וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלאודיו ראניירי: "מעכשיו כל משחק יהיה קרב, יש בנו המון תשוקה"

מאמן לסטר חגג עוד ניצחון ואת הגדלת הפער לחמש נקודות. קספר שמייכל: "ריאד סיפק רגע של קסם ואנחנו מאושרים". ונגר מאוכזב מהתיקו בדרבי: "האם אנחנו עדיין במרוץ האליפות? לא יודע"

one
שחקן לסטר ריאד מחרז. רויטרס
מחרז כובש, לסטר ממשיכה בריצה לתואר/רויטרס

עוד מחזור עבר על הפרמיירליג ולסטר, היא ולא אחרת, ממשיכה להתקרב לאליפות מדהימה. השועלים ראו בשעות הצהריים את הדרבי הלונדוני בין טוטנהאם לארסנל מסתיים ב-2:2 ולאחר מכן, הם עצמם ניצחו בלונדון 0:1 את ווטפורד.

תשעה מחזורים לסיום העונה, ללסטר יש 60 נקודות, חמש יותר מאשר לטוטנהאם ושמונה יותר מארסנל. מנצ'סטר סיטי הרביעית, שניצחה 0:4 את אסטון וילה היום, עם 50 נקודות ומשחק חסר.

ברחבי הממלכה ועולם הכדורגל כולו מתחילים כבר להתרגש לקראת האליפות האפשרית. היריבות שנשארו ללסטר עד לסיום העונה מדורגות נכון להיום במקומות: 19, 15, 8, 17, 5, 16, 6, 11 ו-10, לא מאיים במיוחד.

רק ארבע קבוצות בתולדות הפרמיירליג לא זכו באליפות לאחר שסיימו את המחזור ה-29 כשהן עם יתרון של חמש נקודות ומעלה בפסגה. אגב, בפעמיים האחרונות שזה קרה, 2011/12 ו-2013/14, הייתה זו סיטי שהגיעה מאחור וזכתה בתואר. על פי הסטטיסטיקה המתקדמת, ללסטר יש 51 אחוז לזכות בתואר, בעוד טוטנהאם עומדת על 25 אחוז, ארסנל על 15 וסיטי רק על 8.

המאמן קלאודיו ראניירי סיכם: "זה היה ניצחון חשוב, בקרב גדול ומעכשיו כל משחק יהיה קרב. היה משחק פתוח ואני מאושר מהתוצאה. יש בנו המון תשוקה ואנחנו יודעים שיש לנו הזדמנות, אבל צריך להישאר עם הרגליים על הקרקע ולהמשיך להילחם. ריאד כל כך מוכשר, אבל הוא גם עובד מאוד קשה. הוא מסוכן וגם עוזר לחברים".

השוער קספר שמייכל אמר לאחר המשחק: "ווטפורד היא יריבה קשה. ידענו שיהיה לא פשוט, אבל ריאד סיפק רגע של קסם ואנחנו מאושרים. תענוג לשחק לצד החבורה הזו. כל שחקן מקריב את עצמו בכל שבוע ומגיע לכולם קרדיט ענק. אנחנו לוקחים כל משחק בפני עצמו. זה הביא אותנו עד לכאן ולא נשנה את זה. אנחנו במצב טוב, אבל המון יכול לקרות בתשעה משחקים".

אוהד מדמם לפני הדרבי הלונדוני. רויטרס
אוהד מדמם לפני הדרבי הלונדוני/רויטרס

הדרבי הלונדוני סיפק אקשן נהדר. ארסנל הובילה, אבל לאחר שנותרה בעשרה שחקנים, טוטנהאם רשמה מהפך בזק. דווקא אז, התרנגולים נעלמו ואלכסיס סאנצ'ס קבע 2:2 בסיום. עוד לפני המשחק נרשמו עימותים בין מחנות האוהדים. אוהד אחד נחתך בראשו.

צפו בעימותים לפני המשחק

המספרים

* אלכסיס סאנצ'ס כבש את שער הליגה הראשון שלו מאז אוקטובר 2015.

* לראשונה מאז 2008/09, שני המפגשים בין טוטנהאם וארסנל מסתיימים ללא הכרעה.

* הכי הרבה נקודות חוץ העונה: לסטר (28), טוטנהאם (26), ארסנל (25), אברטון (22), ליברפול (21).

* טוטנהאם צברה העונה 18 נקודות ממצב של פיגור - יותר מכל קבוצה אחרת בפרמיירליג.

* הקטור ביירין בישל הערב פעמיים, יותר מכל 42 משחקיו הקדומים במשותף (1).

* בפעם הרביעית ברציפות בכל המסגרות, ארסנל ספגה שני שערים או יותר.

* הארי קיין כבש 14 שערים ב-18 משחקי דרבי.

* ב-42 מתוך 43 משחקיה האחרונים מול טוטנהאם, ארסנל כבשה לפחות שער אחד.

עוד באותו נושא

אנגליה: 2:2 נהדר בדרבי בין טוטנהאם לארסנל

לכתבה המלאה
שחקן טוטנהאם הארי קיין. רויטרס
מאוד אוהב משחקי דרבי. קיין/רויטרס

התגובות

ארסן ונגר נשאל האם ארסנל עדיין במירוץ האליפות, והשיב: "אני לא יודע. בואו נראה מה יקרה בסוף השבוע הזה. נשאוב עידוד מהמשחק הזה, ואם נצליח לשחזר את היכולת הזו, תהיה לנו הזדמנות. העובדה שחזרנו מלמדת על כך שהיה לנו את הרוח הנכונה, ובסך הכל סיפקנו הופעה טובה. הלחץ של האוהדים שלנו בלתי נגמר. אני גאה ברוח של השחקנים, אבל יש לי גם חרטות. היה קשה לי לקבל את הכרטיס האדום".

מאוריסיו פוצ'טינו סיכם: "אני מרוצה. נכון, הובלנו 1:2 וזה קצת מאכזב, אבל אני מרוצה ששמרנו את הפער מארסנל על שלוש נקודות. התגובה שלנו אחרי המשחק מול ווסטהאם היתה פנטסטית. אנחנו רחוקים שתי נקודות מהפסגה, נשארו עוד תשעה משחקים ונצטרך להישאר מאוד מפוקסים מול דורטמונד. היינו טובים יותר היום, דויד אופסינה היה אחד השחקנים הטובים על כר הדשא".

הארי קיין, שסיפק עוד דרבי נהדר, הוסיף: "אנחנו מאוכזבים, זו הזדמנות שפוספסה. היינו צריכים לגמור את המשחק, להבקיע את השלישי והרביעי, ואם אתה נותן לקבוצות צמרת הזדמנות להעניש אותך, הן מענישות.

הממים

כמה ארסנל הייתה קרובה לנצח? קרובה מאוד:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully