וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבחינת גארת' בייל, להישאר בריאל מדריד זה לשחק רולטה רוסית"

נמשכת הביקורת החריפה על הטיפול הבריאותי של הבלאנקוס בשחקנים. עוזר מאמן נבחרת ויילס לשעבר: "האם גארת' רוצה לקחת סיכון, או לעבור לשחק בקבוצה עם גישה מקצוענית?"

one

"גארת' בייל משחק רולטה רוסית בריאל מדריד", כך טוען מאמן הכדורגל, ריימונד ורהיין. ההולנדי בן ה-44 היה בעבר חבר בצוותים המקצועיים בברצלונה, זניט סט. פטרסבורג, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, וההיכרות הקרובה שלו עם בייל מגיעה אחרי שבעבר שימש כעוזרו של גארי ספיד המנוח בנבחרת ויילס.

ורהיין שעיקר ההתמחות שלו היא בכושר גופני ופיזיות, הסביר: "האם גארת' רוצה להסתכן בלהיפצע בכל עונה, או שהוא רוצה לשחק במועדון עם גישה מקצוענית בכל הנוגע לבריאות השחקנים? להישאר בריאל מדריד פירושו לשחק רולטה רוסית עם הקריירה שלך". המועדון הספרדי סירב להגיד לדבריו של ההולנדי.

מאז שבייל הצטרף לריאל מדריד לפני פחות משלוש שנים, הוא סבל משבע פציעות, שש מהן בשריר התאומים. בתקופה הזו הוא החסיר 26 משחקים בגלל פציעות. בנבחרת ויילס קיים חשש אמיתי שהוא יפצע שוב לקראת יורו 2016.

הדברים הללו הם פרק נוסף בביקורת ההולכת וגוברת על ריבוי הפציעות בריאל מדריד ועל אופן הטיפול בשחקנים. לפני כמה ימים היה זה קרלו אנצ'לוטי שאמר: "22 פציעות שרירים בעונה? המצב בריאל מדריד לא נורמלי".

שחקני ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו, גארת' בייל. רויטרס
שבע פציעות שרירים מאז ההגעה לריאל מדריד. בייל כואב על הדשא/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully