וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ממשיכה בדהירה, אוהד חטף התקף לב ומת

סגנית המוליכה רשמה ניצחון תשיעי בעשרת משחקיה האחרונים ומשחק 17 ברציפות ללא הפסד עם 0:2 על מיינץ, רויס (30) וקגאווה (73) כבשו, רגעים מפחידים ומרגשים נרשמו ביציעים. 0:1 ללברקוזן על המבורג

מרקו רויס שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
בכושר אדיר. רויס/GettyImages

המחזור ה-26 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם שני משחקים. במשחק הראשון ניצחה באייר לברקוזן 0:1 את המבורג, לאחר מכן ניצחה בורוסיה דורטמונד את מיינץ 0:2.

אוהדי בורוסיה דורטמונד. רויטרס
רגעים מפחידים ומרגשים ביציעים/רויטרס

דורטמונד - מיינץ 0:2

המומנטום הנהדר של סגנית המוליכה נמשך, עם משחק 17 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות, כולל ניצחון תשיעי בעשרת משחקיה האחרונים, על הקבוצה שניצחה את באיירן מינכן לפני כשבוע וחצי. מיינץ, מצידה, פספסה הזדמנות לעלות למקום הרביעי המוביל למוקדמות ליגת האלופות. מרקו רויס הלוהט ניצל בישול יפה של גונסאלו קסטרו בדקה ה-30, ולאחר אינספור החמצות, קבע בדקה ה-73 שינג'י קגאווה 0:2, כשסיים מקרוב מהלך קבוצתי בו היו מעורבים הנריק מחיטיריאן ופייר אמריק אובמיאנג. עד הסיום היתה יכולה דורטמונד להגדיל עוד יותר את היתרון, אך החמיצה ותסתפק ב-0:2.

אבל עם כל הכבוד למשחק, הסיפור הגדול הגיע מהיציעים, כשבמהלך המשחק ספגו שני אוהדי דורטמונד התקף לב, ואחד מהם אף הלך לעולמו. האחר פונה לבית החולים. הקהל הגיב בכמה רגעי דממה, ולקראת הסיום פצח כל האצטדיון בשירת "You'll Never Walk Alone".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני בורוסיה דורטמונד עומדים דקה דומייה לזכר אוהד. רויטרס
השחקנים עמדו דקת דומיה לזכר האוהד/רויטרס

באייר לברקוזן - המבורג 0:1

ארבעה משחקים ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות, כולל 2:0 בחוץ נגד ויאריאל, הובילו את הקבוצה של רוג'ר שמידט למשבר באמצע מרץ. הערב המאמן של באייר לברקוזן חזר מהשעיה בת שלושה משחקי ליגה וגם ראה את הקבוצה שלו חוזרת לנצח בשעה טובה. הוורקסאלף עשו את זה עם 0:1 ביתי מול המבורג בזכות שער עצמי של אלבין אקדל כבר בדקה ה-18. זה הגיע לאחר פריצה יפה של יוליאן בראנדט מאגף ימין ויישור למרכז ונגיעה לא מוצלחת של הקשר השבדי, שהכניעה את רנה אדלר. טין ידבאי הקרואטי הורחק בצהוב שני בתוספת הזמן. באייר לברקוזן במקום השביעי עם 39 נקודות. הקבוצה מהצפון, שנעצרה אחרי ניצחון 0:2 יפה מול הרטה ברלין במחזור שעבר, נותרה במקום ה-12 עם 31 נקודות.

רנה אדלר שוער המבורג. Alex Grimm, GettyImages
נותר חסר סיכוי מול השער העצמי. אדלר/GettyImages, Alex Grimm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully