וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבאלטה: "סיטי רוצה להגיע לפחות לגמר". קומפני ייעדר לפחות חודש

מגן מנצ'סטר סיטי הציב מטרה אחרי העלייה ההיסטורית לרבע גמר ליגת האלופות, הקפטן נפצע בשריר השוק (בפעם ה-14 בשמונה השנים שלו באנגליה) והדאיג את פלגריני. גם אוטאמנדי בספק

מנצ'סטר סיטי הפכה הערב (שלישי) לעולה החמישית לרבע גמר ליגת האלופות, כשעשתה זאת לראשונה בתולדותיה בעזרת 0:0 ביתי מול דינמו קייב, אחרי 1:3 במשחק הראשון באוקראינה. למרות ההישג, מנואל פלגריני סיים את הערב עם דאגה רבה באשר למצבם של שני הבלמים שלו. הקפטן וינסנט קומפני נפצע בדקה השישית, עם עוד פציעת שריר מני רבות שהיו לו, ושוב ייעדר מספר שבועות ברגעי ההכרעה של העונה, כשגם ניקולאס אוטאמנדי הוחלף בגלל פציעה ונמצא בספק, על אף שהמאמן מנואל פלגריני מאמין שיהיה כשיר לסוף השבוע.

וינסנט קומפני שחקן מנצ'סטר סיטי לאחר שנפצע. רויטרס
גם בלגיה צריכה להיות מודאגת? וינסנט קומפני/רויטרס

המספרים

* אחרי חמישה ניסיונות, מנצ'סטר סיטי העפילה לראשונה לשלב רבע גמר ליגת האלופות. רק שחטאר דונייצק, גלאטסראיי ופ.ס.וו איינדהובן נזקקו ליותר ניסיונות.

* מנצ'סטר סיטי היא הנציגה השביעית של אנגליה במעמד רבע גמר ליגת האלופות. רק צרפת וספרד זכו לייצוג דומה של שבע קבוצות שונות.

* לראשונה העונה, מנצ'סטר סיטי שמרה על שער נקי במסגרת ליגת האלופות.

* וגם: זה היה ה-0:0 הראשון של הקבוצה ב-36 משחקיה בליגת האלופות. עד למשחק הזה, ממוצע השערים במשחקי סיטי בצ'מפיונס עמד על 3.2.

* וינסנט קומפני נפצע בשרירי השוק בפעם ה-14 מאז הגיע למנצ'סטר סיטי ב-2008, ובסך הכול זו הפציעה מספר 32 שלו.

* דינמו קייב נותרה ללא ניצחונות על אדמת אנגליה.

התגובות

המגן פאבלו סבאלטה אמר בסיום: "עשינו 0:0 נגד נוריץ' וגם הערב, אבל יש לנו שחקנים גדולים שיודעים ליצור מצבים. הם מסוגלים לכבוש בכל רגע. חבל שאיבדנו את צמד הבלמים שלנו, אבל יש לנו סגל חזק. זה מאוד מספק לעשות הישג כזה עבור המועדון. אנחנו לראשונה ברבע הגמר. יש כאן חבורת שחקנים שעובדת קשה מאוד כדי להפוך את המועדון הזה לגדול יותר. ההמשך? אנחנו רוצים להגיע לפחות לגמר. זה קשה, אבל היום עמדנו במשימה. למרות שזו לא הייתה הופעה גדולה, אנחנו מרוצים".

מאמן סיטי מנואל פלגריני אמר בנוגע לפצועים ש"אני חושב שאוטמנדי יצטרך רק כמה ימים להתאושש, נראה איך זה יתקדם בימים הקרובים. לוינסנט יש את הבעיה בשריר שממנה סבל בעבר. גם איתו נדע רק בהמשך במדויק, אבל אני מעריך שהוא ייעדר מינימום חודש".

על ההעפלה אמר פלגריני: "אני מאוד שמח על ההישג, כי זה חשוב מאוד למועדון להמשיך בתהליך השיפור בכל עונה. השנה סיימנו מקום ראשון בבית, ועכשיו אנחנו בין הקבוצות הטובות ביבשת. נראה לאן נגיע בטורניר".

מאמן דינמו קייב סרגיי רברוב: "לצערנו, הפסדנו את ההתמודדות הזאת כבר בקייב. ניסינו כהרגלנו לשלוט במשחק ולהגיע להזדמנויות. חבל שבמשחק הראשון לא היינו מספיק רגועים, כי יכולנו להיות חדים יותר. גם היום היו לנו הזדמנויות אבל היינו עצבניים. אם היינו משחקים בקייב כמו ששיחקנו היום, המפגש היה מעניין יותר".

עדכון ראשון: 23:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully