וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הכוכב האדום ניצחה את מלאגה, ניצחון גם לאנדולו אפס

הסרבים ניצחו 72:78 וקרובים לעלייה היסטורית לשלב ההצלבה. צדביטה הפסידה 80:76 לאנדולו אפס וסיימה את דרכה במפעל. בבית ו': אולימפיאקוס הביסה את ז'לגיריס ושמרה על סיכוי סביר להעפיל לשלב הבא

סטפן יוביץ', הכוכב האדום בלגרד. GettyImages
עוד צעד בדרך להעפלה היסטורית של הכוכב האדום/GettyImages

שלושה משחקים יינעלו מחר (שישי) בערב את המחזור ה-11 בטופ 16. בבית ה': אנדולו אפס הדיחה את צדביטה מהמפעל עם 76:80 כשהכוכב האדום ניצחה בחוץ את מלאגה והתקרבה עוד יותר לשלב ההצלבה. בבית ו': אולימפיאקוס הביסה את ז'לגיריס קובנה.

אנדולו אפס - צדביטה 76:80

הקרואטים, שניצחו בשניים מתוך שלושת המפגשים הקודמים בין הקבוצות העונה, לא הצליחו לרשום ניצחון שלישי על היריבה הטורקית וסיימו את דרכם ביורוליג. מנגד,אפס, שהגיעה למשחק מהמקום החמישי, שיפרה משמעותית את סיכוייה להגיע לשלב ההצלבה. תומאס הורטל סיים כקלע הבולט עם 19 נקודות אליהן הוסיף גם שמונה אסיסטים, דריק בראון ודריו סאריץ' קלעו 12 כל אחד. נמניה גורדיץ ומרקו ארפוביץ' קלעו 16 כל אחד בצד השני.

מלאגה - הכוכב האדום 78:72

הסרבים היו עולים כבר הערב לשלב ההצלבה עם אנדולו אפס הייתה מפסידה, אך הם ככל הנראה ישלימו את העבודה וירשמו העפלה היסטורית לשלב הבא. האנדלוסים לעומת זאת, ניצחו רק שלושה משחקים עד כה והם בדרך החוצה מהמפעל. הספרדים פתחו את המשחק בצורה נהדרת וכבר הובילו 27:46 בירידה להפסקה, אך האורחת חזרה במהירות למשחק, ניצחה בשני הרבעים המכריעים ורשמה ניצחון נוסף. סטפן יוביץ' בלט עם 16 נקודות, שבעה אסיסטים וחמישה ריבאונדים, מרקו סימונוביץ' הוסיף 12. נמניה נדוביץ' החזיק את מלאגה במשחק עם 22 נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

אולימפיאקוס - ז'לגיריס קובנה 59:74

היוונים ידעו שהפסד יפגע בהם קשות, ונקמו ביריבה על ההפסד ב-20 הפרש עם ניצחון משכנע לעיני הקהל הביתי. גאורגיוס פרינטזיס קלע 17 למנצחת ואילו קוסטאס פפאניקולאו הוסיף 11. יאן וויוקאס סיים עם 14 מנגד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully