו הצליח לצמק את התוצאה. שש דקות מאוחר יותר, בדקה ה-63, כבש מתיו שער עצמי וסידר לצוללת הצהובה נקודה מול הקבוצה שנמצאת בכושר הטוב ביותר בעולם.

"הסיוט החל כשמתיו נכנס", כתב אנחל פרס, פרשן "אל מונדו דפורטיבו", הקטאלני, כשאוהדי הבלאוגרנה לא הפסיקו להשמיץ את הצרפתי ברשתות החברתיות, וממים רבים הלועגים לו (בעיקר בספרדית) הציפו את רשת הטוויטר.

שחקן ברצלונה, ז'רמי מתיו. GettyImages
אויב המדינה. מתיו/GettyImages

בינתיים, ב"מארקה", אתר האינטרנט המוביל במדריד, לא אהבו את הפנדל לו זכתה ברצלונה, ובמאמר דעה שכותרתו "עד מתי השופטים יהיו של ברצלונה?" נכתב: "הטעויות של השופטים גדלות עם השנים. השופט במדריגל עמד במבחן, ולא עבר אותו בהצלחה, לא בפעם הראשונה העונה. הוא חשש שברצלונה תכניס אותו לרשימה השחורה? אולי מדובר בסך הכול בשופט יהיר ושחצן".

בוויאריאל זעמו על ברצלונה, או בעיקר על ניימאר, שהתחזה ועזר לקבוצתו לזכות בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. עדשת המצלמה תופסת את חלוץ הצוללת הצהובה, רוברטו סולדאדו, עוקץ את הברזילאי, כשאמר לו "אתה ליצן". בתגובה, ניימאר סימן לו לשתוק.

"היריבה הכי גדולה שלנו, אתלטיקו מדריד, הפסידה ואילו אנחנו הרווחנו נקודה", אמר לואיס אנריקה בסיום. "היו לנו שלוש נקודות וגם אותן כמעט הפסדנו, אז אני מרוצה. כל נקודה שמגדילה את הפער מהיריבה משמחת אותי".

המאמן הוסיף: "חששתי תחילה מכמות הכרטיסים, פחדתי שיורחק לנו שחקן. בכל מקרה, אני חושב שעשינו עבודה הגנתית נהדרת. השיפוט? יש לי חוק - אני לעולם לא מדבר על שופטים".

עוד באותו נושא

ספרד: ויאריאל וברצלונה נפרדו ב-2:2 דרמטי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully