וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי משחק אחד: עופר טלקר התפטר מאימון מכבי הרצליה

6.3.2016 / 18:02

המאמן שהגיע רק לפני חמישה ימים במקום חיים שאבו והפסיד בשישי 1:0 לאחי נצרת, עזב את תפקידו בגלל חילוקי דעות עם הבעלים אריאל שיימן, שאמר: "הוא אמור היה להתחיל היום וויתר"

עופר טלקר מאמן הפועל נצרת עילית. אדריאן הרבשטיין
קדנציה קצרצרה. עופר טלקר/אדריאן הרבשטיין

עופר טלקר התפטר היום (ראשון) מתפקידו כמאמן מכבי הרצליה, בסך הכול חמישה ימים אחרי שחזר לקבוצה כמחליפו של חיים שאבו. טלקר, שהדריך את הקבוצה לפני ארבע שנים, עמד על הקווים במשחק הביתי מול מכבי אחי נצרת שהסתיים ב-1:0, והיום החליט לעזוב בגלל חילוקי דעות עם הבעלים אריאל שיימן.

טלקר טען כי עזב מסיבות אישיות, אך בסביבת המועדון סיפרו כי התערבות מצד שיימן בעניינים מקצועיים במהלך המשחק ביום שישי, היא שהובילה את המאמן להרים ידיים כבר בשלב זה.

שיימן אמר: "טלקר אמור היה להתחיל היום, אבל ויתר. הוא עמד על הקווים לבקשתו ביום שישי. עד מחר נמנה מאמן אחר, כרגע אין מישהו על הפרק. הייתי ממנה את משה הרשקו מהנוער, אבל הוא יוצא עם אריק בנאדו והנבחרת הצעירה".

מכבי הרצליה סופרת ארבעה הפסדים רצופים, אחרי שבמחזור ה-19 עוד הייתה במקום השני וחלמה על חזרה לליגת העל. מאז היא צברה רק עוד ארבע נקודות וניצחה פעם אחת ב-11 מחזורים, מה שהוריד אותה למקומות המוליכים לפלייאוף התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully