וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל ירושלים גברה 64:95 על מכבי אשדוד

האלופה דרסה ללא עוררין את הקבוצה האנמית של צביקה שרף. רולנד (20 נקודות) ודאנקן (15) הובילו, הולמן ערך בכורה מוצלחת. בני הרצליה הביסה 80:101 את הפועל תל אביב, 28 נקודות לזליקוביץ'

one
מגד גוזני

הסיבוב השלישי בליגת העל בכדורסל יצא לדרך הערב (שבת) עם שני משחקים: האלופה הפועל ירושלים דרסה 64:95 את מכבי אשדוד במשחק חד צדדי מאוד. בני הרצליה הביסה 80:101 את הפועל תל אביב והאריכה את רצף הניצחונות הביתיים שלה לשישה.

דונטה סמית' שחקן הפועל ירושלים מול ווילי וורקמן שחקן מכבי אשדוד. מגד גוזני
פתח היטב. סמית' מול וורקמן/מגד גוזני

הפועל ירושלים - מכבי אשדוד 64:95

האדומים, עם איליי הולמן בהופעת בכורה, דרסו ללא עוררין את הקבוצה האנמית של צביקה שרף. הירושלמים פתחו היטב ולא הסתכלו לאחור כשכל החלקים בפאזל של דני פרנקו מתפקדים היטב, כולל הולמן, שנראה שהשתלב היטב. האשדודים נראו רע, בעיקר בהגנה ואיפשרו לאלופה לעשות ככל העולה על רוחה. אי ג'יי רולנד (20 נקודות) וג'וש דאנקן (15) הובילו חמישה שחקנים בדאבל פיגרס בשורות האלופה. רק אייזיאה סוואן (25 נקודות) הגיע למשחק בצד השני.

קלעו להפועל ירושלים: אי ג'יי רולנד 20 (8 מ-9 מהשדה), ג'וש דאנקן 15 (6 מ-7 מהעונשין, 6 ריבאונדים), ליאור אליהו, יותם הלפרין ואיליי הולמן 12 כ"א (הולמן הוסיף 8 ריבאונדים), דונטה סמית' 8 (15 דק' בלבד), בר טימור 6, איגור מאיור 5, רפי מנקו 3 וטוני גפני 2. שיחק ולא קלע: יוחאי צוקרמן.

קלעו למכבי אשדוד: אייזיאה סוואן 25 (5 מ-10 לשלוש, 5 ריבאונדים), דיאנטה גארט 14 (3 מ-13 מהשדה, 5 ריבאונדים), צ'ארלס תומאס 12 (6 ריבאונדים), נאור שרון ואור סולומון 4 כ"א, ג'ארד הומאן 3 ויהונתן שולדברנאד 2. שיחקו ולא קלעו: בן אייזנהרדט, יהוא אורלנד, ווילי וורקמן, רגב זנזורי וג'רמיין הול.

רבע 1

המארחת פתחה מצוין ועלתה ל-0:8 לפני שאייזיאה סוואן קלע את הסל הראשון של האורחת. דונטה סמית', אי ג'יי רולנד ויותם הלפרין הצליחו לקלוע באחוזים טובים, בעוד רק צ'ארלס תומאס הצליח לשמור את הקבוצה של צביקה שרף בתמונה. 15:25 לירושלים בסוף הרבע.

רבע 2

האלופה המשיכה לדרוס כשגם ג'וש דאנקן עלה מהספסל ונתן דקות טובות. אפילו איליי הולמן, שקיבל דקות ראשונות, השתלב היטב בהתקפה והראה ניצוצות. האורחת פשוט לא הייתה בעניינים. 27:48 לאלופה במחצית.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים מול יהונתן שולדבראנד שחקן מכבי אשדוד. מגד גוזני
לא כוחות. אליהו מול שולדבאנד/מגד גוזני

רבע 3

האלופה המשיכה לדהור ובעיקר שמרה היטב בהגנה. בהתקפה, ירושלים הראתה את הגיוון שלה כשהולמן, דאנקן, אליהו, הלפרין ורולנד מסרו את הכדור היטב והגיעו להרבה מצבי קליעה טובים. 51:70 לירושלים בתום הרבע.

רבע 4

גארבג' טיים מתמשך התקיים ב-10 הדקות האחרונות, כששחקני ירושלים פשוט שיפרו את הסטטיסטיקה האישית שלהם. 64:95 בסיום.

שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. קובי אליהו
משחק לא טוב בהרצליה. לימונד/קובי אליהו

בני הרצליה - הפועל תל אביב 80:101

צפו בתקציר

אחרי הניצחון העצום בדרבי בשבוע שעבר, האדומים התרסקו מול הקבוצה של מיקי גורקה. הקבוצה של שרון אברהמי נראתה רע ללא טרה סימונס הפצוע ומהדקה הראשונה נראה היה שהרצליה הולכת לשייט לנצח. הרצליה מנגד, שוב סיפקה משחק התקפי נהדר בראשות אבירם זליקוביץ', שהיה נהדר עם שיא קריירה של 28 נקודות ודרו קרופורד, שהוסיף 17. הקבוצה של מיקי גורקה האריכה את רצף הניצחונות הביתיים שלה לשישה.

קלעו לבני הרצליה: אבירם זליקוביץ' 28 (שיא קריירה, 7 מ-8 מהשדה, 3 מ-4 מהשלוש), דרו קרופורד 17 (5 מ-8 מהשדה), ג'מאר סמואלס 13 (7 ריבאונדים), כרם משעור ואמאדי אנג'אי 10 כ"א, יפתח זיו 9 (7 ריבאונדים), סטיבן דניס 8, ג'יימס סינגלטון 4 ודני רובין 2. שיחקו ולא קלעו: דין זהבי ועומרי רוטמן.

קלעו להפועל תל אביב: רוברט רותבארט 19 (11 ריבאונדים), רביב לימונד 14 (8 ריבאונדים), ג'ון וויליאמסון 13 (5 ריבאונדים), תמיר בלאט 11 (6 אסיסטים), דימיטריוס קונגר 10 (6 ריבאונדים), ג'ף אלן 8 (7 ריבאונדים), מתן נאור 3, יפתח בוכמן 2. שיחקו ולא קלעו: גיל אמיתי ודניאל איידן.

רבע 1

המשחק נפתח עם המון חוסר סדר, כששתי הקבוצות התקשו לשים את הכדור בטבעת. הראשונה שהתעוררה הייתה המארחת, שפתחה פער קטן בזכות דקות טובות של ג'מאר סמואלס ואבירם זליקוביץ'. 12:19 להרצליה בתום הרבע.

רבע 2

האדומים המשיכו להפגין משחק חלש, אם כי הרצליה לא הצליחה לפעור פער משמעותי מאוד. זליקוביץ' המשיך ביכולת הטובה שלו כשגם קרופורד נכנס טוב לעניינים. רק רות'בארט השאיר את האורחת בעניינים. 32:42 להרצליה במחצית.

מאמן הפועל תל אביב שרון אברהמי. קובי אליהו
נפילת מתח אחרי הדרבי. אברהמי/קובי אליהו

רבע 3

הקבוצה של מיקי גורקה המשיכה לדרוס את האדומים, שנראו שבורים מנטאלית. זליקוביץ', קרופורד וסמואלס עשו ככל העולה על רוחם והרצליה ברחה להפרש שהגיע עד 23 נקודות. 52:75 בסיום הרבע.

רבע 4

גארבג' טיים ארוך שאיפשר לאבירם זליקוביץ' להגיע לשיא קריירה של 28 נקודות. שתי הקבוצות שיתפו שחקני ספסל וההרצליינים המשיכו לרצף של שישה ניצחונות ביתיים. 80:101 בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully