וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: תומר חמד נכנס כמחליף וכבש צמד בניצחונה של ברייטון

החלוץ עלה בדקה ה-52, השיג פנדל ודייק (56), נגח את השני (62) וגם סחט אדום (71), כשברייטון ניצחה 1:2 בחוץ את מ.ק. דונס ונותרה שנייה. המארחת החטיאה פנדל בתוספת. 90 דקות לכיאל

תומר חמד שחקן ברייטון חוגג (במרכז). GettyImages
חילוף מנצח. תומר חמד/GettyImages

תומר חמד יגיע למשחק הידידות של נבחרת ישראל בכושר שיא. חלוצה של ברייטון נכנס הערב (שבת) כמחליף וכבש צמד (שלישי העונה) כדי להוביל את המדורגת שנייה בליגת המשנה לניצחון 1:2 בחוץ על מילטון קיינס דונס. בעוד בירם כיאל פתח בהרכב, חמד נכנס רק בדקה ה-52 במקום סם בלדוק. ארבע דקות לאחר מכן, הוא סחט פנדל ודייק בעצמו מהנקודה הלבנה. עוד שש דקות חלפו וחמד כבש את ה-13 שלו העונה בליגה, הפעם בנגיחה. המארחת צימקה, אבל חמד גם סחט כרטיס אדום מקייל מקפאדזין שפגע בו עם המרפק (71) והבטיח את הניצחון של ברייטון. כיאל ספג צהוב (82) והשלים 90 דקות, כשלמזלה של ברייטון המחליף המקומי קארל בייקר בעט פנדל החוצה בתוספת הזמן.

* ניר ביטון פתח בהרכב של סלטיק, שהשיגה 0:1 דרמטי במגרשה של קילמרנוק. הירוקים הבטיחו את הפסגה הסקוטית לשבוע נוסף, כשכרגע הפער מאברדין השנייה עומד על ארבע נקודות. קילמרנוק הלפני אחרונה הייתה קרובה לכפות תיקו שלישי העונה במפגשים שלה מול סלטיק, אבל ביטון פינה את מקומו בדקה ה-79 לטום רוגיץ' האוסטרלי, שהכריע את המשחק בדקה האחרונה עם שמאלית אדירה לחיבורים מ-22 מטרים.

* רועי קהת נכנס בדקה ה-74 והיה שותף ל-0:0 של אוסטריה וינה בבית נגד וולפסבורגר בליגה האוסטרית.

* ביברס נאתכו, שלא זומן לסגל הנבחרת הפעם, שוב לא שותף במשחקה של צסק"א מוסקבה וראה מהספסל את אחמד מוסא כובש צמד ב-0:2 הביתי על קובאן קרסנודאר. צסק"א חזרה לפסגת הליגה הרוסית.

* מאריבור, ללא סינטאיהו סלליך ומרואן קבהא, חזרה מפיגור וניצחה 1:2 בבית את קרקה בליגה הסלובנית.

* רד בול זלצבורג, ללא עומר דמארי, ניצחה 1:2 בבית את מאטרסבורג.

תומר חמד שחקן ברייטון חוגג שער. GettyImages
13 שערי ליגה העונה. תומר חמד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully