וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בצלילה של בנטקה, זעם בקריסטל פאלאס, ואן חאל גער במאטה: "אדום מטופש"

חלוץ ליברפול קיבל פנדל שנוי במחלוקת בדקה ה-96 ב-1:2 של קבוצתו. המאמן פארדיו איבד את קור הרוח בראיון: "אתה מנסה לערער אותי?". מאמן יונייטד זעם על גם על מאטה וגם על השופט

one

באנגליה לא נרגעים מההתחזות הבוטה של כריסטיאן בנטקה, בזכותה ניצחה הערב (ראשון) ליברפול 1:2 את קריסטל פאלאס בדקה ה-96. החלוץ הבלגי זרק את עצמו ברחבה לפני דמיאן דלייני, ולמרות שלא היה מגע בין השניים, השופט אנדרה מארינר קנה את ההצגה והעניק לבנטקה פנדל אותו ניצל כדי להכריע את המשחק.

בנטקה התחזה, ליברפול ניצחה 1:2 את קריסטל פאלאס

דמיאן דלייני קריסטל פאלא מול כריסטיאן בנטקה ליברפול. רויטרס
היה מגע? בנטקה/רויטרס
כריסטיאן בנטקה ליברפול. רויטרס
משוכנע שהיה פנדל. כריסטיאן בנטקה/רויטרס

אלן פארדיו נותר ללא ניצחון ב-12 משחקים ונראה כעוס מאוד, כשזרק את המעיל שלו על הספסל והמשיך לשדר עצבים גם בראיון לאחר המשחק. "אם זה היה בצד שלנו, לא היינו מקבלים פנדל. נשדדנו", הבהיר מנג'ר קריסטל פאלאס. "בנטקה מחפש את זה, השחקנים שלנו ניסו למנוע את זה".

לאחר שהודה כי החילופים שלו לא עבדו, כתב "סקיי ספורטס" שאל אותו למה, ופארדיו איבד את קור הרוח: "בוא לא ניכנס לזה. אתה מנסה לערער אותי כי ראית שאני מתוסכל אחרי שהפסדתי, נכון? כי אני חושב שהפנדל היה לא הוגן וקשה לי לקבל את זה? אני מעדיף ללכת".

בנטקה עצמו, שקטע בצורת של 715 דקות בזכות הפנדל הדרמטי, אמר בסיום: "אני חושב שהוא נגע בי, אחרת לא הייתי נופל. השופט יודע טוב יותר מאיתנו והוא לקח את ההחלטה הנכונה".

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד מביט על חואן מאטה המורחק. רויטרס
פרצוף עצבני. ואן חאל מחכה למאטה על הספסל/רויטרס

תסכול גדול נרשם גם במנצ'סטר יונייטד, אחרי ההפסד 1:0 לווסט ברומיץ'. חואן מאטה ספג שני כרטיסים צהובים במחצית הראשונה והורחק, והמאמן לואי ואן חאל האשים את הקשר הספרדי על מהלך "מטופש", כדבריו. "הצהוב הראשון היה מטופש", אמר ואן חאל העצבני, "אתה יודע מראש שתקבל את הצהוב הזה. וכשיש לך כבר צהוב אחד, אתה חייב לדאוג שתקבל עוד אחד ותורחק ותעשה נזק לקבוצה. ההרחקה הייתה נקודת המפנה במשחק. קשה לשחק 10 מול 11 במשך 60 דקות, זו הסיבה שבגללה בגללה הפסדנו במשחק. הם לא ייצרו הרבה מצבים, ווסט ברום כבשו משלוש הזדמנויות שהיו להם, בגלל זה זאת אכזבה גדולה".

ואן חאל גם האשים את השופט: "השופט גם צריך להכיר את האדם שביצע את העבירה, ומאטה מעולם לא פוגע ביריב. השופט צריך להכיר את האופי, ובגלל זה שופטים מנוסים הם טובים יותר, כי הם מכירים את השחקנים. אתה נותן שני צהוסים לשחקן תוך חמש דקות. אתה יודע מי זה חואן מאטה. שאלתי את מאטה שאלה רטורית, כמה אדומים יש לך? אפס. ידעתי את זה מראש". ההפסד מתסכל במיוחד עבור יונייטד לאור ההפסדים של הקבוצות שמעליה, בניסיון להשתחל למקום הרביעי. "זו אכזבה גדולה", הודה המאמן, "עכשיו אתה מאבד את הקרבה לטופ ארבע-חמש קבוצות. זה רע עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully