וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה גברה על ריאל מדריד, צסק"א ניצחה את קוצ'ה

הקטאלנים הובילו 4:25 בסיום הרבע הראשון, ריאל ביצעה מהפך אדיר, אבל הסיומת הייתה של בארסה, שנותרה חזק במאבק על ההצלבה. 20 לפרפרוגלו. הרוסים בדרך להשגת המקום הראשון. איבנוביץ' הפסיד בבכורה בחימקי

קרלוס ארויו שחקן ברצלונה מול ריאל מדריד. GettyImages
ארויו וברצלונה השיגו ניצחון קריטי/GettyImages

המחזור ה-11 של הטופ 16 ביורוליג ייצא הערב (חמישי) לדרך עם חמישה משחקים. במוקד עמד המפגש הענק בו ניצחה ברצלונה בקלאסיקו 65:72 את ריאל מדריד. צסק"א ניצחה 78:90 את קוצ'ה לבוראל, פנרבחצ'ה הבטיחה יתרון ביתיות בהצלבה עם 69:77 על דרושפאקה, פנאתינייקוס גברה 79:84 על קובאן ובאמברג ביצעה מהפך גדול ב-79:84 הביתי על חימקי וקלקלה לדושקו איבנוביץ' את הבכורה.

פנרבחצ'ה - דרושפאקה 69:77

הדרבי הטורקי הלך למארחת, שהבטיחה לעצמה את יתרון הביתיות בשלב ההצלבה, בעוד הקבוצה שהדיחה את מכבי תל אביב בשלב המוקדם קרובה מאוד להדחה. פנר הובילה בהפרש צנוע לאורך כל המשחק כמעט ונעזרה ב-18 נקודו תשל אקפה אודו ו-14 של לואיג'י דטומה. רג'י רדינג הוביל את דרושפאקה החלשה עם 12.

פנאתינייקוס - לוקומוטיב קובאן 79:84

ניצחון ענק ליוונים, שהתקרבו לשלב הבא ומנעו מקובאן להבטיח את עלייתה. הרוסים כבר צעדו ביתרון שבע ברבע האחרון, אבל ריצת 0:10 של פאו בדקות הסיום סידרה לה את הניצחון. ג'יימס גיסט בלט עם 16 נקודות ב-8 מ-9 מהשדה. אליוט וויליאמס הוסיף 16 ודימיטריס דיאמנטידיס קלע 15. מאט ג'נינג מיודענו הוביל את קובאן עם 16.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ברצלונה - ריאל מדריד 65:72

הקלאסיקו הזה סומן כקריטי לפני המשחק, כאשר ריאל הגיעה עם מאזן 4:6 וניצחון אחד יותר מבארסה. בעקבות הניצחון, המאזן של שתי הקבוצות שווה והקרב ביניהן על ההצלבה יימשך עד לרגע האחרון כנראה.

בארסה פתחה בטירוף, הובילה 2:17 בפתיחה וסיימה את הרבע הראשון ב-4:25 מדהים. אלא שהבלאנקוס יצאו לאט לאט מההלם וחזרו למשחק בדרך למהפך עצום ויתרון 52:58, שמונה דקות לסיום. אבל שם גם נגמר להם הכוח והחלו הטעויות, מה שאפשר לברצלונה לתת פוש ולנצח את המשחק עם ריצת 7:20 במאני טיים. סטראטוס פרפרוגלו היה נהדר עם 20 נקודות, תומאס סטורנסקי הוסיף 17. גוסטבו איון קלע 16 לריאל.

צסק"א מוסקבה - קוצ'ה לבוראל 78:90

הרוסים בדרך הבטוחה להצלבה מהמקום הראשון, אחרי עוד ניצחון ביתי חשוב, שסידר להם מרחק של ניצחון אחד בקרב הישיר מול קוצ'ה, שהגיעה למחזור מהמקום השני. בסיבוב הקודם, הבאסקים ניצחו בעשר ובשניות הסיום היה קרב על ההפרש, אותו הכריע עם שלשה גדולה, 1.1 לבאזר מילוש תאודוסיץ' הגדול. ננדו דה קולו הוביל את צסק"א עם 19, קורי היגינס קלע 18, תאודוסיץ' סיפק 17 (כולל 2 מ-8 לשלוש) וגם לאנדריי וורונסביץ' היו 17. מנגד, 19 לאדם האנגה.

באמברג - חימקי מוסקבה 79:84

עד לרבע האחרון נראה היה כי דושקו איבנוביץ' ירשום בכורה מוצלחת כמאמן חימקי, אלא שב-10 הדקות האחרונות הגרמנים קלעו 28 נקודות ובעזרת הקהל התומך יצאו מפיגור לניצחון חשוב, השמיני שלהם העונה בבית במסגרת האירופית, ושמרו על סיכויי ההעפלה. ניקוס זיסיס צלף שלשה כדי להשוות ל-71:71 ואז פינה את הבמה לבראדלי וונאמייקר, שעם 13 נקודות רצופות עד הסיום (מתוך 25 שלו במשחק) הוביל לניצחון הגדול. לאון ראדושביץ' סייע לו עם 18 וזיסיס סיים עם 16, כשמנגד זוראן דראגיץ' ואלכסיי שבד קלעו 14 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully