וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד חוגגת: "יש לנו לב רחב ותשוקה גדולה"

הקולצ'ונרוס ברבע גמר האלופות אחרי 7:8 דרמטי על פ.ס.וו בשמינית, חואנפראן חגג: "זה היה מותחן שגרם ללב להיעצר, לא רוצים את ריאל או ברצלונה". פרננדו טורס מחמיא: "הגענו לפנדלים עם ביטחון, גם הצעירים לקחו אחריות"

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים. AP
חגיגה במדריד. אתלטיקו/AP

חואנפראן טורס, האיש שהעלה את אתלטיקו מדריד לרבע גמר ליגת האלופות, אמר אחרי הניצחון אמש (שלישי) על פ.ס.וו איינדהובן שלקבוצתו עדיין יש "רעב גדול ולב ענק", ואופטימי בנוגע להמשך העונה. אחרי 0:0 בין הקבוצות גם בגומלין באצטדיון ויסנטה קלדרון, אתלטיקו גברה 7:8 על ההולנדים בבעיטות הכרעה מ-11 מטר, כשהמגן הימני הספרדי הצליח לכבוש את הפנדל ה-16, אחרי שלוסיאנו נארסינג הפך לגיבור הטרגי של פ.ס.וו עם החטאה כואבת.

הקבוצה של דייגו סימאונה שלטה במשחק והייתה הדומיננטית יותר, ההולנדים הציגו הגנה חזקה והצליחו לסכן מדי פעם, אבל בדיוק כמו לפני שנה מול באייר לברקוזן, אתלטיקו עולה שלב בפנדלים מול הקהל הביתי הנלהב.

דייגו סימאונה, אתלטיקו מדריד. AP
חבורה של ווינרים. סימאונה/AP

"זה היה עוד מותחן, שגרם ללב להיעצר, בדיוק כמו בשנה שעברה", אמר חואנפראן, "אני מאושר לראות איך הקהל שלנו חוגג עכשיו, אחרי שתמך בנו לכל אורך הדרך. אנחנו מאמינים, המאמן שלנו גורם לנו להאמין, ויש לנו הרבה רעב ולב רחב ותשוקה גדולה. אנחנו מאמינים בכל מה שאנחנו עושים".

חואנפראן נשאל את מי הוא מעדיף ברבע הגמר, ואחרי שאתלטיקו הודחה מהמפעל על ידי ריאל בשתי העונות האחרונות, הוא מודה: "אני לא רוצה לשחק מול קבוצה ספרדית, אבל כל מי שנפגוש יהיה יריב קשה".

ליגת האלופות: בתום דרמה ענקית, אתלטיקו מדריד ברבע הגמר

עוד בליגת האלופות: גם מנצ'סטר סיטי ברבע הגמר אחרי 0:0 עם דינמו קייב

מנצ'סטר סיטי אופטימית, אבל קומפני ואוטמנדי נפצעו

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
מרקו ואן חינקל, פ.ס.וו איינדהובן. AP
כואב. ואן חינקל/AP

פרננדו טורס, שנכנס במחצית השנייה וכבש גם הוא את הפנדל שלו, החמיא גם הוא לקהל ולחבריו הצעירים חוזה מריה חימנז וסאול ניגז, שכבשו גם מהנקודה הלבנה בבעיטות ההכרעה. "אנחנו באמת מאושרים", אמר טורס, "החבר'ה עייפים אבל גאים. הלכנו לפנדלים בביטחון, כמו בעונה שעברה. לא החטאנו אף בעיטה, וזה מראה הרבה על האופי שלנו, במיוחד מהשחקנים הצעירים שלא פוחדים לקחת אחריות".

דייגו סימאונה אמר ש"אני מאושר שעלינו, מאחורי הבעיטה של חואנפראן עומדות שעות ארוכות של עבודה קשה והשקעה של הרבה אנשים. נמשיך לעבוד קשה, ונדע להעריך את העבודה שאנחנו בין שמונה האחרונות. בעיטות ההכרעה? אנחנו לא מתאמנים על פנדלים, כי אין בזה שום היגיון. עוזר המאמן חרמן בורגוס בוחר את השחקנים, המחמאות אליו. אני רוצה לציין את העובדה שסיימנו את המשחק עם כל כך הרבה שחקנים צעירים על הדשא, ולברך את האוהדים על אווירה נפלאה. לעולם לא נפסיק להאמין".

חואנפראן שחקן אתלטיקו מדריד. רויטרס
הגיבור. חואנפראן/רויטרס

מנגד, פ.ס.וו הגיע לבעיטות ההכרעה אחרי שהאלופה ההולנדית החטיאה העונה ארבעה מתוך שמונת הפנדלים שקיבלה. לוק דה יונג החטיא שניים מהם העונה, אבל הפעם החלוץ הבולט של ההולנדים כלל לא בעט מאחר שהוחלף שלוש דקות לפני הסיום, ובמקומו נכנס נרסינג, שמעולם לא כבש בפנדל והחטיא את הבעיטה המכריעה. דה יונג סיפר שיצא כי סבל מהתכווצויות. "לא יכולתי לרוץ, היו לי התכווצויות שרירים בשתי הרגליים", אמר חלוץ נבחרת הולנד, "קפצתי לכדור, והרגשתי את זה חזק. הייתי גמור".

מאמן ההולנדים פיליפ קוקו: "יש לי רגשות מעורבים. אנחנו גאים בתצוגה שלנו מבחינה טקטית, במיוחד פה. אם היינו כובשים, הם היו צריכים לכבוש פעמיים. היה חסר לנו מעט מזל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully