וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני באנגליה: ניוקאסל מתארחת אצל המוליכה לסטר, בכורה לבניטס

המאמן הספרדי יחל את דרכו דווקא מול שחקניו של קלאודיו ראניירי, שחושב כבר על העונה הבאה: "מתכוונים לשמור על הסגל הקיים". אלכס פרגוסון: "לסטר יזכו באליפות שלושה מחזורים לסיום העונה"

קלאודיו ראניירי, מאמן לסטר סיטי. GettyImages
"זאת עונה מוזרה". ראניירי/GettyImages

משחק אחד ייערך מחר (שני) במסגרת המחזור ה-30 הדליל של הפרמיירליג. כשברקע משחקי רבע גמר הגביע, ניוקאסל ומאמנה החדש, רפא בניטס, יגיעו ללסטר וינסו להפתיע את מוליכת הטבלה.

לסטר - ניוקאסל (22:00, ספורט1)

קרב הקצוות, בין שתי קבוצות עם יומרות הפוכות לחלוטין, קיבל בוסט של עניין בעקבות מינויו של רפא בניטס במקומו של סטיב מקלארן לאימון האורחת. הספרדי, שהחל את העונה בריאל מדריד, יספיק להעביר שלושה אימונים בלבד לפני הבכורה שלו על הקווים דווקא מול המובילה במגרשה הביתי, שם הפסידה פעם אחת בלבד העונה.

במשחק הקודם בין הקבוצות ניצחה לסטר 0:3, וג'יימי ורדי שבר את שיא המשחקים הרצופים בהם הוא כבש, שהיה שייך לרוד ואן ניסטלרוי. שחקניו של קלאודיו ראניירי מגיעים לאחר ניצחון 0:1 על ווטפורד משערו של ריאד מחרז, והם ממשיכים להתרכז בליגה בזמן שארסנל, ווסטהאם ומנצ'סטר יונייטד משחקות בגביע ומנצ'סטר סיטי יצאה כמעט לגמרי ממאבק האליפות אחרי 0:0 עם נוריץ'.

ניוקאסל הפסידה 3:1 לבורנמות' במחזור שעבר, במה שהתברר כמשחקו האחרון של מקלארן, ו-24 הנקודות שלה ב-28 מחזורים מהוות את המאזן הגרוע בתולדותיה. הקבוצה הוציאה 80 מיליון פאונד על שחקנים בשני חלונות ההעברות האחרונים, מה שלא עזר לה במיוחד על הדשא, אך כעת, דווקא מול השועלים הדוהרים ינסו המגפייז להפתיע ולהוכיח לבוס החדש שבכל זאת יש על מי לסמוך.

שחקן לסטר סיטי, ג'יימי ורדי. GettyImages
תשמור על הסגל? לסטר/GettyImages

אלכס פרגוסון, שבוודאי לא נהנה מקבוצתו לשעבר מנצ'סטר יונייטד העונה, בטוח ביכולתה של לסטר ללכת עד הסוף: "הם יזכו באליפות שלושה מחזורים לפני סיום העונה".

לא מעט שמועות צצות לגבי מעבר אפשרי של כוכבי הקבוצה, בעיקר ג'יימי ורדי, ריאד מחרז ואנגולו קאנטה, אך ראניירי לא מתכוון לוותר עליהם בקלות: "אנחנו מתכוונים לשמור על הסגל הקיים. השחקנים שנביא מוכרחים להיות טובים מאלה שיש לנו אם אנו רוצים לבנות לעתיד. אולי נרכוש שניים או שלושה כדי להשתפר כי אני מאוד רעב. הודחנו מהגביע ומגביע הליגה, אך לעונה הבאה נגיע עם מנטליות שונה ונרצה להצליח בכל המפעלים. העונה הזו מוזרה, המטרה שלנו הייתה לשרוד בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully