וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחון דרמטי לבאמברג על אולימפיאקוס, פנרבחצ'ה עלתה להצלבה

שלשה של שטרלניקס 4 שניות לסיום קבעה 71:72 לגרמנים וסיבכה מאוד את סגנית אלופת אירופה. אוברדוביץ' בהצלבה אחרי 52:55 בקובאן. לבוראל הביסה 83:98 את חימקי מוסקבה, הצגה לבורוסיס

לואיג'י דאטומה שחקן פנרבחצ'ה מול לוקומוטיב קובאן. GettyImages
ניצחון גדול וקשה. דאטומה/GettyImages

תמונת העולות לשלב ההצלבה ביורוליג הולכת ומתבהרת. היום נערכים ארבעה משחקים בטופ 16, כאשר בבית ה' פנרבחצ'ה הפכה לקבוצה הראשונה שמבטיחה מקום בהצלבה אחרי ניצחון 52:55 בחוץ על קובאן במפגש פסגה, כשמלאגה הביסה 78:91 את צבדיטה במפגש בין סוגרות הבית. בבית המקביל, באמברג השיגה 71:72 דרמטי על אולימפיאקוס ולבוראל קוצ'ה הביסה 83:98 את חימקי מוסקבה.

קובאן - פנרבחצ'ה 55:52

המשחק המסקרן של המחזור לא סיפק כדורסל גדול, אבל דרמה גדולה הייתה ועוד איך ובסיומה הטורקים השיגו את הניצחון המיוחל והפכו לקבוצה הראשונה שמבטיחה את העפלתה להצלבה. אחרי שלושה רבעים עם סקור נמוך והגנות ברזל, הרבע האחרון היה עצבני עוד יותר ודקה ו-39 שניות לסיום דילייני קלע שלשה שקבעה 48:50 לרוסים, אבל בוגדנוביץ' החזיר מיד שלשה בצד השני. דילייני קלע סל בלתי אפשרי בצד השני וקבע יתרון נקודה לרוסים דקה לסיום, אבל בובי דיקסון קלע שלשה ענקית וקבע 52:54 לטורקים, 34 שניות לסיום.

ראנדולף החטיא פעמיים מהקו בצד השני והרוסים לקחו ריבאונד בהתקפה, אבל דילייני החטיא שלשה ואיבד והטורקים סגרו עניין בצד השני. ז'ליקו אוברדוביץ', שחגג אתמול 65, קיבל מתנת יום הולדת עם ניצחון קשה וחשוב שעצר לקובאן הנהדרת רצף של ארבעה ניצחונות רצופים. בויאן בוגדנוביץ' הוביל את הטורקים עם 17 נקודות, כשבובי דיקסון קולע 8 נקודות, כולל שני סלי קלאץ' ואקפה אודו מוסיף 4 חסימות. ויקטור קלאבר ומלקולם דילייני קלעו 12 נקודות לרוסים, שככל הנראה יסיימו את הבית הזה במקום השני.

צדביטה - מלאגה 91:78

האנדלוסים כבר איבדו עניין במפעל העונה, ועל רקע הצרות הכלכליות, הרשו לעצמם לשחרר את ריצ'רד הנדריקס, שכבר הספיק לסכם במכבי תל אביב. לשמחתם, הערב הם פגשו את צבדיטה זאגרב החלשה והשיגו ניצחון קליל אחרי סיבוב שלם של הפסדים. פראן ואסקס תפס את מקומו של הנדריקס בצבע וקלע 14 נקודות כשג'ייק קולי מוליך את המנצחים עם 16. ג'יימס ווייט קלע 16 נקודות שהיו רחוקות מלהספיק לקרואטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
גיורגיוס פרינטזיס אולימפיאקוס. GettyImages
19 נקודות שלא הספיקו. פרינטזיס/GettyImages

באמברג - אולימפיאקוס 71:72

איזו דרמה קיבלנו בגרמניה. אולימפיאקוס הגיעה למשחק הזה בידיעה שהיא חייבת לנצח כדי לשמור לעצמה סיכוי סביר להעפיל להצלבה מהבית הקשה הזה, אבל לגרמנים היו תוכניות אחרות והם השיגו ניצחון בצורה הכי מותחת שיכולה להיות. סל של פפאניקולאו קבע 66:71 ליוונים 58 שניות לסיום אבל ניקוס זיסיס קלע שלשה קריטית ו-4 שניות לסיום יאניס שטרלניקס קבע עוד שלשה כדי לקבוע 71:72 לאלופת גרמניה, שהתאוששה מההפסד הכואב בקובנה ועלתה למאזן 6:4 בדיוק כמו לאולימפיאקוס כאשר השתיים עדיין במאבק על המקום הרביעי מהבית.

בראדלי וואנמקר ולאון ראדוסביץ' הובילו את הגרמנים עם 11 נקודות, שטרלניקס וניקולו מלי הוסיפו 10 כל אחד. גיורגיוס פרינטזיס (19 נקודות ו-10 ריבאונדים) ו-ואסיליס ספאנוליס עם 15 נקודות ו-9 אסיסטים הובילו את היוונים המאוכזבים שנמצאים ממש על סף הדחה אחרי שהגיעו עד הגמר בשנה שעברה.

לבוראל קוצ'ה - חימקי 83:98

העונה הקסומה של לבוראל נמשכת עם עוד ניצחון גדול שהצמיד אותה לצסק"א מוסקבה בראשות הבית. ההצלחה של הבאסקים העונה נזקפת לזכותו של איש אחד שבולט מעל כולם. יואניס בורוסיס, הסנטר שהגיע לקבוצה אחרי שיובש אשתקד על הספסל בריאל מדריד, נתן עוד הצגה עם שורה סטטיסטית של 16 נקודות, 12 ריבאונדים, 6 אסיסטים ו-29 נקודות מדד. פביאן קוסר ודאריוש אדאמס הוסיפו 17 למנצחים. פול דייויס (18) ואלכסיי שבד עם 17 הובילו את הרוסים כשטייריס רייס מוסיף 10 אסיסטים אבל ההגנה המחוררת של הרוסים הייתה בעוכרם והם עלולים להסתבך בבית הזה, בעיקר אם ריאל מדריד וברצלונה תנצחנה במשחקים שלהן מחר.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה מול מייק ג'יימס לבוראל קוצ'ה. GettyImages
אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה מול מייק ג'יימס לבוראל קוצ'ה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully