וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זידאן: "הקהל רוצה שרונאלדו יימכר? אני המאמן ואני לא רוצה בזה"

הצרפתי דיבר לקראת המשחק מול רומא בליגת האלופות (ג', 21:45, ערוץ 2 ו5HD): "אם לא נשחק כמו שצריך נוכל לעוף". מאמן וולפסבורג, הקינג, לקראת גנט (ג', 21:45, ס'5): "עוד לא עלינו"

one

בוודיאו: תקציר ה-1:7 של ריאל מדריד על סלטה ויגו

מאמן ריאל מדריד זינאדין זידאן. AP
"יהיה קשה לבחור את ההרכב". זידאן/AP

העולות הראשונות לשלב רבע גמר ליגת האלופות ייקבעו מחר (שלישי, 21:45), כאשר משחקי הגומלין בין ריאל מדריד לרומא ובין וולפסבורג לגנט ייערכו.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
גארת' בייל עם כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. רויטרס
רונאלדו עם בייל באימון/רויטרס

ריאל מדריד - רומא (ערוץ 2 וספורט 5 HD)

אחרי ה-0:2 באולימפיקו במשחק הראשון, הבלאנקוס לא צפויים להתקשות בהשלמת המשימה ועשויים להעניק מנוחה לכמה מכוכביהם. ריאל מגיעה אחרי השביעייה מול סלטה והרביעייה של כריסטיאנו רונאלדו, אבל הג'אלורוסי, שרשמו שני ניצחונות ותיקו לעומת הפסד בודד בארבעת הביקורים הקודמים שלהם בברנבאו, ינסו להדהים כאשר גם הם במצב רוח חיובי אחרי ה-1:4 הגדול בליגה מול פיורנטינה.

אם ריאל תעפיל, זו תהיה ההופעה השישית ברציפות עבורה ברבע הגמר. קארים בנזמה פצוע ובורחה מאיורל יחליף אותו בחלק הקדמי, בעוד קאסימרו וסרחיו ראמוס מושעים בגלל צהובים.

זינדין זידאן התייחס למשחק של ריאל וגם על הדיבורים על כך שאוהדי הקבוצה רוצים שרונאלדו יימכר בקיץ: "יש אוהדים שרוצים שרונאלדו יימכר? אני לא רוצה שהוא יימכר ואני המאמן. שריקות הבוז תמיד קיימות, האוהדים שרקו גם לי בוז ולהרבה שחקנים אחרים. אני תמיד רואה את האצטדיון מלא וזה אומר הרבה. כמו שפפה אמר האוהדים מאוד חשובים והם יודעים את זה.

"הדבר היחיד שאנחנו צריכים לעשות זה לנצח. אנחנו צריכים להתרכז כי הרבה אנשים חושבים שיהיה לנו קל וזה לא נכון, אנחנו צריכים לשחק טוב. אני לא חושב מעבר למשחק נגד רומא, ואחריו אחשוב על משחק הליגה הבא. מחזק אותי להתרכז בכל יום בפני עצמו. הייתי שחקן ואני יודע שאם לא עושים את הדברים כמו שצריך, אתה יכול לעוף".

זידאן התייחס גם לפרנצ'סקו טוטי, כוכב היריבה שעובר תקופה קשה אצל ספאלטי ואמר: "הוא עשה דברים מדהימים בכדורגל. הוא יודע מה הוא יכול עדיין לתת לקבוצה. שמעתי את הריאיון שלו וזה נכון שהוא נותן את כל מה שיש לו בחלק האחרון של הקריירה שלו".

גארת' בייל עלה מהספסל במהלך המשחק נגד סלטה לאחר פציעה ארוכה, ואף הספיק להבקיע, זיזו התייחס לחזרתו של הוולשי ולסגל הכמעט מלא שלרשותו: "בייל מוכן לשחק וזה הדבר החשוב ביותר. יהיה קשה לבחור את ההרכב למשחק, אך עדיף ככה".

מאמן רומא, לוצ'יאנו ספאלטי: "אסור לנו לחשוב על התוצאה, זה מאוד מקשה כשמדברים רק על כך שאנחנו צריכים להבקיע שלושה שערים. בכדורגל לפעמים הפסיכולוגיה מאוד משפיעה. אם נשיג שער המשחק ישתנה בראש שלנו".

מאמן וולפסבורג דיטר הקינג. GettyImages
"צריכים להיות עירניים". הקינג/GettyImages

וולפסבורג - גנט (ספורט 5)

הגרמנים הובילו 0:3 מבטיח עד לדקה ה-80 במשחק הראשון בבלגיה, אך קאמבק של גנט בסיועו של קני סייף החזיר מעט את אלופת בלגיה לתמונה. למרות זאת, קשה לראות את הזאבים שומטים את ההזדמנות מול יריבה שנמצאת בכושר רע וספגה ארבעה הפסדים בששת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות.

וולפסבורג ניצחה 1:2 את בורוסיה מנשנגלדבאך במחזור הליגה האחרון, מה שהיה ניצחון הליגה השני שלה ברציפות אחרי תקופה לא קלה. מי שיצטרך להיזהר הוא דניאל קליג'ורי, שרחוק צהוב אחד מהשעייה. אגב, בשני ביקוריה עד היום בגרמניה, גנט ניצחה: 0:1 ב-1991 את פרנקפורט ו-2:3 ב-2001 את ורדר ברמן.

מאמן וולפסבורג, דיטר הקינג: "אנחנו במצב טוב, אבל עוד לא עלינו. נצטרך לשחק טוב. המתח עולה, הקבוצה תגיע מוכנה. אסור לנו לסמוך על התוצאה מהמשחק הראשון. אנחנו צריכים להיות עירניים".

השוער קואן קסטילס: "זה דבר מיוחד להגיע לרבע הגמר בליגת האלופות. כשמנצחים משחקים, כמו שאנחנו עושים לאחרונה, באופן טבעי הביטחון העצמי שלך עולה לקראת משימות כאלה".

רנאטו נטו, קשרה של גנט: "אנחנו צריכים להאמין ביחד. אנחנו יודעים שיהיה קשה, הם משחקים בבית עם האוהדים שלהם, אך נגיע עם אמונה וננסה להשיג תוצאה טובה. צריך להשאיר את הראשים למעלה, לנסות להבקיע את השערים שאנחנו צריכים ולא לספוג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully