וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ניצחה מפנדל בדקה ה-96, מנצ'סטר יונייטד הפסידה

בנטקה זרק עצמו ברחבה עמוק בתוך תוספת הזמן וכבש מהנקודה הלבנה כדי להעניק לליברפול 1:2 על קריסטל פאלאס. ווסט ברומיץ' ניצחה את השדים האדומים 0:1, מאטה הורחק לראשונה בקריירה

one

דרמה גדולה הערב (ראשון) באנגליה, כאשר ליברפול ניצחה 1:2 בתוספת הזמן את קריסטל פאלאס מפנדל שלא היה ולא נברא של כריסטיאן בנטקה בדקה ה-96. מנצ'סטר יונייטד נעצרה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים כשהפסידה 1:0 לווסט ברומיץ'.

כריסטיאן בנטקה שחקן ליברפול (מימין) חוגג עם החברים. רויטרס
פנדל שלא היה ולא נברא. כריסטיאן בנטקה, מימין, חוגג עם החברים/רויטרס

קריסטל פאלאס - ליברפול 2:1

אחרי השלישייה לרשת מנצ'סטר סיטי, ליברפול יצאה לסלהרסט פארק והשיגה ניצחון שלישי ברציפות בזכות סיום דרמטי ושנוי מאוד במחלוקת. ג'ו לדלי העלה את קריסטל פאלאס ליתרון בדקה ה-48 עם בעיטה חדה מקצה הרחבה, אבל ליברפול לא נתנה גם להרחקתו של ג'יימס מילנר בדקה ה-62 למנוע ממנה את הקאמבק. בדקה ה-72 רוברטו פירמינו השווה עבור האורחים, ועמוק בתוך תוספת הזמן, אחרי שחלפו ארבע הדקות שהוסיף השופט, כריסטיאן בנטקה זרק עצמו באופן ברור לפני דמיאן דילייני. לא היה מגע, אבל הבלגי קיבל פנדל, אותו ניצל כדי לקבוע 1:2 דרמטי. ליברפול קפצה למקום השביעי, קריסטל פאלאס עם 12 משחקי ליגה ללא ניצחון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ההצגה של בנטקה

ווסט ברומיץ' - מנצ'סטר יונייטד 0:1

מנצ'סטר יונייטד יכולה הייתה לצמק את הפער מארסנל השלישית לשלוש נקודות, אם הייתה מנצחת את ווסט ברומיץ'. אך חלומות לחוד ומציאות לחוד. השדים האדומים נעצרו אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ושניים במסגרת הליגה, כשהפסידו בחוץ, 1:0 לווסט ברומיץ', רגע לפני הדרבי הגדול מול מנצ'סטר סיטי.

הפתיחה של מנצ'סטר יונייטד למשחק לא הייתה טובה, לאחר שהיא נותרה בעשרה שחקנים כבר בדקה ה-26. חואן מאטה קיבל כרטיס צהוב בדקה ה-23 ושלוש דקות לאחר מכן ראה כרטיס צהוב שני, והורחק לראשונה בקריירה. את שער הניצחון לברומיץ' כבש סלומון רונדון בדקה ה-66, כשבעט חזק לרשת מתוך הרחבה.

שחקן ווסט ברומיץ', סלומון רונדון, חוגג עם החברים. רויטרס
עשה את ההבדל. רונדון חוגג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully