וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי מגונן על דייגו קוסטה אחרי התקרית: "הוא לא נשך אותי"

חלוץ צ'לסי הורחק בהפסד 2:0 לאברטון ברבע גמר הגביע כשנראה מנסה לנשוך את קשר הטופיז, שדווקא יצא להגנתו: "מדברים כל כך הרבה, והכל לחינם". הידינק: "השחקנים שלהם חיפשו אותו כל המשחק"

שלושה ימים אחרי שסיימה את דרכה באירופה, צ'לסי הודחה הערב (שבת) גם מהגביע האנגלי. הבלוז הפסידו 2:0 לאברטון כשרומלו לוקאקו הולם באקסית שלו עם צמד בדקה ה-77 וה-82. אלו לא הצרות היחידות שעומדות בפני חוס הידינק והקבוצה שלו. דייגו קוסטה ספג כרטיס צהוב שני ואדום בדקה ה-84 ונראה שהוא נשך, או לפחות ניסה לנשוך, את גארת' בארי מאברטון.

דייגו קוסטה שחקן צ'לסי (מימין) בעימות עם גארת' בארי שחקן אברטון. רויטרס
הרבה עצבים. קוסטה ובארי/רויטרס

חלוץ נבחרת ספרד ספג צהוב ראשון בדקה ה-11 לאחר עבירה על בארי. השניים המשיכו להתעמת גם במחצית השנייה ובדקה ה-84 הם נעמדו אחד מול השני ראש בראש כשלפתע היה נראה שקוסטה נושך את קשר אברטון. נראה שהמגע היה מינימלי כיוון שהקשר האנגלי הוותיק לא הגיב בצורה נזעמת מדי, אבל היה נראה שבכל מקרה החלוץ ניסה לנשוך אותו. גם בארי בעצמו הורחק כמה דקות לאחר מכן ובעקבות עבירה על ססק פברגאס.

קוסטה לא רק נשך או ניסה לנשוך את בארי, אלא גם התעמת עם אוהדי הקבוצה המקומית ונראה כשהוא מבצע לעברם תנועת יד גסה בירידה אל חדרי ההלבשה במחצית. הרחקה ממושכת של קוסטה תהיה בעלת משמעות גדולה עבור צ'לסי לאחר שהחלוץ כבש העונה 15 שערים ב-40 הופעות בכל המסגרות. נגד קוסטה יש תלונות גם בטענה שירק לעבר רגלו של שופט המשחק.

בבוקר שאחרי המשחק, דווקא גארת' בארי היה זה שיצא להגנתו של דייגו קוסטה. "מדברים על כך הרבה, והכל לחינם", אמר. "הוא לא נשך אותי".

"לא ראיתי את התקרית עם דייגו קוסטה", אמר בסיום מנג'ר צ'לסי חוס הידינק, "אם הייתי רואה את זה, הייתי יכול לנתח את מה שקרה שם, אבל קשה לי להגיב למה שקרה בלי לראות את זה. היה משחק קשה מאוד, השחקנים של אברטון חיפשו את דייגו במהלך המשחק. השופט לא צריך להגן עליו, אבל הוא חייב לדעת מתי מציקים לשחקן". על ההדחה הכואבת של צ'לסי מאירופה ומהגביע תוך שלושה ימים אמר ההולנדי: "כולם יודעים באיזה מצב צ'לסי הייתה כשהגעתי לפה. המטרה הראשונה הייתה לברוח מהאזור ממנו יורדים ליגה ואת זה עשינו מהר מאוד, עלינו מהמקום ה-16 למקום העשירי. אנחנו נמשיך לתת הכול עד הרגע האחרון של העונה".

מנג'ר אברטון רוברטו מרטינס אמר ששוחח עם גארת' בארי לאחר המשחק והקשר אמר לו: "זה כלום, אני רק מאוכזב שספגתי כרטיס צהוב שני".

נשך או לא נשך?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully