וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון ואוחנה יזומנו לוועדת האיתור. שכר מאמן הנבחרת יקוצץ משמעותית

30.1.2016 / 23:00

השניים חזק בתמונה וזוכים לתמיכה רחבה, כשאוחנה עשוי להיות חלק מהצוות. בהתאחדות יציעו עד 800 אלף שקל ברוטו, מה שיפסול חלק מהמועמדים. גם לוי ובן שמעון מועמדים. חזן יחל בהכנות לקרואטיה

בהתאחדות לכדורגל עדיין לא ניהלו ישיבה בנוגע לזהות מאמן נבחרת ישראל, אבל מאחורי הקלעים התקבלו מספר החלטות שעשויות לסלול את מועמדותו של המאמן הבא לתפקיד.

כזכור, השבוע החליטו בהתאחדות כי מי שיעמוד על הקווים במשחק מול קרואטיה יהיה מאמן נבחרת הנערים אלון חזן, וזאת משום שעופר עיני לא מתכוון למנות מאמן בחודש וחצי הקרובים. עיני יחזור מחר לעבודה אחרי חופשת מחלה, ובקרוב מאוד יכנס ישיבה ראשונה של הוועדה לשינוי פני הכדורגל בישראל ובחירת המאמן הלאומי, כשבמהלכה, כך נראה, יעלו מספר נקודות שעשויות לפסול חלק מהמועמדים.

גיא לוזון מאמן צ'רלטון. GettyImages
לא פוסל חזרה לישראל. גיא לוזון/GettyImages

ראשית, בהתאחדות מתכוונים להקצות סכום שנע בין 650 ל-800 אלף שקל ברוטו לשנה למאמן הנבחרת. מדובר בסכום נמוך משמעותית ממה שהיה מקובל עד כה. כך למשל, שכרו של אלי גוטמן נע סביב 100 אלף שקל ולשם השוואה, שכרו של רן בן שמעון במכבי פתח תקוה הוא 850 אלף שקל ברוטו, לא כולל מענק עבור העפלה לפלייאוף העליון שמעלה את שכרו ליותר ממיליון שקל לעונה, אם הקבוצה אכן תסיים באחד המקומות הראשונים. במצב כזה, למשל, בן שמעון שנחשב לאחד המועמדים לאימון הנבחרת ייאלץ לקצץ משמעותית בשכרו. אלישע לוי שאהוד מאוד על קברניטי ההתאחדות, הוא המועמד השני לתפקיד וגם הוא יגיע לאחת מישיבות ההנהלה.

כפי שפרסמנו בעבר, שני המועמדים האחרים לתפקיד הם אלי אוחנה וגיא לוזון. לגבי אוחנה, הוא זוכה לתמיכה גדולה מצד מקורבים להתאחדות, אלא שגם לוזון שפסל בעבר אפשרות לחזור לארץ נמצא חזק בתמונה. לאחרונה בודקים נציגיו אפשרות לשדך לו קבוצה בחו"ל, בין היתר בליגת המשנה באנגליה. "בעוד שבוע, מקסימום שבועיים, נדע האם לוזון יאמן בחו"ל. נכון לעכשיו, הוא ואוחנה גם חזק בתמונה", אמר גורם בהתאחדות שלא פסל אפשרות שאוחנה, אם לא יהיה מאמן ראשי, ישתלב בצוות המקצועי בתפקיד אחר.

כך או כך, נראה כי בעוד מספר ימים תתקיים ישיבה ראשונה בעניין שבה לא יכריזו על המועמדים הסופיים לאימון, אלא יעלו נקודות מהותיות, גם כלכליות, הקשורות לנושא המאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully