וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד מתאבלת: "הניצחון נראה חסר חשיבות, זו טרגדיה נוראית"

הניצחון 0:2 של דורטמונד על מיינץ נדחק לשוליים אחרי שניים מאוהדי הקבוצה לקו בהתקף לב ואחד מהם מת במהלך המשחק. תומאס טוכל: "היה קשה מאוד לעלות למגרש ולספק הופעה טובה"

שלט אלקטרוני שמודיע על מותו של אדם במהלך המשחק בין בורוסיה דורטמונד לבין מיינץ. GettyImages
באצטדיון הודיעו על מותו של אחד האוהדים/GettyImages

ערב מוזר, שמח ולאחר מכן עצוב מאוד עבר אתמול (ראשון) על בורוסיה דורטמונד. הקבוצה של תומאס טוכל, שנמצאת בכושר פנטסטי לאחרונה, המשיכה במומנטום מה-0:3 על טוטנהאם בליגה האירופית עם 0:2 ביתי מול מיינץ המסוכנת. אלא שבמהלך המשחק נרשם אירוע חריג ועצוב במיוחד. לפני המשחק ובמהלכו חוו שניים מאוהדי הקבוצה, אחד בן 80 ואחד בן 55, התקפי לב. האוהד בן ה-80 מת כשהוא בדרכו לבית החולים, בעוד השני מאושפז ומצבו יציב. שני האוהדים היו מיושבי היציע הדרומי, בו עומדים 25 אלף צופים מדי משחק ליגה.

לאחר שנודע על האירוע הטראגי, חדלו אוהדי שתי הקבוצות לעודד. גם אוהדי האורחת מיינץ כיבדו את האירוע הטראגי ולא עודדו במהלך המשחק. בדקה ה-88 החלו 81 אלף הצופים שהיו באצטדיון לשיר את "You'll never walk alone" ונעמדו על הרגליים. "בשם בורוסיה דורטמונד אני רוצה להודות לכל הצופים על הרגישות שלהם לאור המצב, המשחק הזה הראה שיש דברים יותר חשובים מספורט", אמר יושב ראש דורטמונד הנס יואכים וצקה.

שחקני בורוסיה דורטמונד עומדים דקה דומייה לזכר אוהד. רויטרס
ניצחון עצוב. שחקני דורטמונד בדקת הדומייה/רויטרס

נשיא בורוסיה דורטמונד והבונדסליגה ד"ר ריינרד ראובל הוסיף: "האירוע שהיה באצטדיון היה מכובד מאוד. זה מראה איך כבוד והערכה לאחרים יכולים להיות מובעים באירועים כאלה. אני רוצה להביע את תנחומיי למשפחות. המחשבות שלנו איתן. אנחנו מחזיקים אצבעות למי שנפצע והיה כל כך מלא תשוקה לכדורגל. התגובה של האוהדים הייתה ספונטנית לחלוטין ומשהו שמעולם לא חוויתי. אני יכול רק להחמיא לאוהדים שלנו. אני מסיר גם את הכובע בפני אוהדי מיינץ שהראו הרבה כבוד ותמיכה".

מרקו רויס, שכבש את השער השלישי שלו בשלושה ימים אחרי הצמד מול טוטנהאם, אמר: "על המגרש לא ידענו מה קורה. אפילו השופט שאל אותי מה קורה, למה האווירה כל כך נרגעה ונהיה שקט. אחרי המשחק המאמן ישר סיפר לנו מה שקרה. המשחק נראה חסר כל חשיבות, זה טראגי עבורנו. במבט לאחור אני רוצה להחמיא לאוהדים".

מאמן BVB תומאס טוכל הוסיף: "אני וכל השחקנים והצוות המקצועי רוצים לשלוח את תנחומינו וההערכה שלי למשפחות ולכל מי שאהב את האיש. זה היה מצב נורא. כל הקבוצה, כולל אותי, לא היינו מודעים למה שקורה במשך רוב הזמן. כולנו יודעים שיש דברים הרבה יותר חשובים בחיים מאשר כדורגל. היה קשה מאוד לעמוד על המגרש ולא לדעת מה קורה, אבל עדיין לספק את ההופעה הכי טובה שלך".

מאמן מיינץ מרטין שמידט הוסיף: "הבנתי מה קרה במחצית מהמנהל המקצועי שלנו כריסטיאן היידל. כל האצטדיון השתתק ואז הייתה אווירה די מדוכדכת. לא היינו מסוגלים לעשות משהו במשחק, אבל אפשר להבין את זה. כמובן שהמחשבות שלנו והתנחומים שלנו מופנים לעבר המשפחה. אני חושב שזה היה רגע מעורר השראה כש-80 אלף אנשים השתתקו ברגע אחד, סולידריות כזו מרשימה מאוד, כולם באצטדיון התאחדו לכדי יחידה אחת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully