וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד נרגש אחרי הצמד: "תחושה מדהימה, מקווה לחזור להרכב"

חלוץ ברייטון מייחל למקום קבוע ב-11 של כריס יוטון אחרי שעלה כמחליף וכבש צמד ב-1:2 על מילטון קיינס דונס. עוזר המאמן קולין קלדרווד החמיא: "הוא כובש שערים קריטיים, יש לו השפעה עצומה"

התקופה הטובה של תומר חמד נמשכת. חלוץ ברייטון נכנס אמש (שבת) כמחליף ב-1:2 מול מילטון קיינס דונס, כבש צמד מהיר ועלה למאזן של 13 שערים מתחילת העונה. למרות יכולתו הטובה, חמד חזר לספסל ולא פותח בהרכב של כריס יוטון במשחקים האחרונים. חמד ימריא עוד היום ארצה כדי להתכונן למשחק הידידות של נבחרת ישראל מול קרואטיה, אך כשיחזור לאנגליה, מעניין יהיה לראות אם הצמד המרשים יעניק לו שוב מקום של קבע ב-11 של ברייטון.

"היה משחק קשה מאוד, התקשינו להגיע למצבים, אבל במחצית השנייה ידענו מה צריך לעשות טוב יותר", אמר חמד. "כשאתה משחק בחוץ זה תמיד יותר קשה. הראינו הרבה אופי. הייתה לי תחושה טובה לפני הפנדל, אני שמח שכבשתי כי השער הראשון תמיד חשוב במיוחד. הרגשתי נהדר להבקיע לעיני הקהל האדיר שלנו. הייתה תחושה מדהימה. ידעתי שאעזור לקבוצה ברגע שאיכנס. כמעט כבשתי שלושער, אבל אני מרוצה גם מהצמד ובעיקר משלוש הנקודות שהשגנו".

תומר חמד שחקן ברייטון חוגג (במרכז). GettyImages
הרוויח מקום בהרכב? חמד/GettyImages

על העובדה שבמשחקים האחרונים הוא עולה מהספסל אמר חמד: "היה לי חודש טוב מאוד בחודש שעבר, אבל המאמן אמר לי שהוא רוצה לעשות שינוי קל ולעלות אותי מהספסל. במשחק הקודם ניצחנו את שפילד אז מן הסתם הוא רצה לפתוח באותו הרכב גם הפעם. אני מקווה לחזור להרכב אבל אני מכבד את ההחלטה שלו. ידעתי שברגע שאעלה למגרש אעזור לקבוצה, גם אם זה לשלושים דקות בלבד".

עוזר מאמן ברייטון קולין קלדרווד התייחס גם כן לחמד בסיום. "למזלנו תומר עלה כמו אריה למשחק והייתה לו השפעה עצומה. השערים שלו מדברים בעד עצמם, הם הופכים ליותר ויותר קריטיים עבורנו וזה סימן טוב בשלב הזה של העונה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully