וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הודיעה: הקאמפ נואו ישופץ וישודרג. צפו בתמונות

הקטאלנים הכריזו על תוכנית הרחבה שתחל ב-2017 ותסתיים ב-2021. בתפריט: 105 אלף מקומות, גג חדש ושינוי המראה החיצוני. העלות, כ-600 מ' יורו, תמומן חלקית על ידי מכירת זכויות שם האצטדיון

one

בווידאו: 0:4 לברצלונה על אייבר

ברצלונה שיחררה הבוקר (רביעי) הצהרה דרמטית שכוללת תוכנית להרחבת ושיפוץ הקאמפ נואו בשנים הקרובות. על פי התוכנית, האצטדיון המיתולוגי יורחב, ישופץ ויותאם לכדורגל המודרני במקביל להגדלת ההכנסות של הקבוצה ממשחקים.

בברצלונה מגבשים תוכנית להרחבת האצטדיון בעשור האחרון, אך המשבר הכלכלי בספרד לפני מספר שנים דחה את הרעיון. כעת, בקבוצה החליטו לשים את הרגל על הגז, שכרו צוות של ארכיטקטים יפנים ובנו תוכנית מפורטת שתצא לפועל ב-2017 ואמורה להסתיים ב-2021. השיפוץ לא ימנע מבארסה מלשחק בקאמפ נואו בכל תקופת השיפוץ. בכל אופן, פרטים נוספים צפויים להתפרסם בקרוב.

בעולם כבר החלו ספקולציות ועל פי הערכות, השיפוץ יעלה כ-600 מיליון יורו ובברצלונה אף מתכננים למכור את הזכויות לשמו של האצטדיון, מה שאמור לממן חלק נרחב מעלות השיפוץ.

הקאמפ נואו המחודש. ברצלונה, אתר רשמי
חלוקה למרפסות. הקאמפ נואו המחודש/אתר רשמי, ברצלונה

על פי התוכנית, האצטדיון, שכולל קצת פחות מ-100 אלף מקומות היום, יורחב לכדי 105 אלף מקומות, הוא יחולק למרפסות מעוצבות ומעל כל היציעים יותקן גג. בנוסף, כל העיצוב החיצוני של המגרש צפוי להשתנות ולהפוך למודרני יותר.

בבארסה פירסמו מספר תמונות של איך האצטדיון אמור להיראות בסופו של דבר ובמקביל, השמועות על הרצון להשאיר את לאו מסי בקבוצה עם חוזה חדש עד 2022 כבר החלו. בבארסה רוצים שהפרעוש, שיהיה בן 34 כאשר האצטדיון יסיים את השיפוץ, יזכה לדרוך על הדשא המחודש.

הקאמפ נואו המחודש. ברצלונה, אתר רשמי
עיצוב חדשני. המדרגות בקאמפ נואו המחודש/אתר רשמי, ברצלונה
הקאמפ נואו המחודש. ברצלונה, אתר רשמי
מבנה חיצוני חדש. הקאמפ נואו המחודש/אתר רשמי, ברצלונה
הקאמפ נואו המחודש. ברצלונה, אתר רשמי
הקאמפ נואו המחודש/אתר רשמי, ברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully