וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס מונה למאמן ניוקאסל: "לא יכול להיות מאושר יותר"

כצפוי, מאמן ריאל מדריד לשעבר החליף את סטיב מקלארן שפוטר, קיבל חוזה לשלוש עונות וינסה להציל את המגפאייז מירידה לליגת המשנה: "מצטרף למועדון אגדי, מצפה לכולנו אתגר ענק"

one

זה היה באוויר והיום (שישי) זה קיבל חותמת רשמית: סטיב מקלארן פוטר מניוקאסל, רפא בניטס מונה במקומו. מקלארן סיים את תפקידו לאחר היכולת האיומה של המגפאייז לאחרונה, שהידרדרו למקום הלפני אחרון בפרמיירליג, ומי שפוטר מריאל מדריד לפני מספר חודשים נכנס לנעליו, לאחר שחתם לשלוש עונות. זוהי הקדנציה השלישית של הספרדי בפרמיירליג, לאחר שאימן את ליברפול (2004-2010) וצ'לסי (2012/2013).

מקלארן, מאמן נבחרת אנגליה לשעבר, מונה למאמנה של ניוקאסל בקיץ האחרון אחרי שהמועדון נחלץ ברגע האחרון מירידה. אולם, ההסתבכות של הקבוצה שוב בתחתית וסכנת הירידה הממשית אילצה את הבעלים מייק אשלי לפטרו.

"אני שמח לאשר על הצטרפותי למועדון אגדי, מצפה לי אתגר ענק בשארית העונה", אמר בניטס, שרחוק נקודה מחוף מבטחים. "זה יהיה אתגר לא רק עבורי ועבור הצוות שלי, אלא גם לשחקנים, למועדון ולאוהדים. כולם צריכים לעבוד יחד עם אותה מטרה. אני לא יכול להיות מאושר יותר".

המנהל ליי צ'רנלי הוסיף: "אני שמח מאוד לקבל את רפא בניטס למועדון, הוא אחד המאמנים הטובים באירופה שאימן קבוצות מצליחות מאוד ברמות הכי גבוהות, ואנחנו גאים שהוא המנג'ר שלנו".

ניוקאסל התחזקה בחלון ההעברות בשחקנים כמו סיידו דומביה, ארדרוז טאוסנד וג'ונג'ו שלבי, אבל למרות הסגל המבטיח המגפייז הפסידו בחמישה מתוך ששת משחקי הליגה האחרונים שלהם והם ממוקמים במקום ה-19 והלפני אחרון עם 24 נקודות בלבד ב-28 מחזורים. האם בניטס יהיה המושיע?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברוך הבא. בניטס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully