וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי, אוחנה ולוזון זומנו לראיונות אישיים בוועדת האיתור

שלושת המאמנים הם המועמדים הבולטים לאימון נבחרת ישראל. הם יגיעו החל מהשבוע הבא לראיונות אישיים, גם ניר קלינגר יזומן. אפריל. קשטן, לוין ואיוניר מועמדים לתפקיד המנהל הטכני

עריכת וידאו: מרום שפיצר

בווידיאו: משדר הספורט היומי - סיכום העונה הסדירה

חברי ועדת האיתור לבחירת מאמן לנבחרת ישראל ולשיפור פני הכדורגל סיימו היום (רביעי) אחר הצהריים את הישיבה הראשונה בנושא. אלישע לוי, אלי אוחנה, גיא לוזון הם המאמנים המועמדים לאימון הנבחרת וקיבלו זימונים לראיונות אישיים מול חברי הוועדה החל מהשבוע הבא, כאשר המטרה היא לסיים את הליך הבחירה עד אמצע החודש הבא. לוי, אוחנה ולוזון הם המועמדים המובילים למשרת המאמן, אבל בהתאחדות טענו כי החודשים האחרונים של רן בן שמעון במכבי פתח תקוה, שהסתיימו בפיטוריו, לא צריכים לסתום את הגולל על מועמדותו ולכן גם הוא יוזמן לראיון האישי. גם ניר קלינגר יזומן לוועדת האיתור.

כמו כן דנו חברי הוועדה במינוי מנהל טכני לכל הנבחרות למעט הנבחרת הלאומית. מדובר בתפקיד לו מייחסים בהתאחדות חשיבות רבה והמועמדים לתפקיד הם דרור קשטן, ניר לוין ומוטי איוניר. יו"ר בני יהודה משה דמאיו הציע גם את איציק עובדיה, שעובד אצלו במחלקה וגם הוא יקבל זימון לראיון כמו יתר השלושה. יש לציין כי המועמדים לתפקיד לא יוכלו לעבוד במקביל בעבודה נוספת, לרבות פרשנות בכלי התקשורת.

בנוסף, יוזמנו לראיונות לתפקיד המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות: ניר לוין, מוטי איוניר ואיציק עובדיה.

לידיעה הראשונית על הכוונה לזמן את לוזון ואוחנה

ממלא מקום יושב ראש ההתאחדות, תמיר גילת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully