וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחון דרמטי וחשוב מאין כמותו לברצלונה על צסק"א מוסקבה

חמש נקודות של דולמן תוך חמש שניות סידרו לקטלאנים 98:100 מדהים אחרי הארכה, בסיום אחד המשחקים הגדולים של השנה. ריאל הביסה את ז'לגיריס 75:90, ניצחון חשוב לכוכב האדום על פאו

שחקן ברצלונה חואן קרלוס נבארו. Rodolfo Molina, GettyImages
ברצלונה עדיין בחיים. נבארו/GettyImages, Rodolfo Molina

המחזור העשירי בטופ 16 של היורוליג הושלם הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. בבית ה' גברה אפס 68:72 על דרושפאקה והכוכב האדום השיגה 67:69 גדול על פנאתינייקוס. בבית ו' ריאל מדריד הביסה את ז'לגיריס 75:90, וברצלונה השיגה 98:100 דרמטי וגדול על צסק"א מוסקבה.

דרושפאקה - אנדולו אפס 72:68

ערב המחזור היו צמודות שתי הקבוצות במקומות 5 ו-6 עם מאזן זהה של 6:3, והניצחון של אפס אולי החזיר אותה לתמונת ההצלבה, והרחיק ממנה מאוד את דרושפאקה. אחרי רבע ראשון צמוד הריץ ג'די אוסמאן המוכשר את אפס ל-33:43 ברבע השני, דרושפאקה רדפה אחרי יריבתה לכל אורך המחצית השנייה והצליחה לצמק ל-70:68, שתי שניות לסיום, אך תומאס הרטל סגר עניין מהקו. הצרפתי הצטיין עם 21 נקודות, ג'ייסון גריינג'ר הוסיף 14 כשמנגד, 17 של סקוטי ווילבקין לא הספיקו.

הכוכב האדום - פנאתינייקוס 67:69

איזה ניצחון ענק לסרבים, שעולים למקום השלישי בבית ועושים צעד נוסף אל עבר העפלה מופלאה לטופ 16. פנאתינייקוס יורדת למקום הרביעי בבית. פאו פתחה טוב יותר וכבר הוליכה 10:18, בעיקר בזכות יכולת גבוהה של ג'יימס גיסט, אך רבע שלישי מצוין של הכוכב האדום העלה אותה ל-35:43. האורחת הצליחה לחזור ל-55:55 מנקודות של אליוט וויליאמס, אלא שברגע הזה קפאה, והכוכב האדום ניצלה זאת כדי לברוח ל-57:63, שתי דקות לסיום. וויליאמס עוד צימק ל-64:63, אך סל ועבירה גדול של קווינסי מילר, עשר שניות לסיום, סגר את הסיפור. טרנס קינסי הצטיין עם 19 נקודות, מילר הוסיף 16. וויליאמס קלע 17 למפסידה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

ז'לגיריס קובנה - ריאל מדריד 90:75

ניצחון חשוב מאוד לבלאנקוס, שמתאוששים מההפסד לצסק"א מוסקבה. ז'לגיריס נותרת במקום האחרון, בדרכה הבטוחה לעוף מהמפעל. המחצית הראשונה הלכה צמוד: פאוליוס ינקונאס הצטיין בצד אחד, קיי.סי ריברס להט בצד השני, ובתום 20 הדקות הראשונות הוליכה המארחת 39:41. ואז, במצב של 49:51 לז'לגיריס, יצאה ריאל מדריד לריצת 2:13 בהנהגתם של יונאס מאצ'יוליס, אנדרס נוצ'יוניס ופליפה רייס והשיגה מרווח ביטחון עליו שמרה עד הסיום. נוצ'יוני סיים כקלע המוביל עם ערב ענק של 22 נקודות ב-6 מ-6 מחוץ לקשת, ריברס הוסיף 14. ינקונאס קלע 21 למפסידה.

ברצלונה - צסק"א מוסקבה 98:100 (אחרי הארכה)

לא ייאמן. כבר ראינו משחקים דרמטיים העונה, אך זה ככל הנראה היה הדרמטי מכולם. הקטלאנים משיגים ניצחון חשוב מאין כמותו שמשפר את מאזנם ל-5:5, כמו זה של חימקי שבמקום הרביעי המוביל להצלבה, צסק"א תמשיך להיאבק על המקום הראשון עם קוצ'ה לבוראל.

ג'סטין דולמן וסטראטוס פרפרוגלו פתחו היטב, מילוש תאודוסיץ' ונאנדו דה קולו נתנו את הטון כהרגלם בצד השני, ובתום הרבע הראשון הוליכה צסק"א 21:24. הרבע השני היה כל כולו קטלאני, כשתומאס סטוראנסקי נכנס לעניינים, ודאג שלחדרי ההלבשה תרד קבוצתו ביתרון 38:47. דה קולו לא הרים ידיים והחזיר את הרוסים למשחק, ולאחר מספר החלטות מפוקפקות של השופטים, ברחה צסק"א ל-70:79, 4:30 דקות לסיום. קרלוס ארויו צימק ל-84:83 בלבד, 13 שניות לסיום, קייל היינס קלע רק פעם אחת מהקו, סטוראנסקי דווקא קלע פעמיים מהקו והשווה ל-85:85, והניסיון של תאודוסיץ' לנצח את המשחק יצא החוצה, והמשחק הלך להארכה.

הדרמה נמשכה. אותו תאודוסיץ' כיפר על ההחטאה הזו עם קור רוח במאני טיים, וקבע 91:95, דקה וחצי לסיום, אך ג'סטין דולמן השווה עם שלשה ענקית, שבע שניות לבאזר, ואז הגיע תורו של הסרבי לאבד את הראש ואת הכדור. דולמן אמר תודה, חטף, וקלע את סל הניצחון ארבע שניות לבאזר. דה קולו עוד הספיק להחטיא שלשת התאבדות מחצי מגרש, וברצלונה חוגגת ניצחון מדהים. טומיץ' הוליך את המנצחת עם 21 נקודות, סטוראנסקי הוסיף 19 ודולמן 12. מנגד, 30 של דה קולו, 23 של תאודוסיץ' ו-17 של קייל היינס לא הושיעו את האורחת.

שחקן ריאל מדריד סרחיו רודריגס. GettyImages
ניצחון חשוב. רודריגס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully