וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "יש לנו קבוצה מיוחדת, שונה מכל קבוצה אחרת"

מאמן ברצלונה התמוגג אחרי ה-0:6 על חטאפה: "השחקנים עושים דברים בקלות וליריבות פשוט אין מה לעשות". המספרים: מסי הגיע ל-200 בישולים, אבל הוא ובארסה שברו גם שיא שליליים

one

0:6 על חטאפה במה שהיה ניצחון ליגה 12 ברציפות, בישול 200 בקריירה לליאונל מסי וגם החמצת פנדל שמינית העונה. כך נראתה היום (שבת) ההצגה התורנית של ברצלונה, שחגגה שישייה לעיני כ-87 אלף צופים בקאמפ נואו.

בברצלונה מתעקשים כל הזמן שזה עוד לא גמור, אבל בתקשורת המקומית כבר חוגגים. יואיס מקסארו מ"ספורט" שמזוהה עם הבלאוגרנה, כתב אחרי המשחק ש"בלתי אפשרי שברצלונה לא תזכה באליפות העונה. כשמסתכלים על המצב בטבלה לא נראה שיש קבוצה שיכולה להשיג אותה". גם בתקשורת המדרידאית פרגנו עם כותרות כמו "מסיבה בקאמפ נואו" ו"מוליכת ליגה חסרת רחמים".

שחקני ברצלונה חוגגים. GettyImages
בקלי קלות. שחקני ברצלונה/GettyImages

לואיס אנריקה העניק הערב מנוחה ללואיס סוארס, סרג'יו בוסקטס, דני אלבס, חאבייר מסצ'ראנו ואיבן ראקיטיץ', אבל גם הרכב עמוס במחליפים לא התקשה. "זה מצב מושלם בשביל כל מאמן", התמוגג המאמן, "כמעט שכל שחקני הסגל בריאים ואני יכול להשתמש בהם. הבעיה היחידה היא שאין מספיק זמן משחק בשביל כולם".

לואיס אנריקה המשיך: "יש לנו קבוצה מיוחדת, שונה מכל קבוצה אחרת. השחקנים עושים דברים כל כך בקלות, עד שנראה שליריבות פשוט אין מה לעשות. חטאפה הסתגרה עם הרבה שחקנים, אבל ברגע שאנחנו עושים את הדברים בצורה מדויקת, מאוד קשה לשחק נגדנו".

מי שבכל זאת הצליח להרגיז את מאמן ברצלונה אחרי הדילוג מעל חטאפה, היה עיתונאי שהתעקש לדעת מה הסיבה בגללה לואיס סוארס לא שיחק. לואיס אנריקה השיב בכעס: "זה מצחיק. כשאתה נותן למישהו מנוחה, שואלים אותך 'למה?'. כשאתה לא נותן לשחקני מפתח מנוחה, שואלים אותך 'למה?'. סוארס שיחק העונה בערך 850 אלף דקות, כך שחשבנו שהיום הוא יכול לנוח".

עוד באותו נושא

ספרד: ברצלונה מחצה את חטאפה 0:6, מסי הגיע ל-200 בישולים

לכתבה המלאה
ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. GettyImages
פנדלים אף פעם לא היו הצד החזק שלו. מסי/GettyImages

מספרי המשחק נגד חטאפה

* מסי רשם הערב בישול 200 בקריירה. צמרת הנהנים המרכזיים מהאסיסטים שלו:

- פדרו, 18
- ניימאר, 16
- סמואל אטו ודויד וייה, 12 כל אחד
- אלכסיס סאנצ'ס, 11
- ססק פברגאס ולואיס סוארס, 10 כל אחד

* המשחק הערב היה ה-37 ברציפות של ברצלונה ללא הפסד בכל המסגרות.

* הניצחון הערב היה ה-12 ברציפות של ברצלונה בליגה.

* זו הפעם השנייה בהיסטוריה בה לקבוצה יש שלושה שחקנים עם 20 שערי ליגה או יותר. קדמה לה ריאל מדריד בעונת 2011/12 (רונאלדו, בנזמה, היגואין).

* מסי גם רשם שיא שלילי הערב: החמצת פנדל שמינית בקריירה בליגה הספרדית הציבה אותו ב"פסגה" של ברצלונה. סמואל אטו שהחמיץ שבעה פנדלים, נותר מאחור.

* ברצלונה היא הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שמחמיצה שמונה פנדלים באותה עונה בליגה הספרדית.

* לזכות ברצלונה נפסקו העונה כבר 15 פנדלים. בעונת 1986/87 נשרקו לזכות בטיס 16 פנדלים ובארסה קרובה מאוד לשם. הערב היא השוותה את ה-15 של ולנסיה מעונת 1990/91.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully