וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול גדול בהפועל תל אביב: "שהעונה הזאת תיגמר כבר"

13.3.2016 / 14:44

למרות התבוסה בהרצליה, מעמדו של שרון אברהמי איתן: "לא רציני לשלוח מאמן הביתה אחרי כל הפסד". בקבוצה מחפשים זר בעמדות הגארד, אך לא במקומו של סימונס. האדומים חתמו עם נותנת חסות חדשה

one

אכזבה גדולה מאוד בהפועל תל אביב לאחר ההפסד אמש (שבת) 101:80 לבני הרצליה במשחק שפתח את הסיבוב השלישי. הקבוצה של שרון אברהמי הגיעה להתמודדות אחרי הניצחון הגדול בדרבי בשבוע שעבר, אך מדקות הפתיחה נראתה פחות טוב מהרצליה, וההפרש עבר את 20 הנקודות כבר בתחילת המחצית השנייה. בעקבות התבוסה, האדומים עשויים למצוא את עצמם בסיום המחזור שוב במרחק של ניצחון מהמקום האחרון בטבלה, כשהפער מהמקום שמוביל לרבע גמר הפלייאוף בתום הסיבוב, עשוי לגדול לשני ניצחונות.

למרות התבוסה, מעמדו של שרון אברהמי לא צפוי להתערער במהלך השבוע הקרוב. "זה לא שאין לו חלק במה שקרה שם, אבל זה לא יהיה רציני לומר שהמאמן הולך הביתה אחרי כל הפסד", אמרו בקבוצה אמש, "מה שצריך להדאיג אותנו זה שהרצליה קלעה יותר מדי נקודות על ירידה רעה מאוד שלנו להגנה. שחקנים פשוט לא ירדו להגנה, זה היה נראה זוועה". בהפועל פוזלים לכיוון התחתית בדאגה, "שהעונה הזאת תיגמר כבר, ונוכל להתחיל מחדש".

האדומים הופיעו להתמודדות ללא הקלע טרה סימונס שסובל מפציעה במפשעה שתשבית אותו גם מהמשחק נגד ראשון לציון בשבוע הבא. בקבוצה עושים מאמצים כדי להתחזק בשחקן זר נוסף, בעמדות הגארד, אך הכוונה היא לא לשחרר את סימונס.

בתוך כך, הודיעה הקבוצה על הסכם חסות חדש עם חברת גולדמן, יבואנית נעלי "רדבק" האוסטרליות, כנותנת חסות לקבוצה. לוגו החברה יופיע על גופיות השחקנים החל מהמשחק הבא. "שמח לצרף נותן חסות חדש לרשימת נותני החסויות", אמר רמי כהן לאחר החתימה, "מדובר בחברה מובילה שהתחילה את דרכה בצפון הארץ והיום מתפרסת על כל הארץ. כולי תקווה שזו תחילתה של דרך משותפת וארוכה, אשר תניב הצלחות לשני המותגים".

שרון אברהמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מקבל גיבוי. אברהמי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully