וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "22 פציעות שריר בעונה? המצב בריאל מדריד לא נורמלי"

המאמן האיטלקי סיפק את התובנות שלו בקשר לשלל הבעיות בקבוצתו לשעבר: הפציעות הרבות ("עשו שם דברים לא נכון"), ההפסד בדרבי ("האוהדים מחפשים אשם") והפיתרון ("בטוח שעם זידאן הם יתגברו")

קרלו אנצ'לוטי, ריאל מדריד. GettyImages
"הקבוצה צריכה לשפוט את עצמה". אנצ'לוטי/GettyImages

על רקע הבעית הרבות בריאל מדריד, בין השאר סביב שאלת הישארותו של כריסטיאנו רונאלדו. מאמן הקבוצה לשעבר והאיש שזכה עימה בתואר ליגת האלופות העשירי שכל כך רצתה, קרלו אנצ'לוטי, התראיין ודיבר על מאזן הפציעות במועדון, על המאמן הנוכחי זינאדין זידאן ועל ההפסד הצורם בדרבי לאתלטיקו מדריד.

"הנתונים מראים שמשהו נעשה שם מאוד לא נכון", התייחס האיטלקי לפציעות הרבות מהן סבלה ריאל במהלך העונה, "מתחילת העונה היו שם 22 פציעות שריר. כל אחד יכול להסיק מכך כרצונו, אך במועדון בסדר גודל כזה המצב נראה לא נורמלי".

על ההפסד הביתי לאתלטיקו, שהרחיק את הקבוצה מאוד מברצלונה וממאבק האליפות, אמר אנצ'לוטי: "לאוהדים בברנבאו יש ספקות והם התחילו לחפש את האשם, ולא בפעם הראשונה. לפני מספר שבועות הכל הלך להם בקלות ועכשיו שוב יש בעיות".

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד. GettyImages
"בנה קבוצה מהטובות באירופה". סימאונה/GettyImages

"כמובן שהקבוצה צריכה לשפוט את עצמה, לנתח את הבעיות ולמצוא פיתרונות. אני בטוח שזידאן והשחקנים עושים זאת", התייחס למאמן הצרפתי שעומד כרגע על הקווים בברנבאו, "ביחד הם יכולים להתגבר. האנשים שחושבים שברצלונה ואתלטיקו ברמה גבוהה משל ריאל טועים". למרות הדברים הללו, אנצ'לוטי החמיא למאמנה של אתלטיקו: "בשלוש השנים האחרונות סימאונה בנה את קבוצה מהטובות באירופה".

באשר לרונאלדו, ולדברים שאמר בסיום הדרבי, אז העביר ביקורת על חבריו לקבוצה, מאמנו לשעבר בטוח כי הוא לא הובן כראוי: "הוא דיבר על הבעיות הפיסיות של החברים שלו. זה ברור שהיו יותר מידי פציעות, מה שקרה גם בעונה האחרונה שלי שם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד חוגג. AP
גיבוי מהמאמן לשעבר. רונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully