וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אספניול ניצחה 1:2 את ראיו וייקאנו

שער ענק של הרנן פרס בדקה ה-77 סידר לקבוצה מברצלונה ניצחון יקר, שהגדיל את הפער שלה מהמקום ה-18 לחמש נקודות. ראיו הסתבכה. 90 דקות למונאס דאבור בהפסד 2:0 של גראסהופרס

one

המחזור ה-28 בלה ליגה ננעל הערב (שני) עם משחק התחתית בין אספניול לראיו וייקאנו בברצלונה. הקבוצה הביתית הצליחה לרשום ניצחון 1:2 חשוב מאוד וברחה מהתחתית בדרך למקום ה-14 עם 31 נקודות, חמש יותר מגרנאדה שנמצאת במקום ה-18 ממנו יורדים ליגה. ראיו, שהובסה 5:1 על ידי ברצלונה במחזור שעבר, סגרה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון והיא במקום ה-17 עם 26 נקודות ובצרות.

המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-12. מרקו אסנסיו העביר כדור רוחב מצוין לאברהם, שבעט לפינה הקרובה, שוער ראיו יואל רודריגס הגיב לא טוב וזה הלך פנימה בדרך ל-0:1. בבה הצליח לאזן בדקה ה-67 לאחר שקיבל כדור רוחב מאראס אוזביליז ובעט כדור אדיר פנימה בדרך ל-1:1. זה אפילו לא היה השער הכי יפה במשחק. בדקה ה-77 הרנאן פרס כבש שער עצום כשקיבל כדור שחזר אליו מההגנה ובעט טיל מהאוויר לחיבורים בדרך ל-1:2. ויקטור סאנצ'ס הורחק בדקה ה-89 לאחר שביצע עבירה מאחור וספג צהוב שני.

* מונס דאבור רשם 90 דקות נוספות הערב, אך לא הצליח לעזור לגראסהופרס, שהפסידה 2:0 לסט. גאלן ופספסה צ'אנס לעלות למקום השני בשוויץ.

* רם שטראוס רשם 90 דקות ב-0:0 של פולי טימישוארה עם קונקורדיה בליגה הרומנית.

חאבי לופס שחקן אספניול. GettyImages
חאבי לופס ואספניול עם ניצחון יקר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully