וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: זלאטן וגרגורי ואן דר ויל התעמתו במחצית משחק האליפות

צרות בגן עדן: המגן ההולנדי נטש את האיצטדיון במהלך ה-0:9 על טרואה שהבטיח אליפות לפריס סן ז'רמן ולא השתתף בחגיגות עם חבריו בסיום המשחק, לאחר שהתווכח עם השבדי בנושאים טקטיים

שחקני פריס סן ז'רמן זלאטן איברהימוביץ' וגרגורי ואן דר ויל. GettyImages
ואן דר ויל וזאלטן בימים טובים יותר/GettyImages

פריס סן ז'רמן אמנם זכתה השבוע באליפות המהירה בהיסטוריה, ואף עשתה זאת בסטייל עם 0:9 ענק על טרואה, אך מסתבר שלא הכל ורוד בבירת צרפת. זלאטן איברהימוביץ', שכבש רביעיה במשחק, ומגן הקבוצה גרגורי ואן דר ויל התעמתו במחצית המשחק. העימות בין השניים הוביל לכך שהמגן ההולנדי נטש את חדר ההלבשה, הוחלף, עזב את האצטדיון ולא לקח חלק בחגיגות התואר של חבריו בסיום המשחק.

על פי הדיווחים בצרפת, העימות בין השניים נסב סביב אי הסכמה בנושאים טקטיים, דבר שנראה מעט מוזר בהתחשב בעובדה שבמחצית פ.ס.ז' כבר הובילה 0:3 ולמעשה הכריעה את ההתמודדות. לזלאטן, אגב, כנראה שהמקרה רק הוסיף מוטיבציה, שכן הוא כבש את כל ארבעת שעריו במחצית השניה.

45 הדקות בהן שיחק ואן דר ויל במשחק האליפות היו בסך הכל ההופעה ה-14 שלו העונה בליגה, ונראה כי הוא יתקשה לקבל חוזה חדש בקבוצה לאחר תקרית כל כך לא נעימה. בכל מקרה, המאמן לורן בלאן ייאלץ מעתה לשים לב שהדבר לא יעיב על המשך העונה של אלופת צרפת, שעברה את צ'לסי בשמינית גמר ליגת האלופות ומקווה לזכות העונה במפעל היוקרתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully