וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסטר ניצחה 0:1 בווטפורד והגדילה את יתרונה בצמרת לחמש נקודות

שחקניו של קלאודיו ראניירי הסתפקו בשער בודד של מחרז (56), וניצלו את התיקו בדרבי הלונדוני. מנצ'סטר סיטי הביסה 0:4 את אסטון וילה. 1:1 לצ'לסי עם סטוק, 2:3 לווסטהאם על אברטון

שחקן לסטר ריאד מחרז. רויטרס
התואר בדרך? מחרז/רויטרס

אחרי מחזור אמצע שבוע עמוס בהפתעות, המחזור ה-29 בפרמיירליג נמשך ואחרי ה-2:2 המרתק בדרבי בין טוטנהאם לארסנל, מנצ'סטר סיטי טיילה עם 0:4 ביתי על אסטון וילה האחרונה. בצל הדיבורים על מינויו הצפוי של קונטה למאמן צ'לסי, הבלוז סיימו ב-1:1 ביתי עם סטוק כשווסטהאם חזרה מפיגור 2:0 מול אברטון ל-2:3 דרמטי בגודיסון פארק ועלו למקום החמישי. לסטר המוליכה הגדילה את הפער בפסגה בזכות 0:1 בווטפורד.

ברטרנד טראורה צ'לסי. Mike Hewitt, GettyImages
קיבל את חולצת ההרכב וכבש שער נהדר. ברטרנד טראורה/GettyImages, Mike Hewitt

ווטפורד - לסטר סיטי 1:0

תצוגה יחסית פושרת הספיקה ללסטר סיטי על מנת לנצח את ווטפורד בחוץ 0:1. עושה רושם שהכל הולך לשועלים, אחרי שבשבוע שעבר תיקו עם ווסט ברומיץ' הספיק בסופו של דבר כדי להגדיל את הפער מיריבותיה לצמרת, השבוע לסטר נהנתה מתיקו דרמטי בדרבי הלונדוני בין טוטנהאם לארסנל, ופתחה פער של חמש נקודות מהמקום השני. מחצית ראשונה נטולת מצבים כמעט לחלוטין הספיקה לקלאודיו ראניירי, שבפתיחת המחצית השניה ביצע שינוי כפול, כאשר אנדי קינג וג'פרי שלופ נכנסו על חשבון שינג'י אוקזאקי ומארק אולברייטון. שחקניו של האיטלקי הבינו את המסר והעבירו הילוך, ובסופו של דבר שערו הבודד של ריאד מחרז (56) בבעיטה נהדרת מקצה הרחבה לחיבורים, קבע את תוצאת המשחק ולקח את לסטר צעד נוסף לעבר התואר הנכסף.

דקה 14: מצב ראשון ללסטר. ורדי קיבל כדור לבד ברחבה, ובעט מזווית קשה, מהאוויר, ברגל שמאל. הכדור שלו חמק החוצה.

דקה 22: החמצה גדולה של ורדי. החלוץ חטף כדור במרכז המגרש, מסר ימינה למחרז, קיבל חזרה, ומקרוב החמיץ את המסגרת.

דקה 28: מצב גם לווטפורד. הצלה נהדרת לשמייכל, אחרי שטרוי דיני השתלט על כדור בקצה הרחבה ובעט חזק.

דקה 45: עם פתיחת המחצית השניה, שני חילופים של קלאודיו ראניירי, שכנראה לא היה מרוצה מהתצוגה של קבוצתו במחצית הראשונה: אנדי קינג במקום שינג'י אוקזאקי, ג'פרי שלופ במקום מארק אולברייטון.

דקה 56, גול! ריאד מחרז השתלט על כדור שנהדף מהגנת ווטפורד, ומקצה הרחבה שחרר בעיטה אדירה לחיבורים, 0:1 ללסטר.

עוד באותו נושא

ארסן ונגר: "האם אנחנו עדיין במירוץ האליפות? אינני יודע"

לכתבה המלאה
שחקן לסטר ריאד מחרז. רויטרס
שער נהדר. מחרז/רויטרס

דקה 68: מחרז חתך מאגף ימין לאמצע, הטעה שני שחקנים ובעט למרכז השער, אך גומס היה במקום.

דקה 80: הזדמנות לא רעה לווטפורד. אודיון איגהלו הגיע לכדור חמישה מטר מהשער, אך נגח אותו היישר לידיו של שמייכל.

צ'לסי - סטוק סיטי 1:1

ארבעה ימים לפני מפגש הגומלין מול פריס סן ז'רמן בשמינית גמר ליגת האלופות, ובצל הדיבורים על מינויו הקרב של אנטוניו קונטה למאמנם החדש, הבלוז שומרים על המאזן הנקי מההפסדים בליגה תחת הידינק, אבל איבדו שתי נקודות עם שוויון דרמטי של האורחים. דייגו קוסטה הודח מהסגל ברגע האחרון בשל פציעה קלה, ומי שניצל זאת עד תום הוא ברטרנד טראורה החלוץ בן ה-20 מבורקינה פאסו שבדקה ה-39 קיבל כדור ממאטיץ' והפציץ בשמאל אל בין חיבורי הקורות. אולם, מאמה דיוף השווה בדקה ה-85 ושמר את קבוצתו מעל צ'לסי בטבלה.

אברטון - ווסטהאם 3:2

וואו, איזה משחק בגודיסון פארק. ווסטהאם הגיעה לגודיסון פארק אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים ובידיעה שניצחון נוסף יעלה אותה למקום החמישי. המשחק הזה התחיל רע מבחינתה כשרומאלו לוקאקו כבש למארחים כבר בדקה ה-13 וארון לנון הכפיל (56) למרות שאברטון שיחקה בעשרה שחקנים אחרי הרחקה של מיראלס בצהוב שני (34). לוקאקו היה יכול לעשות 0:3 אבל החמיץ פנדל בדקה ה-69 ונתן את האות למהפך המופלא של הפטישים אותו החל מיכאל אנטוניו עם שער מצמק בדקה ה-78. דיאפרה סאקו המחליף קבע 2:2 בדקה ה-82 ודימיטרי פאייה, השחקן הכי טוב של ווסטהאם העונה, קבע 2:3 דרמטי בדקה ה-90 אחרי שסאקו הוריד לו כדור בעקב.

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו. רויטרס
חגג על אסטון וילה. אגוארו/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - אסטון וילה 0:4

אחרי תבוסה מול ליברפול ושלושה הפסדי ליגה רצופים, מנצ'סטר סיטי מצאה יריבה נוחה להתפוצץ עליה והוציאה את תסכולה עם רביעייה במחצית השנייה. יאיא טורה פתח את ההצגה עם בעיטה חלשה מתוך הרחבה (48) וסרחיו אגוארו דחק מקרוב אחרי טעות בהגנה (50) וכעבור 10 דקות השלים צמד אחרי שהחליף מסירות עם דויד סילבה והפציץ פנימה. ראחים סטרלינג חתם את הטיול הקליל עם בעיטה לרשת החשופה אחרי מסירה של נבאס מצד ימין. אגוארו יכל להשלים שלושער, אבל החמיץ פנדל בדקה ה-73.

משחקים נוספים

ניוקאסל - בורנמות' 3:1
לבורנמות': סטיבן טיילור (28, עצמי), ג'ושוע קינג (70), צ'רלי דניאלס (90). לניוקאסל: איוסה פרס (80).

סאות'המפטון - סנדרלנד 1:1
לסנדרלנד: ג'רמיין דפו (80), לסאות'המפטון: ואן דייק (90).

סוונסי - נוריץ' 0:1
לסוונסי: גילפי סיגורדסון (61)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully