וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה קיבלה לפחות חמש הודעות על האיסור להשתמש במלודוניום

הטניסאית שנכשלה בבדיקת חומרים אסורים, סיפרה שהיא טעתה בתום לב, אבל מתברר שהיא קיבלה כמה התרעות על כך שהוא ייאסר החל מינואר. ברוסיה טוענים: הזהרנו את כולם כבר באוקטובר

אימג'בנק GettyImages

חרף הודעתה שהיא לא ידעה על כך שמלודוניום נכנס לרשימת החומרים האסורים לשימוש, מסתבר שמריה שראפובה קיבלה לפחות חמש הודעות בנושא.

הטניסאית הרוסיה כינסה מסיבת עיתונאים דרמטית ביום שני ובה הודיעה שהיא נתפסה על שימוש במלודוניום, שהחל מינואר הפך לחומר אסור לשימוש. שראפובה בת ה-28 טענה במדובר בטעות תמימה והמלודוניום הוא חלק מתרופה אותה היא נוטלת במשך כ-10 שנים.

למרות הטענות שהיא העלתה, מתברר ששראפובה - כמו כל טניסאי וטניסאית בעולם - קיבלה שלוש הודעות מהתאחדות הטניס הבינלאומית ושתיים נוספות מה-WTA (סבב טניס הנשים). בנוסף, הסוכנות למלחמה בחומרים אסורים בספורט הוציאה התרעה כבר בספטמבר בנוגע להפיכת מלודוניום לחומר אסור.

אם לא די בכך, גם ברוסיה מספרים ששראפובה הוזהרה כמה פעמים החל מאוקטובר 2015 ועד סוף השנה האזרחית הקודמת. התאחדות הספורטאים של רוסיה (ARAF) הוציאה היום הודעה רשמית בה נכתב: "לתשומת ליבם של כל הספורטאים והמאמנים, אני רוצים להזכיר שהזהרנו את כולכם שהחל מה-1 בינואר, מלודוניום ייכנס לרשימת החומרים האסורים".

מריה שראפובה, טניסאית רוסיה. Kevork Djansezian, GettyImages
ידעה או לא ידעה? שראפובה במסיבת העיתונאים ביום שני/GettyImages, Kevork Djansezian

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully