וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר הגביע האנגלי: ווטפורד- פאלאס, יונייטד/ווסטהאם - אברטון

שחקניו של רוברטו מרטינס ימתינו לתוצאת המשחק החוזר בין הפטישים לשדים האדומים. דייגו קוסטה הואשם על ידי ההתאחדות האנגלית בהתנהגות בלתי הולמת בעקבות אירועי רבע הגמר

שחקן מנצ'סטר יונייטד אנתוני מרסיאל מול שחקן ווסטהאם ווינסטון ריד. רויטרס
אברטון מחכה. מרסיאל וריד/רויטרס

הגרלת חצי גמר הגביע האנגלי נערכה הערב (שני) ולפיה אחת מבין ווטפורד או קריסטל פאלאס תגענה באופן נדיר לגמר, לאחר מפגש ישיר ביניהן. בחצי הגמר השני, ועל הנייר המעניין יותר, תפגוש אברטון את מנצ'סטר יונייטד או ווסטהאם, שסיימו ב-1:1 באולד טראפורד. חצאי הגמר ייערכו ב-23 וב-24 לאפריל.

בתוך כך, דייגו קוסטה ממשיך להסתבך. לאחר שסיפק מופע אימים במהלך ההפסד 2:0 לאברטון בעקבותיו הודחה צ'לסי מהגביע האנגלי, כאשר בין השאר ספג שני צהובים, ירק לעברו של השופט, ונראה היה כי נשך את קשר היריבה גארת' בארי, אם כי שני השחקנים טענו כי הדבר לא קרה. בנוסף, החלוץ הספרדי נצפה כאשר הוא מסמן תנועה מגונה בידו לעבר אוהדי אברטון בעת הירידה למחצית.

כעת, מסתבר שהדבר לא יעבור בשקט, כל עוד זה תלוי בהתאחדות האנגלית, שם החליטו להאשים אותו בהתנהגות בלתי הולמת. בהודעה של ההתאחדות נכתב: "ההתנהגות של קוסטה לאחר שקיבל את הצהוב השני, היא לכאורה לא הולמת".

לקוסטה ניתן זמן, עד יום חמישי בערב, להגיב להאשמות כלפיו על מה שהתרחש במשחק. בנוסף, הוא יוכל לספק הסברים על עניין התנועה המגונה עד יום רביעי.

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי (מימין) בעימות עם גארת' בארי שחקן אברטון. רויטרס
יורחק ממשחקים נוספים? קוסטה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully