וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבת של רונאלדו: רביעייה, מקום שני בכל הזמנים בספרד, ושריקות בוז

CR7 כבש רביעייה ב-1:7 של ריאל מדריד על סלטה ויגו, עקף את סוארס וז'ונאס אבל שמע את הקהל הממורמר בברנבאו, זידאן מהלל: "הוא ייחודי". שלטים נגד פלורנטינו פרס הורדו

one

כריסטיאנו רונאלדו כבש היום (שבת) ארבעה שערים במהלך הניצחון הגדול של ריאל מדריד, 1:7 על סלטה ויגו בברנבאו, ושיפר את מאזנו המצוין בלה ליגה. כריסטיאנו עלה למקום השני ברשימת כובשי כל הזמנים בליגה הספרדית עם 252 שערים, ועבר את טלמו סארה. הפורטוגלי כבש את כמות השערים ב-228 משחקים (ממוצע לא ייאמן של 1.11 שערים למשחק), ועשה את זה בשבע עונות, בעוד סארה כבש את השערים שלו במהלך 15 עונות. מי שכמובן מוליך את רשימת הכובשים בכל הזמנים בספרד הוא ליאו מסי, עם 304 שערים (ב-290 משחקים, במהלך 12 עונות) .

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד. AP
ריאל אולי לא תיקח אליפות, אבל הוא ממשיך לשבור שיאים. רונאלדו/AP

רונאלדו פתח את המשחק בצורה לא משכנעת, ואף ספג שריקות בוז מהקהל בברנבאו, שעדיין מצוי עמו ביחסים מתוחים אחרי התקופה המאכזבת של ריאל ובעקבות הציטוטים שלו אחרי ההפסד בדרבי שעוררו סערה ("אם כולם היו נותנים את התפוקה שלי, היינו במקום הראשון"). עם זאת, רונאלדו הגיב עם שני שערים בבעיטות אדירות, וסיים את המשחק כגיבור, על אף שמדובר בשלב שבו המירוץ לאליפות נראה אבוד עבור הבלאנקוס.

כעת רונאלדו גם עלה למקום הראשון בטבלת מלך השערים של העונה עם 27 שערים, שני שערים יותר מלואיס סוארס מברצלונה. מסי שלישי עם 19 שערים העונה בליגה. רונאלדו גם עבר את ז'ונאס מבנפיקה (26 שערים) במירוץ אחר נעל הזהב - הכובש המצטיין באירופה. זה היה השלושער החמישי שלו העונה, וה-39 שלו בסך הכל בספרד.

מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן. AP
מאמן ריאל מדריד, זינדין זידאן/AP

עם זאת, ספק את אוהדי ריאל מדריד הנתונים האלה משמחים, כשהקבוצה עדיין רחוקה מאוד מברצלונה. האוהדים הניפו שלטים שקראו "תקשיבו לברנבאו - פלורנטינו תתפטר" (שמיד הורדו על ידי האבטחה המקומית), והוסיפו שלט ובו ציטוט של שחקן העבר האגדי אלפרדו די סטפנו: "כדי ללבוש את סמל הקבוצה, צריך למלא את החולצה בזיעה". מאמן הקבוצה זינדין זידאן אמר בסיום שאולי שריקות הבוז שספג כריסטיאנו מהקהל הן אלה שנתנו לו את המוטיבציה למחצית השנייה הנפלאה שלו.

"זה חלק מהכדורגל, כשהקהל שורק לפעמים, ולא רק לכריסטיאנו", אמר זיזו בסיום, "ככה זה. אלה אוהדים דורשנים שמבינים את המשחק ומצפים ליותר מהשחקנים שלהם. זה טוב להשתפר, לעשות יותר, ואנחנו תמיד צריכים לתת יותר. אבל כולכם מכירים את כריסטיאנו - הוא מסוגל לכבוש רביעייה. זה דבר שמעטים מסוגלים. הוא ייחודי". אגב, כריסטיאנו עצמו נראה מסמן באוזנו תנועת התרסה לקהל בעודו חוגג אחרי כיבוש אחד השערים, כשהוא מתייחס לשריקות הבוז מהיציעים.

זיזו התבקש להשוות בין היכולת שלו ככדורגלן לבין זו של רונאלדו: "קשה להגיד. הוא מיוחד. פשוט יש לו את זה. אני מעולם לא כבשתי רביעייה, כך שאני לא מכיר את ההרגשה, מעטים מכירים. הוא במדריד, הוא חזק, הוא מסוגל לכבוש רביעייה תוך חצי שעה, אין מה להוסיף. אני שמח כשאני רואה אותו כובש".

אז רונאלדו גנב את ההצגה היום, אבל כמעט בלי ששמנו לב גארת' בייל רשם קאמבק חלק אחרי הפציעה שלו עם שער. הוולשי אמר בסיום: "דיברנו בחדר ההלבשה על כך שאנחנו צריכים לשחק יותר מהר כדי לפגוע ביריבות שלנו. הדבר הכי חשוב היה שבנינו את הביטחון שלנו מחדש עם שלוש נקודות".

עוד באותו נושא

ספרד: ריאל התעללה בסלטה ויגו 1:7, רביעייה לרונאלדו, בייל חזר והבקיע. צפו בתקציר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully